≡ Menu

Cara Pelik Orang Syiah Solat (18 Gambar)

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat  1

Cara Orang Syiah Solat

Syiah mengamalkan ajaran yang lari dari ajaran Ahli Sunnah dan jauh dari wahyu, golongan ini mereka-reka hukum dan mengadakan perkara bid’ah yang sesat dan menyesatkan, moga-moga kita dijauhi daripada golongan Syiah ini yang merosakkan akhidah umat Islam.

Sejak berlakunya revolusi Syria barulah kita mengetahui tentang niat mereka sebenarnya, mereka cukup membenci kaum Ahli Sunnah sehingga mereka menghalalkan darah ahli sunnah. Dan kita sebagai Umat Islam janganlah membenarkan mereka ( Syiah ) daripada berpijak di bumi tercinta ini.

Di bawah ini antara gambar-gambar cara ibadah orang Syiah yang bercanggah dengan Islam:

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 2.0

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 2.1

Imam sembahyang mereka, sembahyang di depan tapi berada dalam satu lubang separas lutut (tempat yang lebih rendah dari makmum).

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 3

Pengikut Syiah tidak meyakini kesahihan solat Jumaat (tidak solat Jumaat) kecuali bersama Imam yang ma’sum atau wakilnya sahaja.

Banyak pihak mengatakan bahwa orang Syiah melakukan solat sama seperti orang-orang Islam namun hanya untuk sekadar taqiyyah (berpura-pura). Taqiyyah merupakan konsep atau ciri penting yang tidak dapat dipisahkan dari ajaran Syiah. Taqiyyah pada hakikatnya adalah “berdusta dan berbohong”. Pentingnya taqiyyah disisi Syiah banyak terdapat di dalam kitab-kitab utama mereka.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 4

Mereka sujud di atas seketul batu yang bulat leper atau empat segi. Ertinya dahi dan hidung tidak kena lantai. Batu itu disediakan dalam masjid atau mereka bawa sendiri ke mana mereka pergi. Batu yang paling suci pada mereka ialah diambil di Karbala kemudian Masyad dan di Qom. Kalau tidak dapat juga boleh juga gunakan batu-batu di tempat lain.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 5

Satu lagi cara sujud mereka puak-puak syiah ini, Kalau tidak ada batu, mereka akan gunakan apa-apa yang tumbuh dari bumi sebagai tempat sujud (letak dahi). Paling tidak, sujud atas tapak tangan. Tujuan mereka buat begitu kerana kata mereka manusia jadi dari pada tanah. Apa jenis sujud pun kita tidak tahu.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 6

Inilah contoh ajaran Syiah yang menyimpang jauh dari ajaran Islam yang sebenar. Mereka bersembang waktu tengah solat. inilah Ulamak Syiah yang diagung-agungkan mereka solat sambil berborak.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 7

Syiah soalat bukan dengan tatacara solat yang diajarkan oleh Rasulullah s.a.w. Pengikut Syiah juga tidak akan mengakhiri solatnya dengan mengucapkan salam yang dikenali kaum Muslimin, tetapi dengan memukul kedua pahanya beberapa kali.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 8

Para pengikut Syiah sedang Solat/Sujud di ruang sama (di masjid mereka). Mereka menghadap ke arah mana ketika bersujud?, kenapa tidak kearah kiblat sepertimana yang diperintahkan dalam Al-Quran.

Kaum Syiah Menyembah Selain Allah

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 9

Para penganut Syiah menyembah manusia!!. Menyembah selain daripada Allah Ta’ala, orang Islamkah mereka?. Lelaki dan wanita syiah sedang bersujud di perkuburan syiah (Sujud di kubur ulamak mereka) dan sujud di depan gambar ulamak mereka di permakaman, sangat bercanggah dengan ajaran Islam, jauhilah diri kita dari golongan yang sesat ini.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 10.0

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 10.1

Solat/Sujud menghadap ke kubur dan I’tikaf (duduk di masjid) bersalahan arah kiblat menghadap ke kubur, kenapa tidak kearah kiblat sepertimana yang diperintahkan oleh Rasulullah s.a.w. siapa yang mereka sembah?

