≡ Menu

Cara Pelik Orang Syiah Solat (18 Gambar)

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat  1

Cara Orang Syiah Solat

Syiah mengamalkan ajaran yang lari dari ajaran Ahli Sunnah dan jauh dari wahyu, golongan ini mereka-reka hukum dan mengadakan perkara bid’ah yang sesat dan menyesatkan, moga-moga kita dijauhi daripada golongan Syiah ini yang merosakkan akhidah umat Islam.

Sejak berlakunya revolusi Syria barulah kita mengetahui tentang niat mereka sebenarnya, mereka cukup membenci kaum Ahli Sunnah sehingga mereka menghalalkan darah ahli sunnah. Dan kita sebagai Umat Islam janganlah membenarkan mereka ( Syiah ) daripada berpijak di bumi tercinta ini.

Di bawah ini antara gambar-gambar cara ibadah orang Syiah yang bercanggah dengan Islam:

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 2.0

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 2.1

Imam sembahyang mereka, sembahyang di depan tapi berada dalam satu lubang separas lutut (tempat yang lebih rendah dari makmum).

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 3

Pengikut Syiah tidak meyakini kesahihan solat Jumaat (tidak solat Jumaat) kecuali bersama Imam yang ma’sum atau wakilnya sahaja.

Banyak pihak mengatakan bahwa orang Syiah melakukan solat sama seperti orang-orang Islam namun hanya untuk sekadar taqiyyah (berpura-pura). Taqiyyah merupakan konsep atau ciri penting yang tidak dapat dipisahkan dari ajaran Syiah. Taqiyyah pada hakikatnya adalah “berdusta dan berbohong”. Pentingnya taqiyyah disisi Syiah banyak terdapat di dalam kitab-kitab utama mereka.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 4

Mereka sujud di atas seketul batu yang bulat leper atau empat segi. Ertinya dahi dan hidung tidak kena lantai. Batu itu disediakan dalam masjid atau mereka bawa sendiri ke mana mereka pergi. Batu yang paling suci pada mereka ialah diambil di Karbala kemudian Masyad dan di Qom. Kalau tidak dapat juga boleh juga gunakan batu-batu di tempat lain.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 5

Satu lagi cara sujud mereka puak-puak syiah ini, Kalau tidak ada batu, mereka akan gunakan apa-apa yang tumbuh dari bumi sebagai tempat sujud (letak dahi). Paling tidak, sujud atas tapak tangan. Tujuan mereka buat begitu kerana kata mereka manusia jadi dari pada tanah. Apa jenis sujud pun kita tidak tahu.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 6

Inilah contoh ajaran Syiah yang menyimpang jauh dari ajaran Islam yang sebenar. Mereka bersembang waktu tengah solat. inilah Ulamak Syiah yang diagung-agungkan mereka solat sambil berborak.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 7

Syiah soalat bukan dengan tatacara solat yang diajarkan oleh Rasulullah s.a.w. Pengikut Syiah juga tidak akan mengakhiri solatnya dengan mengucapkan salam yang dikenali kaum Muslimin, tetapi dengan memukul kedua pahanya beberapa kali.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 8

Para pengikut Syiah sedang Solat/Sujud di ruang sama (di masjid mereka). Mereka menghadap ke arah mana ketika bersujud?, kenapa tidak kearah kiblat sepertimana yang diperintahkan dalam Al-Quran.

Kaum Syiah Menyembah Selain Allah

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 9

Para penganut Syiah menyembah manusia!!. Menyembah selain daripada Allah Ta’ala, orang Islamkah mereka?. Lelaki dan wanita syiah sedang bersujud di perkuburan syiah (Sujud di kubur ulamak mereka) dan sujud di depan gambar ulamak mereka di permakaman, sangat bercanggah dengan ajaran Islam, jauhilah diri kita dari golongan yang sesat ini.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 10.0

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 10.1

Solat/Sujud menghadap ke kubur dan I’tikaf (duduk di masjid) bersalahan arah kiblat menghadap ke kubur, kenapa tidak kearah kiblat sepertimana yang diperintahkan oleh Rasulullah s.a.w. siapa yang mereka sembah?

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 11

Kubur Khumaeni ditawaf tiap-tiap hari dan diberkati dengan bermacam-macam amalan taghut, ini adalah satu ibadah mereka jauh tersimpang dari ajaran Islam yang sebenar, ini mengambarkan kesesatan Syiah yang nyata.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 12

Puak-Puak Syiah membina Kaabah sendiri di bandar Najaf, mereka akan tawaf sebagaimana tawaf di Batullah Makkah. sesat dan amat menyesatkan.

Akhir zaman Yahudi akan jadi kawan baik mereka (Syiah)

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 13

Pemimpin negara Syiah berpelukkan dan beramah mesra dengan pemimpin Yahudi menunjukkan hubungan baik diantara mereka, Syiah adalah sekutu Yahudi untuk menjatuhkan Islam. Tidak kiralah pemimpin-pemimpin golongan Yahudi yang anti zionis atau yang pro zionis, apa yang umat Islam perlu tahu mereka (Syiah dan Yahudi) ini bersahabat baik, sedangkan umat Islam (Ahli Sunnah) mereka bunuh dan bermusuhan. berjaga-jagalah dengan golongan ini, mereka penuh dengan tipudaya, pembohongan dan  kepura-puraan (Taqiyyah) .

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 14

Pemimpin negara Syiah membuat perjumpaan dengan pemimpin Yahudi. apakah tujuan sebenar mereka?. Sedangkan Syiah boleh berbaik-baik dengan golongan Yahudi tetapi bermusuhan dengan Ahli Sunnah, mengapa mereka membenci Ahli Sunnah sebegitu rupa?. Syiah bagaikan musuh dalam selimut umat Islam. Mereka mengaku Islam tetapi diam-diam menusuk dari belakang.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 15

Ahmad Niejad, pemimpin negara Syiah, menunjukkan pasportnya yang terlis namanya sebagai nama Yahudi nama dalam Yahudi ialah ” SABURJIAN ” sebagaima yang tercatat dalam akhbar Britain ” Daily Teleghraph ”.

Perngai Ulamak Syiah 16

Dan yang terakhir, paling teruk sekali ialah perangai ulamak Syiah. Depan nampak anti kuffar, belakang cium tangan perempuan mereka. Itulah kepura-puraan (Taqiyyah) puak Syiah yang perlu kita tahu.

Tersangatlah sesat gologan ni ! Tolong umat Islam jangan keliru ! berpegang lah pada Al-Quran dan Hadis.

Jom sebarkan! jangan biarkan Syiah menyesatkan umat Islam dan meratah daging umat Islam. Sebarluaskan risalah ini jika anda prihatin terhadap ancaman yang melanda akidah umat Islam.