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 11

Kubur Khumaeni ditawaf tiap-tiap hari dan diberkati dengan bermacam-macam amalan taghut, ini adalah satu ibadah mereka jauh tersimpang dari ajaran Islam yang sebenar, ini mengambarkan kesesatan Syiah yang nyata.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 12

Puak-Puak Syiah membina Kaabah sendiri di bandar Najaf, mereka akan tawaf sebagaimana tawaf di Batullah Makkah. sesat dan amat menyesatkan.

Akhir zaman Yahudi akan jadi kawan baik mereka (Syiah)

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 13

Pemimpin negara Syiah berpelukkan dan beramah mesra dengan pemimpin Yahudi menunjukkan hubungan baik diantara mereka, Syiah adalah sekutu Yahudi untuk menjatuhkan Islam. Tidak kiralah pemimpin-pemimpin golongan Yahudi yang anti zionis atau yang pro zionis, apa yang umat Islam perlu tahu mereka (Syiah dan Yahudi) ini bersahabat baik, sedangkan umat Islam (Ahli Sunnah) mereka bunuh dan bermusuhan. berjaga-jagalah dengan golongan ini, mereka penuh dengan tipudaya, pembohongan dan  kepura-puraan (Taqiyyah) .

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 14

Pemimpin negara Syiah membuat perjumpaan dengan pemimpin Yahudi. apakah tujuan sebenar mereka?. Sedangkan Syiah boleh berbaik-baik dengan golongan Yahudi tetapi bermusuhan dengan Ahli Sunnah, mengapa mereka membenci Ahli Sunnah sebegitu rupa?. Syiah bagaikan musuh dalam selimut umat Islam. Mereka mengaku Islam tetapi diam-diam menusuk dari belakang.

Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 15

Ahmad Niejad, pemimpin negara Syiah, menunjukkan pasportnya yang terlis namanya sebagai nama Yahudi nama dalam Yahudi ialah ” SABURJIAN ” sebagaima yang tercatat dalam akhbar Britain ” Daily Teleghraph ”.

Perngai Ulamak Syiah 16

Dan yang terakhir, paling teruk sekali ialah perangai ulamak Syiah. Depan nampak anti kuffar, belakang cium tangan perempuan mereka. Itulah kepura-puraan (Taqiyyah) puak Syiah yang perlu kita tahu.

Tersangatlah sesat gologan ni ! Tolong umat Islam jangan keliru ! berpegang lah pada Al-Quran dan Hadis.

Jom sebarkan! jangan biarkan Syiah menyesatkan umat Islam dan meratah daging umat Islam. Sebarluaskan risalah ini jika anda prihatin terhadap ancaman yang melanda akidah umat Islam.