Wallahu’alam….
Semoga di kreditkan kembali artikel ini ke hasnulhadiahmad.com

Incoming search terms:
cara sholat ajaran syiah,ritual agama syiah sujud di kuburan,ibadah syiah,cara solat syiah,ajaran syiah yang sebenarnya,ciri ciri masjid syiah,gambar syiah,syiah sesat,cara sholat syiah,cara ibadah syiah,syiah solat,cara syiah solat,Puak syiah,CaraPelikOrangSyiahSolat(18Gambar),ajaran sesat syiah,cara beribadah syiah,cara ibadah agama druze,syiah sembahyang,syiah ritual ibadah agama,Amalan syiah,solat syiah,Foto orang syiah,tata cara shalat syiah,syiah,cara ibadah kaum syiah,lambang syiah,cara sembahyang syiah,kiblat syiah,tata cara ibadah syiah,cara ibadah orang syiah,gambar orang syiah,ajaran syiah yang menyimpang,cara solat orang syiah,cara syiah sembahyang,cara syiah,foto kesesatan syiah,cara orang syiah solat,syiah bodoh,cara orang yahudi sembahyang,Cara syiah beribadah,cerita dewasa wanita syiah,contoh ajaran syiah,cara nak tahu puak syiah,cara pelik orang syiah solat,gambar ajaran sesat,masjid syiah di singapura,puak syiah di malaysia,ciri masjid syiah,kenapa imam syiah solat dalam lubang,cara beribadah kaum syiah,cara shalat islam sunni,ciri ciri wanita syiah lengkap,Kesesatan syiah,ajaran syiah,ajaran syiah yang menyimpang dari akidah islam,cara sholat orang syiah,depan rumah perempuan cina panggil ml,foto syiah,ibadah orang syiah,ritual ibadah syiah,tata cara sholat syiah,amalan syiah yang sesat,cara beribadah orang syiah,cara beribadah umat yahudi,Cara sembahyang orang syiah,ciri syiah di malaysia,fahaman syiah,gambar kesesatan syiah,ibadahnya syiah,kaabah syiah,syiah sesat youtube,cara beribadah agama syiah,cara ibadah agama yahudi,cara ibadah orang yahudi,cara sembahyang yahudi,foto syiah sesat,gambar lucu sedang sholat,gambar syiah benarkan yang haram,gambar tentang syiah,Ibadah kaum syiah,kisah syiah sesat,tata cara ibadah aliran syiah,video ngentot,Arah kiblat syiah,cara solat wahabi,contoh kesesatan syiah,gambar syiah sesat,gambar ustaz syiah melayu,kiblat sholat syiah,lihat gambar orang siah,12 imam syiah sesat,cara orang syiah beribadah,contoh syiah,sholat syiah,siah sesat,ajaran sesat foto,beribadah paling kejam di dunia,gambar cewek islam iran,kiblat orang syiah,logo syiah,orang syiah solat,orang2 syiah,solat orang syiah,syiah beserta foto,syiah goblok,Cara2 Orng sembahyang Jumaat Ahlus sunah,foto cara suku ngentodd,foto foto syiah,foto pengikut syiah,orang syiah,pengikut syiah,Bentuk kemaluan yang ganjil,bodohnya syiah,Cara Cara Solat Syiah,cara orang syiah shalat,cerita syiah sesat,gambar gambar syiah,gambar nasihat keagamaan tentang meninggalkan solat,gambar pelik di mekah,ibadahnya orang syiah,kenapa syiah kejam,Kisah pelik dan aneh dunia,orang sembahyang,Perangai pelik yahudi,syiah malaysia,yahudi sembahyang,ajaran shiah,Aliran sesat syiah,amalan syiah di malaysia,batu syiah,cara cara syiah,cara solat kaum syiah,ciri ciri syiah di malaysia,foto ahli kumpulan khalifah,foto bukti kesesatan syiah,foto siah,gambar ibadah syiah,Gambar kaum syiah,gambar ulama syiah solat,jenis n ciri2 syiah,karbala syiah iran,kisah aneh tapi nyata dalam islam,Kubur syiah,pelik tapi benar di indonesia,peribadatan syi\ah,ritual syiah sesat,shalat syiah,syiah di malaysia,syiah ml,syiah ngentot,tata cara shalat syi\ah,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,amalan ajaran syiah,bagaimana ibadah kaum syiah,bagaimana tempat ibadah orang syiah?,benda ganjil di dunia,boleh ke sambayang biar tidak tahu bacaan,cara bentuk fahaman syiah,cara beribadah umat syiah,cara ibadah aliran syiah,cara islam syiah ibadah com,cara shalat agama syiah,cara shalat wahabi,cara solat syiah malaysia,cara syiah shalat,foto foto ajaran syiah,foto syiah ngento,gambar agama yang sesat,gambar puki pakistan yg banyak,gambar syiah di malaysia,hukum aneh syiah,imam arab yg sempad membuad makmum nya menangis,kenali muka syiah,kesesatan kaum syiah malaysia,masjid syiah singapore,pelacuran di indonesia oleh orang arab,syiah beribadah,syiah solat letak batu,syiah yang benar,tanda2 syiah,tatacara ibadah syiah,wanita syiah,www syiah malaysia com,ajaran sesat poto,ajaran2 sesat kaum syiah,amalan ajaran sesat,amalan puak syiah,amalan syiah dalam masyarakat melayu,amalan syiah di iran,amalan-amalan syiah,apa itu syiah di malaysia,apa sebenarnya ajaran syiah,bagaimana ingin mengetahui seseorang itu syiah?,bendera alawi sesat ga ya,beribadah syiah,cara cara orang singapura bersetubuh,cara membuat siyah,cara sembahyang syiah di malaysia,cara shalatnya orang syiah,cara sholat syia,Cara siah solat,cara solat siah,cara syiah berdoa,cara yahudi beribadah,cerita ngentot sama anak kecil,cerita orang sembayang,ciri ciri syiah terlengkap,contoh perbuatan umat islam terpedaya kaum yahudi,fahaman syiah sesat,foto ajaran sesat,foto aliran syiah,foto bogel ogo ahmad daud,foto orang syi,foto ritual aliran sesat,gambar aliran sesat telanjang bulat,gambar bukti kesesatan syiah,gambar puki arab,gambar2 orang malaysia,gambar2 pelbagai bangsa wanita didunia,gmbaran siah,golongan syiah di malaysia,ibadahorgsiah,islam syiah,kaum syiah di singapura,kenapa syiah tidak solat jumaat,kenapa waktu solat kena menghadap kiblat mekah,Kisah syiah,kuburan orang syiah,kumpulan syiah,kumpulan syiah di singapura,masjid syiah,masjid syiah di malaysia,menangis dan sujud gambar sholat,pakaian wanita syiah,perbedaan sunni dan syiah dalam beribadah,puak syia,rupa syiah syria,sesat syiah,sholat versi syiah,siah aliran sesat,syiah dan kesesatan ibadah,Syiah melayu,syiah se,tata cara gerakan sholat kaum syiah,tentang sholat kesesatan agama syiah,ulamak syiah malaysia,video sholat Syiah,vidio gadis di entot,vidio kumpulan orang2 beragama syiah,vidio ngewe,3 foto ritual saat ibadah di dunia,adab sholat sesat,agama apa yg shokat memakai batu di depannya,Ajaran lucu syiah,Ajaran sesat paling pelik,aliran islam dengan cara sholat yg aneh,aliran kepercayaan druze,amalan aliran syiah,apa hukumnya kalo kita foto di tmpat orang cina solat,apa yg di sembah para kaum syaiah,bacaan shalat menurut mazhab syiah,bagai mana syiah wujud,batu syah sujud,bermacam macam gerakan sholat aliran sesat,bukti kesesatan syiah,cara agama siyah sholat,cara aliran syiah sholat,cara beribadah yahudi,cara bersetubuh menurut islam beserta gambarnya,cara cara masuk lubang puki foto,cara guna batu puki,cara ibadah syah,cara kematuabpemimpinsyiah di iran,cara kenali syiah,cara main puki wanita,cara masuk syiah,cara mengenal pengikut syiah,cara nak tahu dia syiah atau tidak,cara orang solat,cara sembahyang,cara shalat orang syiah,cara shalat syiah,cara sholat aliran sesat,cara sholat golongan syiah,cara sholatnya syiah,Cara solat apa sama syiah suni,cara syah beribadat,cara syiah - peribadatan mereka,cara tanam orang siyeh,cara wahabi sembahyang,cerita ajaran sesat melayu,cerita hadis nabi muhammad swt mengenai suriah di syiria,cerita lucah agama sesat,cerita ml ala syiah,cerita ngentot,cerita pelek melayu,cewek syiah ma,ciri orang syiah,ciri-ciri masjid syiah,ciri-ciri syiah di malaysia,contoh Ajaran Sesat,doa sholat tera,donlowd video org cina di kubur kan,fahaman syiah yang sesat,fatwa syiah yg menyesatkan,foto agama syiah,foto aliran islam,foto baju gambar orang menangis,foto cara cara ngentot,foto cara sholat syiah,foto foto org negro aneh,foto ibadah orang syiah,foto kata-kata doa dari doa Syiah,foto kaum syiah,Foto Kesesatan wahabi,foto menyimpang dari agama,foto ngentot anak melayu,foto orang arab ml,foto orang si\ah,foto pakaiyan lelaki syiah,foto ritual syiah,foto solat wahabi,foto syiah shalat,foto wajah orang yahudi,foto wanita syiah lagi seks,foto2 orang syiah,foto2 syiah,gadis shiah,gadis syiah,gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,gambar ajaran sesat di malaysia,Gambar anak sma ngentot sampai puas,gambar bangsa yahudi,gambar batu karbala yg digunakan oleh penganut syiah,gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,gambar galeri semua jenis puki,gambar gambar ritual kaum syiah,Gambar kata kata tentang Syiah,gambar kegiatan shiah,gambar lucu aliran sesat,gambar mesjid kaum syiah,gambar ngentot aneh,gambar orang menyembah pantat,gambar orang wahabi sholat yang aneh,gambar pakaian ulama iran,gambar para pemimpin islam syiah,gambar pokok tengah sujut,gambar puki,gambar puki negro,gambar puki yg pelik,gambar seta doa cara nak solat,gambar sujud yang betul,gambar syiah sesat sembahyang,gambar syiah sholat,gambar vidio gerakan ngewe hidup/,gambar wanita muslimah malaysia dari belakan,gambar wanita sedang ruku,gambar wanita syiah,gambar2 islam syiah,Gambaran syiah,gerakan sholat syiah,ibadah syiah di indonesia,ibadahnya penganut syiah,Imam besar yg dimurkai allah syiah,imam imam syiah,imej bodoh punya orang,imej lucu jom pergi masjid,imej puki wanita,kaum syah y bnuh dri,Kemurnian islam dan hancurnya syiah,kenapa arab saudi musnahkan sejarah ahlul bait di mekah,kenapa orang bodoh masih karbala,kisah lelaki melayu mkn babi ikut ajaran cina,Kisah-kisah penganut ajaran syiah,kumpulan siah,lambang masjid syiah,lelaki cium pantat wanita,lelaki yang sedang sembahyang,makmum solat sma orang syiah,mengapa orang punjabi memakai serban seakan para rasul,ngesek nyimpang syiah,orang syiah sembahyang,pelik tapi benar di dunia,pelik tapi benar seks,pelik tp benar,pemimpin syiah,pemimpin syiah di dunia,pemimpin yang beragama syiah,penerangan lengkap cara solat syiah,pengikut syiah & yahudi,penipuan puak syiah,perangai orang iran,peribadatan syiah,Photo wanita syiah ngentod,poto ngentot di tempat ibadah,poto orang syiah,poto solat krisy,poto syiah,puak syiah ajaran sesat,puak syiah di iran,puki arab,ritual pelek siah dan wahabi foto,ritual pelik seluruh dunia,sambayang macam islam bukan islam,sembah puki,sembahyang orang yahudi,sembahyang yahudi,shalat wahabi dan shalat yahudi,sholar sinnah dalam ajaran sesat syiah,sholat dalam aliran syiah,sholat nya siah dn wahabi,sholat nya syiah,Sholat syiah alawi,siah sembayang bogel,solah mazhab syiah,solat aneh,sujud orang orang yahudi,syiah dan yahudi,syiah di singapura,syiah gambar,syiah kejam,Syiah ritual ibadah,syiah sesat malaysia,syiah shalat di kuburan,syiah singapore,syiah tidak mengakui ke syiahanya,syiah yang paling sesat,tanda syiah iraq,tanda ulama syiah,tands tanda ajaran syiah,tata cara ajaran sunni,tata cara shalat kaum syiah,tata cara sholat islam syiah,tempat 2 yang orang islam tidak boleh pergi,tokoh syiah di malaysia,tokoh syiah malaysia,video anak kecil ngntot,video gerakan yang benar sholatnya orang perempuan,video ibadah orang syiah,video melayu anak haji husain,video ngetot nk alas,video orang ngentot,video ritual ibadah kaum syiah,wajah syiah,wanita syiah dan ulamak yg gatal,www fhoto ml,www syiah com,yahudi masuk islam,youtobe syiah di bunuh,youtube letak niat solat,youtube video ngentot dgn cra duduk,zaman batu ngentot,#####################,16 foto orang syiah sembahyang,20 gambar cara sholat syiah,20 gambar difoto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,20 gambar difoto gadistanpa mengetahui tidak memakai celana dalam,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak memakai celana dalam,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa18,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui membawa 18,20 gambar gadis tanpa mengetahui bahwa dia tidak,20 gambar sholat syah,20Gambar posisi duduk yang dilarang dalam islam,3 laknat allah bagi org x sembahnya,abis ewean solat sah ga,abu izrail syaiah,abu izrail syiah,adab kaum afreka utara yg aneh,adaka orang di makam singa di pakistan,adakah ahli sunnah di iran,adakah fahaman syiah terpesong dlm sudut agama islam yg suci,adakah kepecayaan syiah daripa penipuan yahudi,adakah masjid syiah di malaysia,adakah orang syiah dahinya hitam,adalah golongan syiah masuk islam,agama pelik,agama sebenarnya syiah,agama sesat di singapura,agama syiah beribada,Agama Syiah beribadah,agama syiah kenapa pelik,agama syiah malaysia,agama syiah sembah apa?,agama yahudi di malaysia,agenda dajal versi melayu,Agenda gambar bogel agenda yahudi,agenda yahudi video lucah,ah yang entot,ahlil bait solat jenazah,ajar sesat syiah,Ajaran ajaran yang di amal kan syiah,ajaran aneh syiah,ajaran islam untuk tengok orang dari jauh,ajaran nyeleneh syiah,ajaran pelik,ajaran sesat,ajaran sesat bersujud di depan foto,ajaran sesat nabi perempuan,ajaran sesat ngentot,ajaran sesat paling bodoh di dunia,Ajaran sesat paling teruk,ajaran sesat tak perlu solat,ajaran shalat syiah,ajaran sholat yang tidak benar kelompok syiah,ajaran sholat yg sesat,ajaran si ah di trenggalek sembahyang tanpa pakaian,ajaran syah sesat,ajaran syiah amalan yang banyak di amalkan di indonesia,ajaran syiah com,ajaran syiah di malaysia,ajaran syiah gambar,ajaran syiah iran,ajaran syiah mencium lelaki,ajaran syiah yang boleh menyesatkan,Ajaran syiah yang sebenarnya di iran?,ajaran syiah yang sesat di indonesia,Ajaran yg di anut islam syiah dan tata cara ibadahnya,al quran syiah,alas batu yang di pake ibadah syi ah,alasan syiah swmbahyang pake batu,aliran agama islam yg waktu solat majat kaki orang,aliran bejat menyimpang,Aliran islam sesat yang menggunakan batu kecil untuk sholat,aliran islam sholat duduk,aliran islam sholat sambil duduk,aliran kejam yahudi,aliran qum,aliran sesat islam syiah,Aliran sesat lucu,aliran sesat siyah,aliran sesat syiah bersetubuh dengan istri orang,all perempuan telanjang nampak lobang pekel,amalan,amalan agama syiah,amalan amalan,Amalan Mazhab Syiah,amalan siyah,amalan syiah yang benar,antara ajaran sesat syiah,apa ada pada bumi pelik tapi benar,apa bener syiah sholat engga pake sujud,apa itu sebenarnya syiah,apa saja model sholat aneh,apa saja yg dilakukan kaum syiah dalam ibadahnya,apa yang disembah syiah,apa yg di sembah syi ah,apakah boleh menyesatkan syiah,apakah fahaman syiah terpesong dalam sudut agama islam yg suci,apakah kelebihan fahaman syiah,apakah siah islam sebenar,arab ml youtube,arab saudi kembali jahiliyah youtube,arah kiblad sholat kaum syiah,asal muasal perbedaal sholat aliran syiah,asal usul ajaran syiah,aturan sholat syiah yang menyimpang,Bacaan bacaan aneh di baju,bacaan dan gerakan shalat syiah,bacaan haji syiah,bacaan sholat syiah,Bagai mana cara ibadah orang cyi ah,bagai mana cara nak tarbiah org terpesong,bagai mana cara ngentot yang betul menurut islam,bagai mana gambaran sebenar tentang iman menuruti quran & hadis,bagai mana membawa wanita iran ke indonesia,bagai mana solat jumaat siah,bagaimana cara ibadah kaum syiah,bagaimana cara orang besawa dan foto vidio,bagaimana cara orang indonesia bersetubuh,bagaimana fahaman syiah,bagaimana nak tahu shia,bagaimana sholat kaum syiah,bagaimana sholat syiah,bagaimana syiah solat?,bagaimana wujudnya mazhab shiah,bagaimanakah cara solat dan masjid orang syiah,bagaimanakah cara untuk melakukan ngentot,baju2 kaum yahudi foto/,Bangsa melayu pelik,batu apa yg disembah disujud syiah?,batu buat sujud wahabi batu apa,batu cium pantat 7 orang laki-laki,batu karbala,batu karbala syiah,batu lapik syiah,batu org syiah,batu solat syiah,batu suci syiah,batu yang dibawa orang syiah,batu yg dibawa syiah,benda aneh tapi benar,benda pelik di akhir zaman,Benda yang di pakai syiah untuk sujud itu apa,bentuk ruangan masjid syiah di iran,berapa banyak orang2 syiah di iran yang meninggalkan aliran syiah,berapa Ramaikah syiah di indonesia,bersetubuh pak imam,Betul ke kita sembah nabi,betul ke kubor nabi nabi di bawah kaabah,bodohnya iman syiah,bolehkah kita membenarkan syiah,brp waktu sholat kaum syiah,budak murtad,buka video ngentot cara kejam di youtube,bukti kejahilan imam syiah,bukti kesesatan ajaran syiah foto sholat syiah,Bukti kesesatan syiah dan siapa saja tokoh di Indonesia penganut ajaran aneh ini?,caa syiah solat,caea shalat jenazah perempuan,car agama syah,cara ada aliran siyah,cara agama syiah sembahyang,cara ajaran sesat urus jenazah,cara amalkan syiah,cara bacaan wahabi,Cara ber maca solat,cara beriadah syia,cara beribadah agama,cara beribadah agama islam dan yahudi,cara beribadah agama kabbalah,cara beribadah agama sunni di pakistan,cara beribadah kaum,Cara beribadah kaum sia,cara beribadah kaum yahudi,cara beribadah orang syiah di indonesia,cara beribadah s,cara beribadah syihah,cara beribadat sunni dan syiah,cara berpakain syiah dan arab saudi,cara berpuasa siyah,cara bersujud solat syiah,cara bersujud untuk wanita,cara bogel gambar orang,cara cara orang ngentot,Cara cara orang yahudi ngewe,cara cara sembahyang dengan betul,cara cara yahudi menyesatkan islam,cara doa yang betul agar tidak mnyimpang ke ajaran siah,cara download video lucah,cara download video lucah melayu,cara ganjil yahudi,cara golongan syiah sembahyang,cara hidup umat syiah,cara ibadah agama sesat,cara ibadah ajaran syiah,Cara ibadah dan bacaan ibadah aliran sesat,cara ibadah golongan syiah,cara ibadah islam sunni dan syiah,cara ibadah islam syiah,cara ibadah islaw syiah,cara ibadah kaum syi ah,Cara ibadah orang syah,cara ibadah syiah di iran,cara ibadah/salat sekte yazidi,cara ibadahnya kaum syiah,cara ibadahnya orang syiah,cara ibadahnya syiah,cara ibasah syiah,cara jadi pelik,cara jadi pengikut syiah,cara kebumian syiah,cara kenal syiah,cara mandi dlm islam imej,cara mandi mayat puak syiah,cara mandi mayat syiah,cara meletak tangan waktu solat singapura,cara memakai batu di tempat sembayang,cara memakai batu puki,Cara memakai tudung yu tube,cara menegakkan syria islam di sekolah,cara mengamalkan taqiyyah,cara mengenal puak syiah,cara mengenal syiah,Cara mengenali syiah,cara mengenali syiah dlm berpakaian,cara menggambar orang Islam di depan masjid dengan mudah,cara menggunakan batu karbala,cara menunaikan solat jumaat,cara menyembah umat yahudi,cara nak mandikan perampuan krestian nak masuk islam,cara ngentot orng mlayu vidio net,cara orang arab makan,cara orang israel sembahyang,cara orang kristian sembahyang,cara orang orang syiah shalat,cara orang syia sembayang,cara orang syiah,cara orang syiah beribadah di masjid imam reza,cara orang syria sembah,cara orang yahudi beribadah,cara pelik kentot,Cara Pelik Orang Syiah Solat Yang Tak Masuk Akal,Cara pelik syiah bersetubuh yang paling pelik,cara pemakaian syiah,cara penganut syiah beribadah,cara penguri,cara perempuan yahudi sembayang,cara puak syiah taawudz,cara puasa agama syiah,cara rukuk yang betul bagi lelaki,cara se bahyang orang yajudi,cara sembahayang duduk di masjid,cara sembahyang ajaran syiah,cara sembahyang aliran Syiah,Cara sembahyang islam menggelikan,cara sembahyang orang di pakistan,cara sembahyang orang syiah iran,cara sembahyang pengikut syiah,cara sembahyang perempuan,cara sembahyang syiah/,Cara sembayang israel dan syiah,cara sembayang orang bahai,cara sembayang orang yahudi,cara shalat agama wahabi,cara shalat beragama islam syia,cara shalat islam syiah,cara shalat menurut syiah,cara shalat orang syi\ah,Cara shalat syiah yang keliru,cara sholat agama jabal qubis menyembah gambar,cara sholat ajaran sy a,cara sholat ajaran syiaa,cara sholat aliran,cara sholat orang yahudi,cara sholat pengikut syiah,cara sholat sesat syiah,cara sholat syiah com,cara sholat syiah di malaysia,cara sholat syiah iran,cara sholat syiah kafir,cara sholat syiah memakai batu,cara sholat syiah sesat,cara sholat syiah yang tidak ke arah kiblat,cara sholat syiah you tube,CARA SHOLAT SYIAH YOUTUBE,cara sholat yang aneh,cara silat dgn batu dari karbala,cara solat 7 waktu kristian,cara solat ajaran syiah,cara solat duduk di lantai,Cara solat islam syiah,Cara solat jaman dulu,cara solat jumaat wanita di mesjid,cara solat kumpulan syiah,cara solat nya siah,cara solat orang iran youtube,cara solat sunni,cara sujud syiah pada perempuan,cara sujud yang benar,cara syah smbahyang,cara syia,cara syiah menunaikan solat,cara syiah menyesatkan islam,CARA SYIAH SEMBAHYANG TERAWIH,cara syiah sembayang,cara syiah sujud,cara syiah yang sesat,cara tanam mayat syiah,cara umat syiah shalat,Cara untuk mengetahui syaiah atau sunni,cara wahabi solat,cara-cara orang,cara-cara orang syiah sembahyang,cara-cara orang yahudi sembahyang,cara-cara syiah,Cara2 ibadah orang syiah,Carah2 solat biar jidat hitam,caraorangshiahsembahyang,cari gambar orang paling jellik yang ada kata2 perrang,cari gambar terbelo mayat yg lucu,cari istri orang syria,ceramah ulama syiah di malaysia,cerita ajaran orang sesat,cerita aliran sekte yang makan mayat,cerita aneh syiah$,cerita ciri2 manusia taat ibadah,cerita dewasa bersetubuh dengan mayat,cerita ilmu muhammad pekel,cerita lucah agama,cerita lucah ah uh malaysia,cerita lucah ajaran sesat,cerita lucah isteri main dengan guru ajaran sesat,cerita lucah isteri orang waktu sembahyang,cerita lucah melayu benar dan gambar,Cerita lucah pelik dan kejam,cerita lucah solay#,cerita lucu ngetot salah lubang,cerita lucu syiah,cerita ml ngentot di depan anak kecil,cerita ml ter aneh di dunia,cerita nafsu pelik,cerita ngentot dari belakang dan depan beserta gambarnya,cerita ngentot istri orang saat d tiggal ibadah,cerita ngentot pantat cewek zaman silam,cerita ngesek d tempat ibadah,cerita org tai main puki,cerita paling lucu bahasa malaysia bukan indonesia faham kah google,cerita pelik tapi benar,cerita seks gairah seks wanita syiah,cerita seks isteri ikut ajaran sesat,cerita seks melayu berserta gambar,cerita seks syiah melayu,cerita tentang kumpulan sesat,cerita tokoh islam yang sesat/di kafir kan,Cerita wanita dimalaysia yang terus sholat tarawih,cerita yahudi penipuan,cerita/gambar2 orang ngewe sunah rosul,cewek di entot kuda,cewek malaysia membelak pukinya,ciri ajaran sesat yang bersalahan dengan akidah,ciri ciri ajaran syiah,ciri ciri ajaran syiah siapa pemimpinnya,ciri ciri amalan syiah,ciri ciri oramg kafir atau orang yahudi,ciri ciri orang beribadah syiah,ciri ciri orang siyah,ciri ciri pengamal syiah,ciri ciri penganut syiah di malaysia,ciri ciri sholat syiah,Ciri ciri syiah cara beribadah,ciri ciri syiah di pakistan,ciri ciri syiah sesat,ciri ciri wajah orang yahudi,ciri ciri wajah syiah,ciri golongan syiah,ciri ibadah syiah,ciri mesjid syiah,ciri orang tidak sembahyang melalui wajahnya,ciri pakaian syiah,ciri pakaian wanita syiah,ciri pemakaian syiah,Ciri sholat syiah,ciri tempat beribadah siyah,ciri-ciri ajaran syiah di malaysia,Ciri-ciri lengakp pengikut syiah,ciri-ciri solat syiah,ciri2 ibadah syiah,ciri2 khusus orang yahudi,ciri2 lelaki syiah,Ciri2 manusia tepesong akidah,ciri2 sholat faham syiah,Ciri2 wahabi & cara ibadahnya,citer aku tengok org bersetubuh,conto contoh ritual sesat,conto ritual syiah,conto ritual yang di lakukan syiah,contoh ajaran sesat syiah,Contoh ajaran siah sekarang,contoh aliran dari syiah,contoh amalan syiah,contoh contoh orang yang terpesong aqidah,contoh gambar kata salam dari mekka,contoh gambar wanita syiah telanjqng,contoh hadis yang bertentangan dengan al quran,contoh ibadah agama syiah,contoh kesesatan ajaran syiah,contoh kesesatan aliran syiah,contoh madzab syiah,Contoh orang memeluk islam syiah,Contoh orang penganut syiah,contoh perbuatan golongan syiah yg menyimpang,contoh perbuatan syiah di malaysia,contoh syiah di malaysia,curi2 ngewe,dahi manusia yg sering sujud,darah wanita dalam ajaran syiah,di dalam masjid orang syi\ah terdapat kubur,di negara manakah batu karbala,dimana kesesatan siah ropidoh itu?,dimana letaknya ajaran syiah sesat,doa orang syiah,donlod vidio apa ada dalam puki wanita com,donlod vidio cewek arab ngentot,donlod yng lagi solat jumat,download cara sembahyang aliran syiah,download cara sembahyang syiah,download cara sholat syiah,download cara solat aliran sesat,download imej yg pakai tudung tp x shalat,download kumpulan video ngentot 18 tahun keatas,download video anak kecil baca doa sambil menangis,download video cara shalat,download video indonesia sma ngentot pantat,Download video ngentot anak remaja sampai berdarah,download vidio aliran sesat yg sembhyang diwajibkn telnjang,dowonload gambar manusia tobat sambil sujud,dp orang syiah,druze bukan islam,entot syiah,fadhilat imam solat,faham syiah x,fahaman apakah paling sesat,fahaman pelik di dunia,Fahaman sholat,fahaman syiah apa itu,fahaman syiah di malaysia,fahaman syiah dimalaysia,fahaman syiah yg,fakta kesesatan syiah versi malaysia,fakta tersembunyi dalam shalatnya syiah,Fatwa 8 Ulama kafirkan syiah,fatwa nyeleneh syah,fatwa nyleneh ulama syiah,fatwa ulama syiah tentang ibadah,fatwa2 syiah yg ganjil,fhoto cara siah solat,Fhoto ibadat penganut ajaran sesat,Fhoto penganut ajaran di sa at shalat,FHOTO-FHOTO cara shalat islam syiah,fhoto2 gadis syiah,foto,foto 2 orang syiah,foto agama syia,foto agenda siyah di suriah,foto aisah orang pakistan,foto ajaran sesat islam,foto ajaran syiah,foto aliran sesat ngentot,Foto aliran syiah di indonesia,foto anak cewek kecil ngentot,foto anak kecil lagi ewe,foto anak kecil ngento,foto anak sma ngentot dngan negro,foto baju salat lah sebelum slahtkan,foto benda sujud,foto berdoa di atas batu,foto bersetubuh yang baik dan benar,foto bugil anak SMA posisi engentot,foto bukti aliran syiah sesat,foto bukti munafiknya syiah,foto cara ajaran syiah memandikan jenazah,foto cara ibadah syiah,foto cara ngentot yang benar,foto cara ngentot yg benar,foto cara sholat wahabi,foto cara solat yang betul dan salah,foto cewek arab berpudah bogel,foto cewek kencing pas ngentot,foto cewek membelak kan puki ny,Foto Ciri beribadah orang syiah,foto ciri orang syiah,foto cri orang SyiAh,Foto dan gambar ibadah muslim,foto dari orang syiah,foto dari syiah,foto foti syiah,foto fotk syiah,Foto foto ajar syiah,foto foto ajaran syiah indonesia,foto foto cara orang syiah sholat,foto foto manisia sesat syiah,foto foto mayat syiah suriah iran,foto foto pakaian syiah indonesia,foto foto ritual syiah,foto foto solat syiah,foto gambar imam 12,foto gambar kelakuan orang2 yg aneh2 indonesia,Foto gambar macam2 puki,Foto gambar orang solat aliran sesat,foto gambar pasangan muda sedang sholat,foto ibadah karbala orang syiah,Foto ibadah sambil bugil ajaran menyimpang,foto ibadah syiah,foto ibadah yg hisu,foto ibadahnya orang syah,foto ibu ibu malaysia ngentot bertudung antar ras,foto imam syiah nyepong,foto islam sunni di israel,foto kecil kecil ngentot,foto kegiatan wanita syiah,foto kejam syaih islam,foto kesesataan syi\ah,foto kesesatam wahabi,foto la syia,foto lambang syiah,foto lubang pantat pelacur wanita melayu,foto lucu negro ngentot,foto masjid siah,foto mengadap imam,foto munafik ulama syiah,foto nasihat solat jumaat lucu melayu,foto negro ngentot anak kecil,foto ngentot cewek kristen indo,foto ngentot cewek paling niat,Foto ngentot gadis kecil sampe berdarah,Foto ngentot lubang pantat terlebar didunia,foto ngentot menyimpang,foto ngentot sama anak kecil,Foto ngentot sampae pepek cewek berdarah,foto nggentot anak sekolah,foto orang lagi ngewe di dalam rumah,foto orang luar anak