Wallahu’alam….
Semoga di kreditkan kembali artikel ini ke hasnulhadiahmad.com

Incoming search terms:
cara sholat ajaran syiah,ritual agama syiah sujud di kuburan,ibadah syiah,cara solat syiah,ciri ciri masjid syiah,ajaran syiah yang sebenarnya,gambar syiah,syiah solat,syiah sesat,cara ibadah syiah,cara sholat syiah,cara syiah solat,CaraPelikOrangSyiahSolat(18Gambar),Puak syiah,syiah ritual ibadah agama,ajaran sesat syiah,syiah sembahyang,cara ibadah agama druze,Amalan syiah,cara beribadah syiah,solat syiah,tata cara shalat syiah,syiah,Foto orang syiah,cara ibadah kaum syiah,lambang syiah,cara syiah,tata cara ibadah syiah,ajaran syiah yang menyimpang,cara ibadah orang syiah,cara sembahyang syiah,ciri masjid syiah,kiblat syiah,cara solat orang syiah,gambar orang syiah,cara syiah sembahyang,foto kesesatan syiah,cara orang syiah solat,ciri ciri wanita syiah lengkap,syiah bodoh,tata cara ibadah aliran syiah,cara orang yahudi sembahyang,ajaran syiah yang menyimpang dari akidah islam,cara sholat orang syiah,Cara syiah beribadah,cerita dewasa wanita syiah,ajaran syiah,contoh ajaran syiah,Kesesatan syiah,masjid syiah di singapura,cara beribadah kaum syiah,cara nak tahu puak syiah,cara pelik orang syiah solat,foto syiah sesat,gambar ajaran sesat,kenapa imam syiah solat dalam lubang,puak syiah di malaysia,cara shalat islam sunni,kaabah syiah,amalan syiah yang sesat,cara beribadah orang syiah,fahaman syiah,foto syiah,ibadah orang syiah,ibadahnya syiah,kiblat sholat syiah,ritual ibadah syiah,cara beribadah agama syiah,Cara sembahyang orang syiah,depan rumah perempuan cina panggil ml,syiah sesat youtube,tata cara sholat syiah,cara beribadah umat yahudi,cara sembahyang yahudi,ciri syiah di malaysia,gambar kesesatan syiah,cara ibadah agama yahudi,cara ibadah orang yahudi,cara solat wahabi,contoh syiah,gambar lucu sedang sholat,gambar syiah benarkan yang haram,gambar tentang syiah,Ibadah kaum syiah,kisah syiah sesat,video ngentot,Arah kiblat syiah,contoh kesesatan syiah,foto foto syiah,gambar syiah sesat,gambar ustaz syiah melayu,lihat gambar orang siah,sholat syiah,12 imam syiah sesat,beribadah paling kejam di dunia,cara orang syiah beribadah,ibadahnya orang syiah,siah sesat,foto ibadah kaum syiah,gambar cewek islam iran,kiblat orang syiah,logo syiah,orang2 syiah,solat orang syiah,syiah beserta foto,syiah goblok,Cara2 Orng sembahyang Jumaat Ahlus sunah,foto cara suku ngentodd,foto pengikut syiah,orang syiah,syiah malaysia,Bentuk kemaluan yang ganjil,bodohnya syiah,Cara Cara Solat Syiah,cara orang syiah shalat,cerita syiah sesat,gambar gambar syiah,gambar nasihat keagamaan tentang meninggalkan solat,gambar pelik di mekah,kenapa syiah kejam,Kisah pelik dan aneh dunia,Kubur syiah,pakaian wanita syiah,Perangai pelik yahudi,perbedaan sunni dan syiah dalam beribadah,syiah di malaysia,yahudi sembahyang,Aliran sesat syiah,cara beribadah umat syiah,cara cara syiah,cara solat kaum syiah,ciri ciri syiah di malaysia,foto ahli kumpulan khalifah,foto bukti kesesatan syiah,foto siah,gambar ibadah syiah,jenis n ciri2 syiah,karbala syiah iran,kisah aneh tapi nyata dalam islam,masjid syiah singapore,pelik tapi benar di indonesia,peribadatan syi\ah,senarai perbuatan syiah,shalat syiah,syiah yang benar,tata cara shalat syi\ah,wanita syiah,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,amalan ajaran syiah,amalan syiah dalam masyarakat melayu,bagaimana tempat ibadah orang syiah?,benda ganjil di dunia,boleh ke sambayang biar tidak tahu bacaan,cara bentuk fahaman syiah,cara ibadah aliran syiah,cara islam syiah ibadah com,cara shalat agama syiah,cara syiah sembahyang dan ibadan yg lain dari suni,cara syiah shalat,cerita orang kafir yang masuk islam,ciri2 ibadah syiah,druze bukan islam,foto syiah ngento,gambar agama yang sesat,gambar puki pakistan yg banyak,gambar syiah di malaysia,imam arab yg sempad membuad makmum nya menangis,kenali muka syiah,kesesatan kaum syiah malaysia,pelacuran di indonesia oleh orang arab,syiah beribadah,Syiah melayu,syiah solat letak batu,tanda2 syiah,tata cara ibadah kaum syiah,tatacara ibadah syiah,video sholat Syiah,Ajaran lucu syiah,amalan ajaran sesat,amalan puak syiah,amalan syiah di iran,amalan-amalan syiah,apa itu syiah di malaysia,apa sebenarnya ajaran syiah,bagai mana cara orang ancot gambar,bendera alawi sesat ga ya,beribadah syiah,cara cara orang singapura bersetubuh,cara membuat siyah,cara sembahyang syiah di malaysia,cara shalat orang syiah,cara shalatnya orang syiah,cara sholat aliran sesat,cara sholat syia,Cara siah solat,Cara solat islam syiah,cara syiah berdoa,cara yahudi beribadah,cerita ngentot sama anak kecil,ciri ciri syiah terlengkap,contoh perbuatan umat islam terpedaya kaum yahudi,foto agama syiah,foto ajaran sesat,foto bogel ogo ahmad daud,foto cara ibadah syiah,foto kaum syiah,foto kaum syi\ah,foto orang syi,foto puki malaysia,foto ritual aliran sesat,gambar aliran sesat telanjang bulat,gambar batu karbala,gambar bukti kesesatan syiah,gambar ketika orang syiah solat,gambar puki arab,gambar2 orang malaysia,gambar2 pelbagai bangsa wanita didunia,gmbaran siah,golongan syiah di malaysia,imam syiah mati,islam syiah,kaum syiah di singapura,kenapa syiah tidak solat jumaat,kenapa waktu solat kena menghadap kiblat mekah,Kisah syiah,kuburan orang syiah,kumpulan syiah,kumpulan syiah di singapura,masjid syiah,masjid syiah di malaysia,menangis dan sujud gambar sholat,puak syia,puki perempuan yahudi,rupa syiah syria,sholat nya syiah,sholat versi syiah,siah aliran sesat,syiah dan kesesatan ibadah,syiah dan yahudi,syiah se,tata cara shalat kaum syiah,tata cara sholat islam syiah,ulamak syiah malaysia,video anak kecil ngntot,video anak sekolah ngentot,vidio gadis di entot,vidio kumpulan orang2 beragama syiah,vidio ngentot anak sekolah,vidio ngewe,waktu solat agama shia,3 foto ritual saat ibadah di dunia,adab sholat sesat,agama apa yg shokat memakai batu di depannya,ajaran sesat di syiah,Ajaran sesat paling pelik,ajaran syiah yang sesat,ajaran syiah yg sesat,aliran islam dengan cara sholat yg aneh,aliran kepercayaan druze,amalan aliran syiah,amalan syia,awek laknat tube,bacaan shalat menurut mazhab syiah,bacaan sholat syiah,bagai mana syiah wujud,batu karbala,batu syah sujud,bermacam macam gerakan sholat aliran sesat,bukti kesesatan syiah,cara agama siyah sholat,cara aliran syiah sholat,cara ber ibadah orang syiah,cara beribadah yahudi,cara bersetubuh menurut islam beserta gambarnya,cara guna batu puki,cara hidup masyarakat agama syiah,cara ibadah aliran sesat,cara ibadah islam syiah,cara ibadah syah,cara kenali syiah,cara main puki wanita,cara masuk syiah,cara nak tahu dia syiah atau tidak,cara pakaian syia,cara shalat syiah,cara sholat golongan syiah,cara sholat kaum syiah,cara sholat yang aneh,cara sholatnya syiah,Cara solat apa sama syiah suni,cara syah beribadat,cara syiah - peribadatan mereka,cara tanam orang