kecil di entot,foto orang mati kena tetak,foto orang melakukan ngentot dengan anak kecil,foto orang melayu lagi foto2,Foto Orang Syiah ibadah,foto orang syiah sujud tudak menghadap kiblat,foto orang wahabi,foto orang yahudi beribadah,foto orang yahudi solat com,foto orangsyiah,foto oranh siah,foto org ngentot anak sekolah,foto org org taat,Foto orng smbhyang,foto pelik dalam al quran,foto pengikut syia,foto pepek dari depan,Foto poto Ulama ngewe,foto ritual sesat syiah,foto sembahyang agama hidup,foto sembahyang lah sebelum d sembahayangkan,foto semua puki melayu,Foto sesat wajah para nabi,foto shalat syiah,foto sholat syiah,foto simbol nya shalat,foto siyah ajaran sesat,foto solat syiah,foto syiah mencium gafis kecil,foto syiah ngentot,foto syiah yang sesat menurut sunni ?,foto tata cara orang syiah salat,foto tata cara wanita syiah menghapus dosa,foto ulama syiah dan yahudi,Foto wahabi ngentot,foto wajah orang orang negro,foto wajah wahabi arab saudi,foto wanita arab d kemtot,foto wanita beribadah,foto-foto imam besar syiah,foto-foto imam syiah,foto-foto islam sesat,foto-foto Syiah,foto-foto tentang syi\ah,Foto2 kaum siah,foto2 kejailan orang islam,foto2 perangnya kaum shiah,Foto2 tentang ibadahnya yahudi,Foto2 tentang kaum syiah,foto2 wanita lucah malaysia,Foto2 wanita syiah saat di rumah,fpto nani utaran yg ada kata kata lucu,free download gambar tata cara sholat syiah,free download video gerak solat sambil duduk di lantai,free gambar puki jenis jenis,Fto orang ngentot di batu,gabar sesat lat,Gadis kecil ngewe,gadis penganut syiah,gadis syiah gambar,gadis tidak mengetahui di foto,gadis wahabi di entot,gambaq pelik diindon,gambar ajaran,gambar anak sekolah ngentot,gambar aneh orang sholat,gambar anti menusuk dari belakang,gambar awek orang puteh dok bogel,gambar batu yang lagi bersujud,gambar bendera syiah,gambar bersetubuh gadis paling kecil,Gambar bogel /kesah benar,Gambar bogel lelaki melayu main dgn org putih d tandas,Gambar bogel manusia yg ada 2 jantina,Gambar bogel orang thailang,gambar bogel shiah,gambar bumi itu suci untuk bersujud,gambar cara begama menurut islam,gambar cara muslim lelaki berpakaian,gambar cara sholat orang syiah,gambar cara solat dengan betul,gambar cara solat wahabi,gambar cars main oramg nigro,gambar cewe lagi sujud di hadapan allah,gambar cewek sholat lg sujut,gambar dajjal,gambar dan cara shalat agama siha,gambar dan ciri ciri Batu koblat,gambar dan ciri masjid syiah,gambar dan contoh ibadah,gambar dari syiah,gambar fakta siyha bukan islam,gambar foto haji ape,gambar gadis malaysia dan singapura ngentot,gambar gambar kelakuan syiah,gambar gambar kesesatan syiah,gambar gambar orang lagi smbahyang,gambar gambar wanita islam Britain,gambar gentot orang melayu,gambar hari siah,gambar ibadah orang syah,Gambar Iktibar kpd yg tinggal sembahyg,gambar imam syiah,gambar imim di iran,gambar islam sunni dan syiah,gambar islam syiah,gambar islam tidak diwajibkan perempuan shalat dimasjid,gambar jenaka orang malaysia,gambar jenaka sembayang jumaat,gambar kata kata lucu melayu dgn cina com,gambar kata lat islam,gambar kata sesat syiah,gambar kata syiah sesat,Gambar kawin dengan anak kecil dan cara ngentotnya,gambar kejelekan Dan kesesatan orang syiah,Gambar kelompok syiah,gambar kenali islam,gambar kesesatan wahabi,gambar kiblat orang islam sedunia,gambar kuburan dimalysia,gambar lagi ewean orang muslim,Gambar lambang syah,gambar lawak orang tengah solat,gambar lawak terawih,Gambar lubang pantat si omom,gambar lubang puki melayu,gambar lubang puko budak 2 vom,gambar lucah,gambar lucah ajaran sesat,gambar lucu dan bodoh,gambar lucu mandi wajib,gambar lucu nak pergi solat jummat,gambar lucu orang arab menembah pantat cewek,gambar lucu sholat jumat dipaksa istri,gambar lucu syiah kafir,gambar lucu syiah sesat,gambar makam rasulullah,gambar manusia dari zaman hadapan,Gambar masjid sunni dan syiah,Gambar masjid syiah di teheran,gambar mayat di sembayang,gambar mengajarkan orang sholat,gambar ml jaman dulu,gambar n foto org arab lg ngentot,gambar ngentot,gambar ngentot ala pakaian ke masjid,Gambar ngentot anak,gambar ngentot anak kecil,Gambar ngentot dan cerita lebih dari 3 orang,gambar ngentot diatas batu,Gambar ngentot orang melayu,gambar orang arab ibadah,gambar orang berdoa sambil menangis,Gambar orang bersetubuh menyimpang,gambar orang bodoh lawak,gambar orang islam lagi ngentot,gambar orang kentot di tandas,gambar orang lagi bertobat dan bersujut,gambar orang makan babi,gambar orang makan yang menyimpang,gambar orang negara china pelik,Gambar orang ngentot dengan cara tak wajar,gambar orang orang bangsa syiah,gambar orang sedang sembahyang,gambar orang sembahyang terawih,gambar orang sholat mayit terbanyak,gambar orang siah,Gambar orang siah sholat,gambar orang solat pelik,gambar orang suci persi siyah,gambar orang syah,gambar orang syiah shalat,Gambar orang yahudi sembayang,gambar orang yang sedang didepan rumah,gambar orang yang sesat,gambar org negro sedang berdoa,Gambar orng islam syiah,gambar pakaian askar paling pelik,gambar pakaian bertulkan lucu,gambar paling sadis di malaysia,gambar paling sesat,gambar pantat indo,gambar pantat pelik,gambar pelik dunia islam,Gambar pelik nya apa tu,Gambar pelik tapi benar pukik perempuan besar anjing,gambar pelik tapi lucu,gambar penganut syah,gambar pengikut is,gambar perang antara orang islam dan orang kafir berserta dengan kuda,gambar perempuan jadi iman waktu solat jumaat,gambar perempuan punya pepe ada bwrapa,Gambar photo gadis melayu,gambar puak puak sunni bersembahyang,gambar puak syiah memenggal kepala,gambar puki 18,gambar puki arab saudi,gambar puki arab setubuh saja,gambar puki besar,gambar puki cina lagi kencing,gambar puki hidup,gambar puki manusia,gambar puki melayu masa kini,Gambar puki negara mana yg paling banyak,gambar puki orang keristen,gambar puki orang kristen,gambar puki paling ganjil,GAMBAR PUKI SELURUH DUNIA,gambar pukik malaysia,gambar ritual ibadah syiah,gambar rumah ajaran sesat ayafin,gambar rumah ibadah kaum syiah,gambar sedang sembayang kristen,gambar seks dengan orang arab,gambar seks orang putih,gambar sembahyang syiah,gambar shalat wahabi,gambar sholatnya sia`ah,gambar solat nya orang syiah,gambar sunah rosul agi ngentot ada tuLisannya,gambar syiah bodo,gambar syiah bodoh,gambar tanda syiah,gambar tanda2 cewe naik nafsu mau gentot dan pepekny gatel,gambar tangan beribadah orang kristen dan muslim,GAmbar Tata cara ngentot,Gambar tata cara shalat org syiah hr muslim,gambar tata cara sholat islam sesat,gambar tatacara sholat wanita,gambar tempat terbesar berkumpulan puak syiah,gambar tentang kesah tangang,gambar tokoh jenaka Indonesia,Gambar tokoh para ulama,gambar tokoh yahudi dan siyah,gambar tulisan khas puasa ada sembahyang x da,gambar ulama syiah dan wanita,gambar ulamak syiah solat,gambar untuk orang yg sesat,Gambar wallpaper paling lucah,gambar wallpaper syekh mekah,gambar wanita ngentot anak,gambar wanita sembah yang,Gambar wanita syiah bersenggama,gambar wanita syiah ngentot,gambar wanita tengah bersujud,gambar2 agama israel,gambar2 foto orang sembahyang,gambar2 orang siah,gambar2 orang2 yang berzina,gambar2 puki bawa 18 tahun,Gambar2 shalat org2 syiah,gambaran dajjal,gambaran mayat di sembayangkan,gambaran orang ah,gambarcara sembahyang posisi duduk,gambaribadah syhah,Gambarkatasyiah,gambarngentotanakkecil,gambarpuki orang kristian,gambr bogel orng putih,Gambr orang sujut telanjang,gambr org smbyang jumaat,gembar puki anak orang putih,gerakan sholat para syiah,gerakan sholat tarawihnya orang syiah,gerakan sholat yang menyimpang,gerakan sholatnya wanita syiah,gerakan solat aneh aliran apakah,gerakan solat syiah,gerakan solatnya orang syiah,gerakan tangan saat shalat agama syiah,gimana cara solat ajaran sesat,Gimana sholat orang syah,gmbar orang yg memeluk agama syiah,gmbar pukik,gmbar wajah dlm 1 gambar 8 wajh,gmbar wajh org ahli ibada dan org kafir,gmbaran puak syiah dm sunni,gmbr orang syiah,gmbr ritual aliran2 sesat,Gmbr suku babil lg gentot aneh,gmbr wnita yg tk solat,golongan orang arab mekah sunny atau syiah,golongan syiah yg tdk anti sahabat,gsmbar pergi solet terawih,gsmbar2 posisi senggama yg di bolehkan menurut islam,Hadi cara solat,haiwan pelik,haji syiah karbala,http// www gambar puki,hubungan yahudi dan arab sunni,hukum bawa video dan gambar lucah dlm masjid,hukum dalam islam melihat foto atau video lucu,hukum gambar dalam syiah,hukum menghadap kiblat bqgi orang sesat,hukum orang tanda tempat sembahyang,hukuman orang siah menurut alquran,hukuman untuk orang penganut syiah,ibadah aliran syiah,ibadah aneh orang syiah,ibadah aneh syiah,ibadah dalam syiah,ibadah menurut syiah,ibadah org yahudi,ibadah syiah iran,ibadah umat syiah,ibadah yang sesat,ibadahnya orang yahudi,ibadat syiah yang membunuh diri sendiri,ilmu islam cara betul bersetubuh,ilmu islam kesesatan syiah,image aliran syiah,image lawak nampak puki,imam islam vs imam kristian,imam syiah aneh,imam syiah iran mosque,imam syiah mati,imam syiah sembahyang,iman sholat didalam lubang,imej kentot maduk dalam dalam,imej lucu najib,imej orang kena tetak,imej orang putih,imej pelik org mati,imej syiah,info syiah di malaysia,Iran puak syiah,islam agama pelik,islam pecah berapa versi/sekte,islam shia agama sesat,islam siah cara solatnya,islam syiah yang menyesatkan,islam tak pernah ajar sholat seperti ini yt,jahil rukuk lucu aneh,jambar masjid yang ada waktu solatnya,jangan sembahyang kata siah,jenazah orang syiah hancur,jenazah tidak di sembahyang wahabi,jenis bangsa para nabi,jenis ibadat syiah,jenis sholat orang syiah,jenis2 pepek orang indo,jika iran sesat kenapa tak jadi sekutu yahudi,jika tak shalat kuburan pemimpin,jom kita ke masjid shalat jamaah dengan pak imam,kaabah di bandar najaf,kabalah takut liat muslim,Kaifiyat sholat syiah,kalau kita sholat sendiri niat sholatnya tu pakai makmuman gak untuk wanita,karbala syiah,KARBALA TEMPAT IBADAHNYA ORANG SYIAH,kata kejam buat syiah,Kaum siah,kaum suni yahudi,kaum yg pelik,kawasan yg paling peli,ke arah mana orang syiah sholat,ke goblokan syiah,ke kapiran kaum syiah,kebiasan orang syiah beribadah,kedudukan makmum perempuan,kehidupa gadis remaja iran syia,kehidupan org2 nyeleneh,Kehidupan sek syiah,kehidupan syiah di pakistan,kehidupan wanita syiah di iran,keHidupan wanita syiah sebernarnya,keindahan islam,kejadian aneh jenazah aliran syiah,kejam syiah goblok,kejamnya sunni perang dengan syiah tahun 2016,kejinya imam amam syiah,kekalahan syiah iran,Kelakuan bejat orang israel,kelakuan bodoh syiah,kelakuan lucu syiah,Kelakuan orang hitam di mekah yuotube,kelakuan syiah apa sama dengan yahudi,kelebihan aliran syiah tentang ibadah,kelompok ciri ciri ibadah syiah,kenali musuh islam syiah wahabi,kenali org yahudi,kenapa download kaabah tak fungsi,Kenapa faham syiah harus di jauhi ?,Kenapa Imam Syiah Punya Tanda Di Dahinya,Kenapa imam syiah rendah dr makmum,kenapa imam syiah shalat dalam lubang,kenapa kerbala disembah,kenapa ketika shalat jamaah imam syiah di dalam lubang,kenapa mazhab syiah solat 3 waktu,kenapa orang arab solat berlainan,kenapa orang syiah bodoh,kenapa quran tidak ajar cara sembahyang,kenapa syiah benci sahabat nabi,kenapa syiah k,kenapa syiah sangat kejam,kenape ny antuk lat sirau,kens,Kentu cara orang pandai,kentu solat,kesesatan ajaran islam syiah,kesesatan ibadah syiah,kesesatan kaabah,kesesatan syaiah,Kesesatan syiah beserta gambar,kesesatan syiah dengan gambar,kesesatan syiah dlm sholat,kesesatan yahudi di makam nabi daud vidio,keyakinan sesat orang solat gak pakek baju,kibat syiah menghadap karbala,kiblat islam syiah,kiblat shalat syiah,kiblatnya kaum syiah,kisah aneh di malaysia,Kisah bejat pengikut syiah,Kisah bejatnya para imam syiah,kisah benar dan lucah,kisah benar kejam anih,kisah benar sek melayu darah daging sendiri,kisah benar seks di Malaysia,kisah benar urus mayat tidak diterima bumi,kisah Dan foto sholat tak kenal tempat,kisah kaum agama syah,kisah keji syiah diiran,Kisah kena bunuh tok kenali,kisah kisah pelik tapi benar,Kisah lucah bini tolol,kisah lucah silam,kisah mayat orang syiah,kisah memalukan para syiah,kisah memalukan ulama syiah,kisah nyata kehidupan di iran,Kisah nyata orang kawin sama kuda di dunia,kisah nyata penuh iktibar,kisah nyata syiah wanita,kisah paling pelik di dunia,kisah para nabi pelik,kisah pelik tapi benar,kisah pelik tapi nyata dari mekah,kisah syiah masuk islam,kisah ulama dan ustaz di malaysia,koleksi foto panas malaysia terbesar com,koleksi gambar gambar lucu di malaysia,koleksifotopanasmalaysia,kristian sembahyang macam islam,kubur agama druze,kuburan kaum Syiah di karbala,kuburan pemimpin syi\ah,Kumpulan contoh aliran syiah,kumpulan foto anak kecil ngentot,kumpulan foto anak sekolah ngentot,kumpulan foto kesesatan syiah,kumpulan foto menyimpang kaum syah,kumpulan foto ngentot anak kecil ngentot,kumpulan foto penganut aliran sesat,kumpulan foto syiah,kumpulan gambar anak kecil ngentot,kumpulan gambar bendera revolusi suriah,kumpulan gambar cara shalat wahabi,kumpulan gambar jamaah syiah,kumpulan gambar kuburan orang syiah,kumpulan gambar para syiah,kumpulan gambar para ulama syiah indonesia,kumpulan gambar syiah,kumpulan kisah unik dan asik,Kumpulan poto solat aliran sesat,kumpulan video ngentot anak Indonesia,kumpulan video ngentot anak sekolah,kumpulan wanita syiah indonesia,lagi solat di entot,lambang agama syiah,Lambang ajaran wahabi dan syiah,lawak orang sembahyang,Lelaki arab dibawa main kentot perempuan melayu,Lelaki orang tailan di kentot melayu,Lelaki pakistan bawa main kentot perempuan indon,Lelaki pakistan dibawa main kentot melayu,lelaki syiah pakai rantai hitam,lelaki yang menunjukkan kemaluan nya depan perempuan,Lihat poto cewek muslim yang ada di dunia,lobang aneh di arab,lubang puki perempuan pelacuran,lubang yang meyeramkan di syria,lucah tapi lawak,lucunya orang syiah,macam 2 ajaran seram syiah,macam hal aneh syiah,macam macam aliran sesat yg cewek boleh ngentot dengan siapa aja,macam macam entot dan artikel,macam macam jenis batu syiah,macam macam taqiyah syiah,macam mana kah syia solat,macam mana liat puki wanita tabam,macam mana muka allah gambar,Macam mana orang berzina,macamamana pukiwanita,main pukik siah,mana yang lebih utama ritual atau aqidah,mandi versi syiah,manusia yang menyembah manusia,masjid aneh di london tipuan saja,masjid burhani syiah,masjid syiah boleh zina,mati sujud,mayat kaum syiah,mayat syiah dengan tanah karbala,mayat yang tidak menghadap ke kiblat,mazhab meletakkan batu semasa solat,mazhab syiah,mcm gmbr orng bersetubuh,mcm gy ngewe,melayu bodoh tube,memakai rukuk muka bulat,mengapa imam syiah membuat lubang besar didepan shaf,mengenal kitab hadits syiah yang lucu,mengenal orang syiah,mengenal puki com,mengenal syiah malaysia,mengenali ciri ajaran islam sesat,mengenali puki com,Metode ibadah kaum syiah,muslim yang solatnya pakai batu,muslima entot gambar,naik haji ritual bodoh islam bukti dan saksi,nama ibadah syiah di karbala,nama logo syiah di kepala wanita,nama solat batu,negara suria dan cir khas nya,ngento orang israel,ngentot ajaran waktu kecil,ngentot anak kecil tube 8,Ngentot anak kecil/tube baru,ngentot anak negro,ngentot arab syiaj,ngentot orang israel,ngentot pepe hadis cina,ngentot perampuan malaysia,ngentot pukik besar,ngentot waktu solat,Ngewe orang kapir,nikah ajaran syiah,nyata sejarah imam syiahsesat,orag syiah solat,orang kafir dan munafik mana kita nak bunuh dulu,orang lagi sujud,orang lgi solat di entot vidio,orang ngetot sama kuda,orang pakistan ml dengan orang indo,orang sesat,orang sholat itu di poto buleh tida,orang solat kena tembak,ORANG SOLAT SAMBIL NGEWE,orang syah sembahyang,orang syiah lagi ngentot,orang syiah makan kotoran imam,orang syiah solat cara pelik,orang terpesong di dunia,orang yang melakukan sholat aneh,Orang yang nak musnahkan agama islam,orang2 siah sesat,orang2 syah,orng pakai baju p sembayang,pakaian gambar sesat,pakaian paling lucah di dunia,pakaian sembahyang kristen,pakaian syiah,pambawaan kaum syiah photo,pantat berasap,Para tokoh agama yg mengajarkan kesesatan ibadah,pelik agama islam,pelik ketika solat,pelik tapi benar di malaysia,pelik tapi nyata,peliknya syiah,penerangan lengkap syiah,pengajaran syiah,pengakuan pengikut ajaran syiah yang menyimpang dari akidah islam,penganut syiah membuat gambar nabi,pengikut syiah adalah orang bodoh,penjaga mayat ewe mayat,Pepe solah,Pepek solah,PEPEK SYI*AH,perbalahan tentang solat tarawih,perbedaan shalatnya orang syiah dengan sholatnya orang islam,Perbedaan tata cara ibadah sunni dan syiah,perbedaan tata cara sholat orang indonesia dan orang arab,perbedaan tata cara sholat sia dan sunni,perbuayan sesat siah,perempuan jadi imam solat jumaat,perkuburan ajaran sesat,perlakuan kejam saat sholat,photo cara sambayang,photo cewek iran ngentot com,photo jenis puki wanita melayu,photo masa bersembayamg syah,Photo orng syia,photo pangkah pantat,photo sek orang keristen,Photo sholat ngentot,Photo Siah ngentot,Photo Syiah lagi ngentod,photo syiah sholat,photo tempat beribadah di arab,photoWanita berpakaian nyleneh,Pimpinan syiah perempuan,piZap manakah sholatnya orang Islam kisah manakah caranya,pokok ciku youtube,pokok puki,posisi foto yang menyatakan orang yahudi,poto baju betulisan sY,poto cara syiah solat,poto cik batu,poto dan cerite ngentot bini orang melayu,poto gentot ape berdarah banyak,poto golongan kaum syiah,poto ibadah islam syi\ah,poto ibu lagi solat di entot sujud,poto kejam nya syiah,poto lg sholat di entot dari belakang,poto ngentot di,poto ngentot di sembaran tempat aneh di dunia,poto orang indonesia bersetubuh,Poto orang ngak ada kaki dan tangan dia lagi sholat,Poto orang sesat lagi menyembah kuburan,poto orang sholat di indonesia,Poto orng islam,poto poto orang bersujud,poto poto orang ngentot yg di poto dari jauh,poto poto orang siyah di iran,poto poto orng gi sujud,poto poto syi\ah iran,poto poto tentang aliran sesat,poto ritual ibadahnya kaum syiah,poto sesat siah,poto syiah solat,poto Tera c a saat lagi ngentot sama Cucun,poto2 orang menangis saat ibadah,poto2 para ulama sedang melaksanakan ibadah shalat,potoh orang syiah,pto siah,puak s,puak suni,puak syiah membina kaabah,puak syiah menyembah apa,PUAK WAHABI,puak2 syiah,puki anih,puki gmbr atau foto,puki islam,puki melayu,puki perem pua emerika,puki sesat,ragam bacaan soalat yang dilakukan rasul allah,ramai syiah kat thai,remaja solat telanjang,ritual aneh syiah,ritual ml orang kristen,ritual nyelenih syiah,ritual pelik orang islam,ritual seks pelik,ritual sekte syiah,ritual sesat yahudi,ritual syiah sesat foto,ritual syirik pelik,rukuk orang syiah,sahabat nabi yg paling banyak ibadahnya,Sambahyang bener,sebab syiah sembahyang ada lobang,sebenarnya syiah,Sejarah imam syiah yang sesat,sejarah sholat aneh,sejarah sholat malaysia,sejarah syah nya cara ibadah syi\ah,sejarah syiah dan cara peribadatannya,Sembah kepala syiah iran,Sembahyang agama yahudi,sembahyang ajaran sesat,sembahyang ber jama ah makmum bet imam kepada imam lalu imam ber imam kepada siapa,sembahyang orang syiah,sembahyang siaah,sembahyang syiah kepala di pukul,sembahyang syiah pelik,sembahyang teraweh di iran,sembayang cara syiah,senarai nama fahaman syiah di malaysia,seorang lelaki syiah oeluk islam,seorang wanita lg gepek apa boleh solat,sesat nya syiah iran,sesatnya ajaran syiah you tube,shalat blm syah klo g tau siapa yg disembah,shalat dengan alas batu hitam,shalat di dalam lubang,shalat imam yahudi dalam lubang,shalat oran syiah,shalat syiah aneh,shalat yahudi dan wahabi,shia agama sesat,sholat aliran sesat,sholat apa saja yg dilakukan syiah,sholat di depannya ada batu,sholat pakai batu untuk sujud,sholat sambil makan cara syiah,sholat sunnah apa saja dalam ajaran syiah,sholat sunnah yang diamalkan ajaran syiah,sholat syi,sholat syiah ada batu di sujud,sholat syiah sesat,sholat syiah#,sholatnya golongan syiah,sholatnya orang wahabi,sholt sunah apa saja dalam ajaran syiah,siah bodoh,siapa apa yang disembah syiah,siapa gambar imam syiah,Siapa nama pembela nabi muhammad yg di hukum di pakistan,sifat kepura puraan syiah,silat dia tas batu,simbol simbol kesesatan syiah,siyah ngesek,sjaran syiah di malaisia,smbhyang orng yahudi dn syiah,solat ajaran sesat,solat ala siah,solat cara sesat,solat di mekah,solat guna batu,solat jumaat dalam syia,Solat nya orang syiah,solat nys siah,solat witir golongan syiah,sujud o,sujud orang yahudi,sujud yahudi sama wahabi,suku bangsa syiah,suku kaum pelik,sunnah ketika melihat benda pelik,sunni syiah dimalaysia,syiaah solat,syiah adalah pengikut dajjal,syiah ajaran sesat,syiah aneh tapi nyata,syiah anjurkan salat sambil makan,syiah batu su,syiah batu tempat sujud,syiah berdoa pada waktu,syiah bukan islam HasnulHadiAhmad Com,syiah cara sembahyang,syiah contoh,syiah dan ajarannya,Syiah dan entot,syiah dan solat mereka,syiah gimana ibadahnya,syiah ibadah,syiah ibadah nama batunya,syiah in iran,syiah in singapore,syiah indonesia wanita,syiah iran sesat,syiah islam cara solat,syiah islam di malaysia,syiah kafir dan kejam,syiah logo,syiah lucu,syiah malaysia youtube,syiah memutuskan puasa,syiah menyembah Ali dan singa,syiah menyembah siapa,syiah menyembah tai,Syiah orang bodoh dan pembohong,syiah penyembah manusia,syiah sebenar,syiah sebenar zaman rasulullah,syiah sembahyang mengadap makam,syiah sembahyang pada pandangan sunni,syiah sesat di malaysia,syiah sesat solat seperti nasrani,syiah shalat,syiah sholat ada batu,syiah sholat di kuburan,syiah sholat kaki,syiah sholat semangka,syiah solat di mekah,syiah solat sembah batu,syiah yahudi tube,syiah yang laknat,Syiah yang paling kejam,syiah yang sesat dan menyesatkan,syian iran sholat foto,tanda kekalahan syiah,tanda pangkah di dahi,tanda solat bertengtangan arah,tanda tanda penganut sunni,tapak tangan org kristian,tata ajaran syiah,tata cara berjunub menurut ajaran syiah,tata cara bersetubuh kristen,tata cara doa syiah,tata cara ibadah agama syiah,tata cara ibadah kaum druze,tata cara ibadah kaum syiah,tata cara ibadah orang syiah,tata cara ibadah sholat aliran syiah,tata cara ibadah yahudi dan syiah,Tata cara ibadahya shyiah,tata cara mengurus jenazah org syiah,Tata Cara ngentot umat muslim,tata cara ngewe,tata cara orang islam si\ah dalam menjalankan ibadah sholat,tata cara puasa kaum syiah,tata cara ritual syiah,tata cara sembahyang kristen aneh,tata cara serta doa shalat syiah,tata cara shalat orang syiah,tata cara shalat penganut syiah,tata cara sholat ajaran syiah,tata cara sholat aliran syiah,tata cara sholat fahaman syiah,tata cara sholat kaum,tata cara sholat muslim syiah,tata cara sholat nya Syiah,tata cara sholat syaih,Tata cara sholatnya kaum syiaah,tata cara siah solat,Tata Cara siy\ah ber ibadah/sholat,tata cara solat aliran wahabi,tata cari orang mati syiah,tatacara ibadah syah,tatacara orang syiah beribadah,tatacara sholat aliran syiah,Tempat ibadah islam syah,tempat ibadah islam syiah,tempat ibadah kaum syiah,Tempat ibadah orang syi\ah,tempat ibadah syi\ah,tempat ibdah sy,tempat shalat orang syiah,tempat suci syiah,tentang syaih dan tata cara peribatannya,terlalu banyak kesesatan syiah dalam amalan dan akidah kalau nak dihurai satu per satu,tetak orang,thailand batu puki,tngok gmbr thn yahudi,tngok yahudi smbahyang,trim janggut,u tube puak syiah,ucapan salam dalam syiah,ucapan salam utk ahli kubur syiah,umat batu logo,umat islam sholat wajib paling banyak di negara,upacara aneh sunni syiah wahabi,update status buat ibadah malaysia,ust melawat syiah,ustazah singapura ajar ajaran sesat,vdio cara sholat syiah di iran,video aliran sesat di teranggalek sembahyang telanjang,video anak kecil ngentot thailand,video anak sekolah ngentot,video bersetubuh orang melayu,Video Cara sholat syiah mazhab Zaidiyah,video cara syiah urus jenazah,video cewek berpurda,Video golongan syiah yang membunuh islam,video imam sesat lagi menyesatkan,Video Kisah nyata manusia pergi ke mekkah dengan berjalan kaki,video kumpulan solat sum,video lucah melayu paling ganas di youtube,video lucah tapi lucu,video ngentot anak kecil,video ngentot anak sma youtube,video ngentot bini oran,video ngentot gadis mekah new,video ngentot orang sholat,video ngetot diatas bendera,video oramg bersetubuh,video orang luar negeri bersetubuh,video pelawak malaysia seh pa,video pengikut syiah berjimak di pejabat,video sembahyang terawih pelik,video seperti apa ajaran syiah,video sesat ajaran syiah,video sholat wanita sesat,video syiah karbala,video syiah seks istri orang,video syiah solat,vidio anak kecil ngewe orang dewasa,vidio anak sma ngewe,vidio ciri ciri orang syiah solat,vidio manusia kapir,vidio ngentot anak sekolah,vidio ngentot anak syah,vidio orang kapir cara ibadahnya,Vidio orang solat sambil goyang,vidio orang syiah com,vidio sma ngentot,vidio sma ngentot 69,vidio solat syiah,vidio wanita aneh yang sedang solat,vidio youtobe ngentot anak kecil,vidio youtube anak sma ngentot,wahabi solat lapik batu,wajah ras yahudi,wajah sebenar orang yang arab,wajah sebenarnya syiah,wajah siyah,wajah syiah wanita indonesia,waktu sholatnya,waktu syiah solat,wallpaper dalam diam ada orang letak nama kita dlm doa,wallpaper gambar kata akidah,wallpaper lelaki sujud kepada perempuan,wallpaper parti gaun,wallpaper syiah vs sunni,wanita syiah bersenggama,wanita wahabi sholat,wanita2 syiah beribadah,www ajaransyiah sesat com,www bangsa syiah,www cara beribadah sholat kaum syiah,www cara ibadah orang syiah,www cara mengetahui syiah,www cara shalat aliran syiah com,WWW CARA SHOLATYA SIAH COM,www cara siyah shalat,www cara solat islam wahabi,www foto cara bersujud nya org yahudi,www foto foto istri orang arab yahudi,www foto kemaluan wanita kristen dan islam,www foto kepala terputus di arab,www foto ngentot indonesia vs arab,www foto syiah,www gabar bogel orang putih com,www gambar cara muslimah sujud,www GAMBAR MANUSIA MENYEMBAH TELEVISI,www gambar ngentot arap com,www gambar syiah di indonesia,www kumpulan cerita ngentot kepala negara com,www pnto kesesatan ldi,www poto kasdah,www poto muka kurang makan,www poto ngentot orang kafir,www sipat solat nabi persi siah,www syiah,www syiah org,www syiah sesat,Www syiahmalaysia com,www video cewek di entot sampai menangis com,www video ewe sambil solat,yahudi di malaysia,yahudi sesat,yahudi syiah ngesek,yang disembah syiah,yg disembah kaum syiah,Yg paling sedap puki nya orang mana ?,You tube ngentot anak kecil,youtobe bersenggama ramai,youtobe ngentot diindonesia,youtube lawak lucah bodoh,Youtube main pantat sendiri,youtube ngentot iran,youtube poto orang berdoa,youtube puasa orang syiah,youtube solat wahabi,youtube syiah bodoh,youtube tonton vidio ngentot anak sma,yt cara ngentot indo,yu tube karbala
{ 78 comments… add one }
  • lalulalang August 10, 2013, 9:58 am