siyeh,cara wahabi sembahyang,cerita hadis nabi muhammad swt mengenai suriah di syiria,cerita lucah agama sesat,cerita mengenai ahli syiah,cerita ml ala syiah,cerita pelek melayu,cewe syiah kelakuan bejat,cewek syiah ma,ciri orang syiah,ciri-ciri syiah di malaysia,ciri2 orang syiah,contoh Ajaran Sesat,cr sholat syiah,dari manakah wujud ajaran syiah,doa sholat tera,donwload sek d alas,download free video melayu kristian,dwonload ngentot orang siria,fahaman syiah yang sesat,fatwa syiah yg menyesatkan,foto agama syi\ah,foto alat untuk sembahyang umat islam,foto aliran islam,foto bejat pengikut syiah,foto cara sholat syiah,foto foto orang Syiah,foto foto org negro aneh,foto kata-kata doa dari doa Syiah,foto kaum syiah berhubungan badan,foto kejelekan syiah,Foto Kesesatan wahabi,foto ngentot anak melayu,foto orang arab ml,foto orang si\ah,foto pakaiyan lelaki syiah,foto ritual syiah,foto solat wahabi,foto wajah orang yahudi,foto2 orang syiah,gadis shiah,gadis syiah,gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,Gambar anak sma ngentot sampai puas,gambar bangsa yahudi,gambar batu karbala yg digunakan oleh penganut syiah,gambar bogel orang putih,gambar dan ibadanya orang syiah,gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,gambar galeri semua jenis puki,gambar gambar ritual kaum syiah,Gambar kata kata tentang Syiah,gambar kegiatan shiah,gambar mesjid kaum syiah,gambar orang menyembah pantat,gambar orang wahabi sholat yang aneh,gambar para pemimpin islam syiah,gambar puki,gambar puki yg pelik,gambar seta doa cara nak solat,gambar sujud yang betul,gambar syiah sesat sembahyang,gambar syiah sholat,gambar wanita sedang ruku,gambar wanita syiah,gambar2 islam syiah,gamvar wanita sesat,ibadah aliran syiah,ibadah syiah di indonesia,ibadahnya penganut syiah,Imam besar yg dimurkai allah syiah,imam imam syiah,imej lucu jom pergi masjid,imej puki wanita,iran shalat shia,islamkah druze,Kemurnian islam dan hancurnya syiah,kenapa arab saudi musnahkan sejarah ahlul bait di mekah,kenapa orang bodoh masih karbala,kenapa orang pakistan tak sembahyang jumaat,Kiblat kaum syiah,kisah lelaki melayu mkn babi ikut ajaran cina,Kisah syiah yang sesat,Kisah-kisah penganut ajaran syiah,kubur orang syiah,kubur puak syiah,kumpulan foto syiah,kumpulan siah,lambang masjid syiah,lelaki cium pantat wanita,lelaki yang sedang sembahyang,macam macam foto manusia,main dgn pak imam,mati sujud,mengapa orang punjabi memakai serban seakan para rasul,ngentot cina israel di youtube,ngesek nyimpang syiah,orang siah,orang syiah sembahyang,parancis tangan masu ke dalam puki sadis bugil,pelik tapi benar di dunia,pelik tapi benar seks,pelik tp benar,pemimpin syiah,pemimpin syiah di dunia,pemimpin yang beragama syiah,penerangan lengkap cara solat syiah,penipuan puak syiah,pepek orang kristen,perangai orang iran,peribadatan syiah,photo ulama syiah beserta nama nya,Photo wanita syiah ngentod,poto orang syiah,poto solat krisy,poto syiah,puak syiah ajaran sesat,puak syiah di iran,puki arab,puki paling lawak,ritual pelek siah dan wahabi foto,ritual pelik seluruh dunia,sambayang macam islam bukan islam,sembah puki,sembahyang orang syiah,sembahyang orang yahudi,sembahyang yahudi,Seperti apa kah agama syiah gambar2 0rg syiah,shalat wahabi,shalat wahabi dan shalat yahudi,sholar sinnah dalam ajaran sesat syiah,sholat dalam aliran syiah,sholat nya siah dn wahabi,Sholat syiah alawi,sholatnya orang wahabi,solat aneh,sujud orang orang yahudi,syiah cara pelik,syiah di singapura,syiah gambar,syiah ibadah,syiah iran sesat,syiah kejam,syiah lucu,Syiah ritual ibadah,syiah sesat malaysia,syiah shalat di kuburan,syiah singapore,syiah yang paling sesat,tanda syiah iraq,tata cara shalat orang syiah,tempat 2 yang orang islam tidak boleh pergi,tokoh syiah di malaysia,tokoh syiah malaysia,video cara sholat syiah,video gerakan yang benar sholatnya orang perempuan,video ibadah orang syiah,video melayu anak haji husain,video ritual ibadah kaum syiah,wajah syiah,wanita syiah iran,www fhoto ml,yahudi masuk islam,youtobe syiah di bunuh,youtube letak niat solat,youtube orang pakistan di entot,youtube video ngentot dgn cra duduk,########,10 yang pelik tentang malaysia,16 foto orang syiah sembahyang,2 lobang cewe,20 gambar cara sholat syiah,20 gambar difoto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa 18,20 gambar difoto gadistanpa mengetahui tidak memakai celana dalam,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak memakai celana dalam,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui dia tidak membawa18,20 gambar foto gadis tanpa mengetahui membawa 18,20 gambar gadis tanpa mengetahui bahwa dia tidak,20 gambar sholat syah,20Gambar posisi duduk yang dilarang dalam islam,3 laknat allah bagi org x sembahnya,abis ewean solat sah ga,adab kaum afreka utara yg aneh,adaka orang di makam singa di pakistan,adakah ahli sunnah di iran,adakah arab melindungi syiah,adakah orang syiah dahinya hitam,adalah golongan syiah masuk islam,adaptasi sembahyang dalam syiah,agama sesat di singapura,agama syiah kenapa pelik,agama syiah malaysia,agenda dajal versi melayu,Agenda gambar bogel agenda yahudi,agenda yahudi video lucah,ahli syiah tetak kepala sendiri,ahlil bait solat jenazah,ajar sesat syiah,ajaran agama yang sholatnya aneh,Ajaran ajaran yang di amal kan syiah,ajaran aneh syiah,ajaran bodoh syiah,ajaran golongan syiah,ajaran islam untuk tengok orang dari jauh,ajaran nyeleneh syiah,ajaran sesat,ajaran sesat nabi perempuan,ajaran sesat ngentot,Ajaran sesat paling teruk,ajaran sesat tak perlu solat,ajaran shalat syiah,ajaran sholat yang aneh,ajaran sholat yang tidak benar kelompok syiah,ajaran si ah di trenggalek sembahyang tanpa pakaian,ajaran siah memandikan jenazah,ajaran syah sesat,ajaran syiah com,ajaran syiah di malaysia,ajaran syiah iran,ajaran syiah mencium lelaki,ajaran syiah sebenarnya seperti apa,Ajaran syiah tentang sholat,ajaran syiah yang menyimpang dari islam,ajaran syiah yang sesat di indonesia,al quran syiah,alas batu yang di pake ibadah syi ah,alasan syiah swmbahyang pake batu,aliran agama solat sambil ml,Aliran islam sesat yang menggunakan batu kecil untuk sholat,aliran islam sholat sambil duduk,aliran islam sholat tidak rukuk,aliran qum,aliran sesat islam syiah,Aliran sesat lucu,aliran sesat siyah,aliran sesat syiah bersetubuh dengan istri orang,aliran sesat yg makan taik guru nya,Aliran syiah iran,all perempuan telanjang nampak lobang pekel,amalan,amalan agama syiah,amalan amalan,amalan syiah di malaysia,amalan syiah yang benar,anak kecil begambar kata tidung,antara ajaran sesat syiah,apa bener syiah sholat engga pake sujud,apa itu sebenarnya syiah,apa itu syiah,apa lagi selepas syiah,apa yg di sembah syi ah,Apa yg orang syiah sembah,apakah boleh menyesatkan syiah,apakah kelebihan fahaman syiah,apakah siah islam sebenar,apakh yahudi solat,arah kiblad sholat kaum syiah,arah