    apa punya bagang la puak2 syiah ni, memang bagang tahap gaban lah, lawak tengok diaorg solat.. Nape tak korek dlm 7 kaki.. Habis solat, terus kambus tok imam tu…

  • bodohsyiah August 10, 2013, 10:00 am

    bodoh, lucu, tambah2 ulamak syiah tu, x padan ngn ulamak, syokkk jaaa dok cium tangan org kafirrr…bahalol sunguh, ulamak dalam semak…

  • khalif August 10, 2013, 10:08 am

    y paling lawak, imam solat, mcm dlm lubang kubur, ps tu y paling bodoh ulama mrka gatai x sudah2, y paling rase nk penampo y nyembang dlm sembahyang

  • ibnu August 10, 2013, 10:19 am

    Tok Imam awal2 dah masuk kubur…

  • yazid ali August 10, 2013, 10:41 am

    kalau kita jumpa kat malaysia ada orang solat dalam lubang mcm tu, pakat ramai2 kambus terusss….tngok majlis agama Islam nak buat keluar fatwa apa..

  • mherlin lhalluess August 10, 2013, 10:44 am

    macem2 caren tau smbhyang,,,,tau wah aran,,,

  • haziq August 10, 2013, 11:21 am

    lucu memang lucu,, ada kah mcm tu,, ndak kah terlintas difikaran mereka,, awal2 dah nak masuk kubur imam nya,,, lepas tu tak lama g pengikut dia ,, hah ambik tu..

  • idd August 10, 2013, 12:32 pm

    nila namenya dh mula kembali ke zaman jahiliyah, di mana ajaran yg betul disimpang oleh golongan manusia yg sesat… dunia akhir zaman

  • abgAjie August 10, 2013, 4:36 pm

    Yang gambar Ahmad Niejad peluk Yahudi tu yahudi yang menentang Zionis la bro..yahudi ada jugakyang baik. ko cer tengok name tag yahudi tu pangkah bendera israel. apa pun,Syiah tu tetap sesat jugak..

    • fahmi August 10, 2013, 5:35 pm

      astaqfirullah…perkataan yahudi, Allah ulang dalam alquran punya lah banyak, dalam fatiah tiap2 hari dok baca dalam solat, mana golongan yang dimurkai Allah dan yang mana golongan yang sesat, tapi masih x dapat kita menilainya, semoga Allah menjaga akhidah kita semua. jangan terpedaya dengan tipudaya Yahudi, semua itu RETORIK & PEMBOHONGAN semata2.

      • ain January 1, 2014, 6:25 am

        sye sokong komen fahmi…

      • Muhammad January 11, 2014, 6:13 am

        This is the proper ISLAM DI INDONESIA TERBESAR DI DUNIA Qalbunsalima’s Blog blog for annyoe who wants to attempt out out roughly this content. You asking so some its most effortful to fence with you (not that I real would want…HaHa). You definitely put a new stunting on a theme thats been scripted almost for period. Good lug, just outstanding!

  • Mr.Capi August 10, 2013, 5:13 pm

    Pantaulah anak-anak kita yg menghadiri kuliah agama yg tertutup dan kenali guru-guru mereka.
    cara guru-guru mereka berpakaian dan perkara-perkara yg telah diajarkan kpd anak-anak kita.
    lagipun tidak salah jika kita mengenali guru-guru yg mengajar anak-anak kita. itu hak kita sebagai penjaga.

  • mien August 10, 2013, 6:58 pm

    Sat2 .. gambaq yang nombot 3 tuh , ada lelaki yang x sujud , adakah beliau pemimpin hamas ? rupanya seakan-akan sama .. Ismail Haniyeh ? betulkan kalau saya tersilap ..

  • Mhazim sobri August 10, 2013, 9:03 pm

    orang gile sahaja yang mengikut syiah……………bodoh betul

  • hajar August 10, 2013, 10:29 pm
  • muhammad naim August 10, 2013, 11:00 pm

    Penularan syiah di Malaysia makin hebat dan berani..

    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/08/ustaz-muhammad-nazmi-karim-sebulan.html
    muhammad naim recently posted..Ramai Membujang Kerana Hantaran MahalMy Profile

    • 5-sal August 11, 2013, 6:19 pm

      siasat dulu betul ke semua ni…takut semua benda ni kerja yahudi…yang dari zaman-berzaman nak memecah belahkan islam….

      • Ibnu August 11, 2013, 8:44 pm

        cubalah baca sikit pandagan2 ulamak2 dunia seperti syekh yusuf Qardhawi mengenai syiah, apa yg syiah lakukan kepada umat Islam di siria dan apa hubungn pemimpin2 Syiah dengan Yahudi, dan bayak lagi kesesatan2 yang mereka lakukan. Kalau dah tak yakin sangan buka web JAKIM atau e-fatwa, apa pandangan dan fatwa mengenai syiah, Astaqfirullah, moga2 Allah memberi kefahaman kepada yang masih tidak faham….aminnn…

        • ain January 1, 2014, 6:29 am

          sokong ibnu.. aamiin..