kiblat menurut syiah,arah kiblat orang syiah,asal muasal perbedaal sholat aliran syiah,asal usul ajaran syiah,aturan sholat kaum syiah,aturan sholat syiah,aturan sholat syiah yang menyimpang,babi buat ritual sembahyang orang cina you tube,Bacaan bacaan aneh di baju,bacaan dan gerakan shalat syiah,bacaan haji syiah,Bacaan sholat org syiah,bagai mana cara nak tarbiah org terpesong,bagai mana cara ngentot yang betul menurut islam,bagai mana cara ustadz ewean,bagai mana gambaran sebenar tentang iman menuruti quran & hadis,bagai mana solat jumaat siah,bagaimana cara ibadah kaum syiah,Bagaimana cara ibadahnya aliran sesat Islam suci,bagaimana cara orang besawa dan foto vidio,bagaimana cara sholat syiah bodoh,bagaimana fahaman syiah,bagaimana kentu waktu sekolah menurut ajaran islam?,bagaimana nak tahu shia,bagaimana sholat kaum syiah,bagaimana sholat syiah,bagaimana syiah solat?,bagaimana wujudnya mazhab shiah,bagaimanakah cara solat dan masjid orang syiah,baju2 kaum yahudi foto/,Bangsa melayu pelik,batu apa yg disembah disujud syiah?,batu cium pantat 7 orang laki-laki,batu karbala syiah,batu org syiah,batu ritual syiah,batu solat syiah,batu yg dibawa syiah,Benda yang di pakai syiah untuk sujud itu apa,bentuk ruangan masjid syiah di iran,berapa banyak orang2 syiah di iran yang meninggalkan aliran syiah,berapa Ramaikah syiah di indonesia,Betul ke kita sembah nabi,betul ke kubor nabi nabi di bawah kaabah,bodohnya iman syiah,bolehkah menyolaTkan jenazah penganut kepercayaan,budak murtad,bukti kejahilan imam syiah,bukti kesesatan ajaran syiah foto sholat syiah,Bukti kesesatan syiah dan siapa saja tokoh di Indonesia penganut ajaran aneh ini?,caa syiah solat,caea shalat jenazah perempuan,caea syiah sokat,car agama syah,cara 2 orang syiah beribadah,cara ada aliran siyah,cara agama syiah sembahyang,cara ajaran sesat sembahyang,cara ajaran sesat urus jenazah,cara atau amalan memandaikan bicara di hadapan orang,Cara ber maca solat,cara berdoa ala syiah,cara beribadah agama,Cara beribadah agama sesat,cara beribadah agama sunni di pakistan,cara beribadah kaum,Cara beribadah kaum sia,cara beribadah kaum yahudi,cara beribadah orang syiah di indonesia,cara beribadah s,cara beribadah syihah,cara beribadat sunni dan syiah,cara berjimak menurut islam dunia,cara berpakaian pengikut syiah,cara berpakain syiah dan arab saudi,cara berpuasa siyah,cara bersujud solat syiah,cara bersujud untuk wanita,cara cara bersetubuh beserta gambar,Cara cara orang yahudi ngewe,cara cara sembayang kaum syiah dan hari besar kaum syiah,cara cara yahudi menyesatkan islam,cara doa yang betul agar tidak mnyimpang ke ajaran siah,cara ganjil yahudi,cara golongan syiah sembahyang,cara hidup umat syiah,cara ibadah agama sesat,cara ibadah ajaran syiah,cara ibadah aneh,Cara ibadah dan bacaan ibadah aliran sesat,cara ibadah golongan syiah,cara ibadah islam pakistan,cara ibadah islam sunni dan syiah,cara ibadah islaw syiah,cara ibadah kaum syi ah,Cara ibadah orang syah,cara ibadah syiah di iran,cara ibadah syiah vs yahudi,cara ibadah untuk orang syi\ah,cara ibadah/salat sekte yazidi,cara ibadahnya kaum syiah,cara ibadahnya orang syiah,cara ibadat syiah,cara jadi pengikut syiah,cara kebumian syiah,cara mandi dlm islam imej,cara mandi mayat puak syiah,Cara masuk ajaran syiah,cara memakai batu di tempat sembayang,Cara memakai tudung yu tube,cara membuat orang nurut dengan cara shokat dan puasa bagaimana caranya,cara mengamalkan