  • muda August 11, 2013, 6:36 pm

    tlong selamat akidah umat islam di malaysia……ikutlah ajaran islam yg sebenar

  • hendri suhatman August 12, 2013, 12:31 am

    Kalian kalian yang telah mngaku diri kalian paling benar,JIKA SAYA BERTANYA PADA KALIAN,APAKAH ADA LISENSI ATAU TANDA BAGI KALIAN ,BAHWA YANG KALIAN SAMPAIKAN ITU BENAR?APA BUKTI DARI UCAPAN KALIAN ITU TENTANG KEBENARAN?JIKA TIDAK ADA JANGAN LAH KALIAN MENGATAKAN ORANG SESAT ATAU MENGKAFIRKAN ORANg,JIKA KALIAN INGIN MENYAMPAIKAN,SAMPAIKAN SAJA KEBENARAN ITU TAPI JANGAN MENGKAFIRKAN ORANG,SEBAB KALIAN PUN BELUM TENTU BENAR,DAN SAMPAI KAPAN PUN KALIAN TAKKAN PERNAH PUNYA PIAGAM KEBENARAN ITU,KARENA DARI ITU KALIAN HANYA BISA MENYAMPAIKAN,TAPI TAKKAN PERNAH BISA MENUDING ORANG………..goblok………..

    • antisyiah August 12, 2013, 8:34 am

      khas kpd hendri suhatman,

      andalah yg goblok dan kufur lg fasik kepala otak sewel krn apa yg dipaparkan bersalahan dgn solat yg Rasulullah SAW ajarkan, apa lg yg mahu dipertikai? bukti2 apa lg wahai munafik? tak kafir apa lagi? kalau yg sudah jelas inipun kau tidak mahu menyatakan sbg sesat dan kafir maka kaulah yg kafir krn mempertahankan perkara dan manusia kafir.

    • syiah munafik September 12, 2013, 12:59 pm

      Adakah kamu syiah?

      memang jelas amalan syiah bertentangan dengan ajaran dan cara nabi beribadah. Ajaran siapakah yang syiah ikut untuk semua amalan mereka, adakah dari imam 12 yang mereka sembah itu? Sedangkan Allah telah utuskan para nabi kepada umat manusia mengajar tentang ajaran islam dan tertulis dalam al-quran. Kenapa perlu ikut ajaran yang bercanggah oleh imam dan ulamak syiah tersebut sedangkan nabi lebih mulia dari mereka. Walaupun nabi utusan Allah dan muia disisi Allah, tapi umat islam wajib hanya menyembah Allah sahaja, takkah kamu sedar wahai syiah!
      al-quran dan Rasulullah saw pun tidak menghina dan membenci para sahabat, tapi kenapa golongan syiah benci dan merendahkan para sahabat nabi.

      Syiah ini seperti ajaran dicipta oleh golongan munafik, segalanya penuh kepura-puraan dan bertentangan dengan al-quran.

    • al ikhwan October 29, 2013, 5:53 am

      pandai je ko kate org goblok.. ingat dy pandai sngat la ye??? ko kata ‘jangan kafirkan org’. pastu dalam syiah yang maki hamun, mencaci, mghina para sahabat rasulullah tu ap???

      cakap x serupa bikin. ketiak betul la…. (=___=”)

  • nik August 12, 2013, 10:56 am

    Nak betulkan fakta sikit

    Yg part yahudi tu, bukan pemimpin2 israel, tapi golongan yahudi2 yg anti zionis

    • salam August 12, 2013, 12:29 pm

      bila masa dalam part tu sebut pemimpin2 Israel, tengok betul2, yg disebutkan pemimpin2 Yahudi, tak kira lah pemimpin2 golongan Yahudi yg anti zionis ke, yg pro zionis ke, apa yg umat Islam perlu tahu mereka puak2 syiah ni bersahabat baik dngn yahudi, sedangkan umat Islam ( Ahli Sunnah) mereka bunuh dan bermusuhan. berjaga2lah dengn puak yahudi dan syiah, mereka ni penuh dngn tipudaya,pembohongan dan kepura2an.

    • abdullah September 22, 2013, 3:06 pm

      gambar itu bermaksud syiah ini bersekongkol dengan tabliq yahudi faham ke

  • din August 12, 2013, 12:39 pm

    tok imam pirate anak buah lanun . bodoh punya syiah

  • Umar August 13, 2013, 12:57 am

    tu pun ramai melayu yang kurang didikan agama masuk syiah. bodoh betul melayu. aku mula sangsi dengan kegagalan pas, mungkin next pru aku akan pangkah bn.

    • ya August 13, 2013, 10:44 am

      saya akan pangkah pas nnt…bn penipu besar, ckp syiah menyeleweng tp muhyiddin ke iran hr tu.. tb3 suku & utusex pon ckp mujahiddin sbg pengganas sedangkan mujahiddin yg membela org islam syria….janji Allah itu pasti…kita tunggu kjp lg tentera islam akan tawan syria….musnahkan syiah sesat..

    • ruziah August 13, 2013, 10:59 am

      setuju umar ramai melayu kurang didikan agama masuk syiah menunjukkan kegagalan kerajaan membenteras syiah sesat…oleh itu aku akan pangkah pas utk pru seterusnya…be end mmg parti cari mkn pro yahudi & syiah…muhyiddin br balik melawat iran minggu lepas, bravo be end…hebat umngok bertaqiyyah…kononnya syiah ajaran menyeleweng tp dlm masa sama tb3 suku &utusex label mujahiddin sbg pengganas sedangkan mujahiddin yg membela rakyat islam suriah…kembangkan otakmu wahai umar yg kurang berakal…

      • hantars August 14, 2013, 2:01 pm

        haha..die p atas tiket status die… xda la plak die kata die p sbb die syiah..ngko memandai jer… udah2 la tu..hj hadi pun kata org syiah pun leh join pas..sbb apa?xda hal sbb pas adelah pertubuhan politik kat sini……ruziah..ko yg penuh ngan akal pun perlu upgrade ” intel i7″..

      • adief August 16, 2013, 5:05 pm

        ruziah idola ko mat sabun tu ape kurang nye..ekekeke

  • panglima August 13, 2013, 9:03 am

    pendokong yahudi dan pengikut dajjal

  • nita August 13, 2013, 10:48 am

    betul tu perangi umngok parti utk melayu bodoh spt umar ;-)

  • Hakimah August 13, 2013, 2:50 pm

    Masya-Allah. Semoga kita diberi perlindungan oleh Allah SWT daripada ajaran Syiah,, Banyak sangat dah terpesong tu dari ajaran ISLAM yang sebenarnya…

  • zulk afle August 15, 2013, 4:14 am

    jika ditinjau dari sejarah perkembangan Islam bahwa golongan syiah itu adalah salahsatu dari puluhan agenda yahudi untuk menghacurkan agama Islam itu sendiri.agenda ini telah dirangka cipta dari sejak zaman pemerintahan Khalifah AlRasyiden dimana ianya dijunjung lalu menular keras ke daerah utara jazira Arab.agenda ini juga mudah diterima oleh pemaustautin didaerah itu demi berlatabelakangkan rencatan perkembangan politik serta faktor hubungan antara dua ras parsi dan yahudi . pengiftirafan secara total dari dunia Islam bahwa syiah ini bukanlah dari firqahnya adalah amat-amat perlu sekali sebagai penunjuk sempadan kepada fahaman dan ajaran Islam itu sendiri, demi kemurnian dan fitnah dewasa kini .

  • zeu August 15, 2013, 11:41 am

    syiah@shitee ni memang shit.

  • HARI INI KAMI MENANGIS... August 18, 2013, 1:23 pm

    Patut la ramai org putih panggil orang Arab terrorist…

    Ntah2 yg terrorist tu puak syiah….. abih yg bukan syiah tu jadi mangsa… mana adil!!! Habis la….

  • humairah August 19, 2013, 10:47 pm

    Klu di perhatikan kedudukn imam tu lebih rendah drpd makmum seolah2 menyuruh makmum sujud dan ruku’ kt dia(imam) ..astgfirullahalazim

  • wan August 20, 2013, 7:14 pm

    ishhhh2..
    wan recently posted..Peminjam PTPTN ingkar disenarai dalam CCRISMy Profile

  • Rina August 25, 2013, 9:37 am

    Mereka sudah benar2 berada di luar jalur keIslaman, semoga Allah SWT memberikan akidah dan hidayah pada kaum Syiah agar kembali ke jalan Allah SWT
    Rina recently posted..Best List of Free Download Responsive Premium Blogger TemplatesMy Profile

  • syiah munafik September 12, 2013, 1:35 pm

    Sepatutnya syiah tak dikaitkan dengan islam. Syiah boleh dianggap agama lain atau dikenali dengan agama syiah. Islam tetap satu selagi berpegang pada ajaran islam yang telah diwahyukan kepada Rasulullah.
    Perkataan golongan islam syiah itu hanya untuk memperdayakan kita dengan perkataan ‘islam’ sedangan ajaran dan amalan jauh berbeza. Sepatutnya kita masukkan mereka dalam golongan bukan islam.
    Kerana agama lain kita tidak sebut sebagai islam kerana berbeza kepercayaan dan amalan. Sebelum ramai terpedaya, baik kita letakkan mereka sebagai bukan islam.

    • semalu December 27, 2013, 12:53 pm

      betul..setuju sangat2

  • al ikhwan October 29, 2013, 5:35 am

    ya allah… ramai nya org komen.. macm2 pndapat ada… yg masuk bab politik pon ada.. x pa lah… masing2 ada pendapat sndiri, tapi yg pentg kita tau syiah itu sesat… sangat2 nyata kebatilannya. moga Allah melindungi dangn kuatkan akidah kita daripada tepesong.. dengan izin Allah

  • bunga citra November 12, 2013, 12:07 am

    kenapa mcm uh . bodohnya la . dah tahu . syiah ni kejam . mengamalkan kekerasan . tp org melayu tetap leh terpedaya . bangang orang yg mcm nie . tak pike ! tak dak otak .

  • durrah December 8, 2013, 4:30 pm

    Syiah samalh sprti wahabi, cetusan asal dri Yahudi utk pecah belah umat islam. Ramai org Islam di M’sia kerna keturunan, jadi rasa dah ckup dgn ‘keislaman’ yg sedia ada. Bimbang tengok generasi muda kita kini, mereka adlh target utama Yahudi utk d rosakkn. Ya Allah dtgknlh segra seorg pembela, pemimpin utk satukn islam seluruhnya.

  • syiah pukimak January 3, 2014, 10:40 pm

    Syiah itu puki….Sekian terima kasih.

  • www.anukuat.com March 21, 2014, 10:59 am

    memang betul2 sesat ni…

  • apapun July 22, 2014, 10:48 am

    di zaman Rasulullah puak syiah ini memang wujud namun tersasar jauh di zaman revolusi iran.. bermakna ada baiknya jika ada sultan iran yang memerintah ketika itu Sultan Mohammad Reza Pahlavi . Maka itu Sultan Melayu harus kita taat setia..

  • Muhammad Shukri July 25, 2014, 10:47 pm

    Assalamualaikum semua,

    X semua orang Syiah itu kafir. Dalam mazhab Syiah, ada yg masih islam dan ada mazhab yg dh murtad. Yg islam tu kaedah fiqh mereka salah n x sah kalau kita mjd makmum dlm solat. Tp mereka ni masih islam. Diaorg ni mcm org islam sunni yg x solat, berzina dan xpuasa.. tp kita xblh kata mereka ni kafir

  • Muhammad Shukri July 25, 2014, 10:50 pm

    Mcm rosmah bini najib @ bini mahathir dia x bertudung tp adakah di kira kafir..

  • ramlimuhd September 5, 2014, 2:07 am

    apa la punya syiah ni.. memalukan je guna nama islam je.. btol2 sesat

  • Cari Ilmu November 10, 2014, 4:55 pm

    chop.. chop.., korg ni jgn nak tuduh org sembarangan, kena ada ilmu dan pengesahan ttg ilmu yg dipelajari.
    Sentiasa muhasabah diri, adakah kita pasti tatacara kita wat ibadah benar berasaskan ilmu atau kita main ikut je? adakah amalan n cara hidup kita merupakan Islam yg benar n tidak sesat? n satu persoalan yg bleh disimpulkan, kita menyatakan kita ikut sunni, tp adakah kita pasti kita ni benar2 seorang sunni? Perkara ini umpama kita mengaku kita Islam, kita mengaku umat Nabi Muhammad SAW, tp buktinya cara hidup kita adakah sama spt perakuan kita itu?

  • AbuQasem Syah December 7, 2014, 10:22 pm

    Kalo Syiah kencing berdiri, Sunni pula kencingnya berlari.
    Kalo Syiah Dajjal mata satu, Sunni pula Dajjal buta kematu.
    Kalo Syiah tersesat melarat, Sunni pula syirik Kapir Laknat.
    Kalo tersesat bisa lagi tobat kembali semula kepangkal jalan.
    Kalo Kapir Syirik tiada maafan keNeraka Barhod dihumban.
    Ratu Adil Sejati perhatikan Zulqarnaen penyiksa hukuman..

  • horay December 10, 2014, 8:51 pm

    Nabi muhammad sawa.. aku tinggal kepada kalian 2 perkara.. al quran dan ahlul bait ku..
    Hahaha.. mana mai sunnah ku.. kalu hampa tera try cari.. kitab muwatta imam malik ja ada tulis kata sunnah ku.. tp x termasuk 6 sitah utama sunnah wj..
    muslim.. nasai.. musnad ahmad hanbal.. lg 2 sitah utama semua tulis ahlul baitku..

  • Nur Aisah Binti Hasan December 14, 2014, 7:40 pm

    Kat negara kita pon ada salam berlainan jantina yang dibolehkan. Itu syiah ke ? Hihihi

    • Cik nani October 27, 2015, 7:51 am

      Hai cik..sebenarnya klu kita belajar keempat2 mazhab..kita tahu secara keseluruhan bagaimana mazhab keempat2 itu..kita boleh pilih mazhab mna kita nk buat..tp klu kita sekadar tahu ‘lelaki dan wanita haram bersentuhan” itu adalah mazhab syafie..kerana kita di Malaysia mengikut mazhab syafie yg mna mazhab yg paling menjaga adab dan caranya..tp klu kita ni jahil..kita akn kata itu haram..sbb kita pon tak belajar sepenuhnya ke4 mazhab itu..maksud sy senang..
      Ada seorang ustaz yg cakap “dia tak batal wudhu apabila tersentuh tangan isteri”
      Sbb apa?sbb dia bljr secara menyeluruh keempat2 mazhab itu..tp kita sebagai rakyat malaysia..dan kita rata2 hanya tahu mazhab syafie sahaja,wajiblah kita ikut mazhab syafie shja kerana kita kurang ilmu..takut2 klu perlakuan kita disalah erti..

      • mr k November 24, 2015, 2:39 am

        Jenoh malekat pikio ko mazhab mane satu.. nak tanda dosa pahala.. wkwkwkwwkw

  • erika December 29, 2014, 1:22 pm

    kita mesti berilmu jangan hanya ikut ustaz yg belajar 4 tahun dlm bidang tertentu yg jauh dari sejarah kalau kita tahu sejarah sebenarnya kita tidak akan sanggup untuk mengatakan syiah itu kafir kerana deklarasi di Amman Jordan tahun 2004 telah mengisytiharkan syiah adalah islam sama seperti mazhab yang lain. Deklarasi tersebut telah dihadiri oleh 84 buah negara islam termasuk Malaysia. Sebab itulah tiada negara yang memerangi syiah melainkan Malaysia. SEBENARNYA Mazhab Syafii telah ditutbuhkan l/k 100 tahun selepas Imam Syafii meninggal dimana dalam kitab al Umm karangan Imam Syafii sendiri 1/114 menyatakan bahawa sujud seseorang yang sembahyang itu kalau tidak mencecah tanah adalah tidak sah tidak boleh berlapik dengan pakaian seperti serban dll . Qiam dalam bahasa arab bermaksud berdiri lurus dan Imam Syafii menyatakan hendaklah berdiri lurus. Seterusnya Imam Syafii belajar dari Imam Malik dan Imam Malik pula belajar dari Imam Jaafar Sadiq( yg mana seluruh ulamak sunni mengakui kehebatan ilmu dan akhlakya kecuali WAHABI) begitu juga Imam Hanafi dan mereka berdua menyangjungi kedudukan Imam Jaafar sadiq yang tinggi ilmunya dengan berkata tidak ada ilmu jika mereka tidak berguru dengan Imam Jaafar
    Sebab itulah ulama sunni tidak berani untuk bertutur seperti kita yang jahil kerana mereka ada alasan dalam kitab hadis sunni sendiri. BUKTINYA cuba kita tengok berapa kali perdebatan di antara sunni syiah berlangsung dan kesemuanya kekalahan di pihak sunni contohnya “PESHAWAR NIGHT” DIMANA selepas 10 hari perdebatan berlangsung kesepuluh wakil ulama sunni mengaku kalah dan menerima Syiah sebagai Mazhab ikutannya. Kajilah dalam-dalam ilmu agama terutamanya kenapa keluarga nabi dihancurkan sehancur-hancurnya oleh Muawiyah yang tamak kuasa. Sedangkan Nabi Saw bersabda dalam kitab bukhari Muslim dll kitab sunni bahawa,Ahlul bait aku( Fatimah Ali, Hassan dan Husin adalah sebahagian dari aku sesiapa yang menyakiti ,memusuhi dan membenci mereka adalah juga menyakiti, memusuhi dan membenci aku dan sesiapa yang berbuat begitu kepadaku juga berbuat kepada Allah dan akan masuk neraka.
    perbalahan dengan Syiah adalah anjuran Yahudi dan Wahabi yang menggunakan teori kaum muda yang ganas dan mentafsir al Qur’an mengikut hawa nafsu terutamanya AYAT MUTASYABIHAT yang menghalalkan darah sesama islam demi kononnya untuk membentuk negara islam yang sebenarnya bertentangan dengan ajaran Rasulullah SAW. KETAHUILAH Syiah telah ditekan sejak zaman selepas rasulullah sehingga mereka diheret dengan kuda dan di rantai, dipaksa berjalan kaki ke istana Yazid dengan usungan kepala-kepala pengikut Saidina Husain termasuk kepala saidina Husain sendiri. Bayangkan kepala manusia yang dicintai oleh Rasulullah sebagaimana sabdanya Hussain dariku dan aku dari Hussain sesiapa yang mencintaiku hendaklah mencintainya. Akhirnya golongan syiah ini terpaksa melarikan diri sebahagian Iran, Iraq dll.
    Ketahuilah dalam kutub sittah MERUPAKAN KITAB HADIS UTAMA RUJUKAN SUNNI, iaitu Bukhari Muslim Annasai, Ibnu Majah Abu Daud dan Tarmizi ada meriwayatkan selepas aku akan ada 12 orang Imam Khulafa al rasyidin al mahdiyyiin dan yang terakhir sekali adalah Imam Mahdi(Penyelamat akhir Zaman) Kalau anda tidak percaya akan munculnya Imam Mahdi usah baca,
    DALAM kutub sittah telah meriwayatkan ” aku tinggalkan kepada 2 perkara yang berat yang kalau kamu berpegang teguh kepadanya kamu tidak akan sesat selamanya iaitu Al-Qur an dan AHlul Baitku( carilah siapa ahlil Bait ini) Sementara Hadis aku tinggalkan 2 perkara iaitu Al Qur an dan Sunnahku tidak ada dalam kutub sittah tersebut hanya ada dalah Muwatta Imam Malik yang mana dicatakan didalam hadis tersebut sanadnya terputus dan daif kedudukannya. FIKIRLAH kenapa seleruh negara samada di Masjid madrasah sekolah atau Universiti tetap menggunakan hadis yang amat lemah ini sedangkan hadis yang satu lagi adalah sahih lagi mutawatir tidak pernah disebut maka dimanakan kita kerana menuntut ilmu itu fardu. Mereka yang jahil akan mudah diperkotak katikkan oleh musuh Islam iaitu Yahudi yang mana ramai penulis-penulis Blog Melayu adalah upahan mereka. Jadi Syiah yang haram membunuh kecuali dalam peperangan dan sentiasa dibom di sanan sini direka cipta dikambinghitamkan menjadi penjahat penjahat No 1 Dunia YA ALLAH BETAPA SUSAHNYA HAMBAMU INI UNTUK MEMBERITAHU KEBENARAN KEPADA MANUSIA, TOLONGLAH AKU YANG LEMAH INI, AKU TAHU KEMUNGKINAN AKU AKAN DIANIANYAI OLEH WAHAABI KERANA MENEGAKKAN KEBENARAN YG MEREKA RENCANAKAN SEPERTI MENARIK RAMBUT DARI TEPUNG , RAMBUT TIDAK PUTUS DAN TEPUNG TIDAK TUMPAH……………………. ALLAHU AKBAR YA ALLAH YA RASULULLAH SAW SELAMATKANLAH DUNIA INI DARI FITNAH BESAR INI YANG MANA KEBANYAKAN RAKYAT MALAYSIA TERTIPU YANG AKHIRNYA AKAN MENYERTAI ISIL YG GANAS LAGI ZALIM YG DULUNYA MEMAKAI NAMA AL QAIDA YG DIDOKONG OLEH YAHUDI DAN WAHABI ARAB SAUDI. WALLAHUA’LAM WASSALAAMUALAIKUM WARAHMATULLAH

    • Maharaja Yamashita April 13, 2016, 7:02 am

      Memandangkan tuan erika dah ada bau2 Syiah, tolong beri sedikit pencerahan… Bagaimana dengan ulamak2 syiah yang makan tahi imam2 @ ayatullah2 mereka saban tahun?

  • Rifdi pondok March 12, 2015, 10:19 am

    Astarfirrulah…. cmni rupenye syiah…hrp2 kte jauhilah dgn syiah ni… ameen…

  • muhammad adil haziq April 13, 2015, 2:24 pm

    Ya allah ya tuhan…aku bersaksi tiada tuhan yang layak disembah melainkan allah. Dan aku naik saksi bahawa muhammad itu adalah pesuruh allah…korang ni syiah…memang sesat lagi nyata…kasihan….rasulullah ajar pada umat2 nya..dah betul..lurus kepada allah swt yang maha pencipta…tapi syiah??? Apa yang korang sujud?? Siapakah tuhan kamu?? Siapakah utusan terakhir kamu?? orang kafir tu dah terang terangan adalah musuh korang terutamanya YAHUDI. Diorang tak nak umat islam sujud lurus pada allah yang maha besar. Itu memang dah misi diorang nak hancurkan umat islam sejati.. Subhanallah….kasihan betul aku tengok syiah2 ni semua..moga mudah2an allah memberikan hidayah pada diorang…..

  • faiz July 18, 2015, 8:14 pm

    woy hendri tolol. udah tau ini ajaran menyimpang dqri ajaran nabi. masih lu bela hahh ???? dasar gak punya otak

  • anonim August 21, 2015, 5:01 pm

    Perlu saya jelaskan, sebelum arab spring mucul tidak ada berita orang sunni mengkafirkan shia. Kenapa karena shia bukan aliran sesat.

    Sama seperti sunni, shia juga punya oknun yang membuat fitna and fassad. Kenapa kita harus dipusingkan dengan ulah oknum, kenapa kita tidak langsung mencari kebenaran saja? Kenapa kita harus mempercayai artikel yang engga jelas kebenarannya.

    Bagi kalian yang haus kebenaran, saya punya solusi, kalian tidak perlu datang ke iran, kalian tinggal download irangate tv di google app. Dan lihatlah

  • arisa October 26, 2015, 4:09 pm

    salam semua ana sungguh kasihan kepada puak2 sunni yang telah terlalu lama di tipu olih puak puak abu bakar,umar,osman,yazed,muawiyah laknatullah ni,tidak kah kamu lihat allah azawaljalla telah melantik nabi dari kalanggan manusia yg suci yang tak pernah sekali pun menyembah barhala,bagitu lah juga nabi muhammad telah melantik 12 imam yang semua nya dari darah daging nya yang suci untuk menyambung tugas dakwah nya,bukan dari kalangan manusia seperti nama yang di atas yang pernah melakukan dosa besar seperti membunuh anak perempuan,berzina meminum arak,berjudi, merogol dan segala macam maksiat,selepas itu bertobat dan anggap sudah layak nak bawa islam yg suci,tapi diri penuh dengan dosa dosa lagi,cepat lah kalian berubah sebelum terlambat,kiamat sudah hampir.

  • Erwin October 30, 2015, 11:27 pm

    Wkwkwkwkwkwk…. Perhatikan gambar dan pahami … Apa kah sudah betul seperti itu yang di ajarkan nabi kita.. … Sudah jelas kita mengagungkan ALLAH SWT. bukan Batu yang mereka Sembah saat sholat… … Lucu sekali gambar diatas…. Mungkin mereka lelah lol ,hahahahh

    • karbala November 24, 2015, 2:36 am

      Lohhrr.. yg hang sembah sejadah made in china tu boleh laa pulakk..

  • Faiz January 23, 2016, 4:44 pm

    Adakah ini perlakuan islam? Mengutuk, mengata agama lain? Dimanakah aman nya Islam dlam kutukan agama dan kepercayaan lain? I won’t convert this way!

  • Jieyan blues April 9, 2016, 8:36 am

    ini ajaran sesat betul”
    mudah mudahan allah ampun kan dosa diorang,
    sesungguh nya dia yg maha esa
    kita hnya la hamba nya yg hina yg tak dri buat silap,

Leave a Comment

CommentLuv badge