taqiyyah,cara mengenal puak syiah,cara mengenal syiah,Cara mengenali syiah,cara mengenali syiah dlm berpakaian,cara mengetahui orang syah,cara menggunakan batu karbala,cara menunaikan solat jumaat,cara menyembah umat yahudi,cara nak mandikan perampuan krestian nak masuk islam,cara orang israel sembahyang,cara orang kristian sembahyang,cara orang perempuan syiah solat,cara orang siah sholat,cara orang syia sembayang,cara orang syiah,cara orang syiah beribadah di masjid imam reza,cara orang yahudi beribadah,cara pakistan berdoa,cara pelik kentot,Cara Pelik Orang Syiah Solat Yang Tak Masuk Akal,Cara pelik syiah bersetubuh yang paling pelik,cara pemakaian syiah,cara penganut syiah beribadah,cara penganut syiah sembahyang,cara pengurusan jenazah dalam agama syiah,cara perempuan yahudi sembayang,cara puak syiah taawudz,cara puasa agama syiah,cara puasa syiah,cara rukuk yang betul bagi lelaki,cara salam dalam shalat syiah,cara se bahyang orang yajudi,cara sembahyang ajaran syiah,cara sembahyang aliran kepercayaan,cara sembahyang aliran Syiah,Cara sembahyang islam menggelikan,cara sembahyang islam shit,cara sembahyang orang di pakistan,cara sembahyang orang syiah iran,cara sembahyang pengikut syiah,cara sembahyang perempuan,cara sembahyang syiah/,cara sembahyang wanita yahudi,Cara sembayang israel dan syiah,cara shalat agama wahabi,cara shalat aliran karbala,cara shalat beragama islam syia,cara shalat islam syiah,cara shalat kaum syiah,cara shalat kaum yazidi,cara shalat menurut syiah,cara shalat orang syi\ah,Cara shalat syiah yang keliru,cara shokat syiah,cara sholat agama jabal qubis menyembah gambar,Cara sholat agama syiah,cara sholat ajaran sy a,cara sholat ajaran syiaa,cara sholat aliran,cara sholat aliran wahabi,cara sholat orang cina,cara sholat orang yahudi,cara sholat pengikut syiah,cara sholat sesat syiah,cara sholat syiah com,cara sholat syiah di malaysia,cara sholat syiah kafir,cara sholat syiah yang tidak ke arah kiblat,cara sholat syiah you tube,CARA SHOLAT SYIAH YOUTUBE,cara sholat umat islam syiah dan wujud muka tajul muluk,cara silat dgn batu dari karbala,cara solat 7 waktu kristian,cara solat ahli kitab,cara solat ajaran syiah,cara solat duduk di lantai,Cara solat jaman dulu,cara solat jumaat wanita di mesjid,cara solat kumpulan syiah,cara solat orang iran youtube,cara solat sunni,cara solat syi ah,cara sujud bergambar,cara sujud syiah pada perempuan,cara sujud yang benar,cara syah smbahyang,cara syia,cara syiah mengajarkan menyembah Allah s w t,cara syiah menyesatkan islam,CARA SYIAH SEMBAHYANG TERAWIH,cara syiah sembayang,cara syiah sujud,cara syiah yang sesat,cara tanam mayat syiah,cara umat syiah shalat,cara untuk mengenali islam dengan syiah,Cara untuk mengetahui syaiah atau sunni,cara wahabi solat,cara-cara orang,cara-cara orang yahudi sembahyang,Cara2 ibadah orang siah lengkap,Cara2 ibadah orang syiah,cara2 solat perempuan mekah?,Carah2 solat biar jidat hitam,caraorangshiahsembahyang,cari gambar orang paling jellik yang ada kata2 perrang,cari gambar terbelo mayat yg lucu,ceramah tentang jenis2 puki,ceramah ulama syiah di malaysia,cerita ajaran orang sesat,cerita aliran sekte yang makan mayat,cerita aneh syiah$,cerita dewasa bersetubuh dengan mayat,Cerita dewasa pemimpin aliran sesat bejat,cerita ilmu muhammad pekel,cerita lucah agama,cerita lucah ajaran sesat,cerita lucah di dalam masjid,cerita lucah isteri berpurdah main dengan ramai negro,cerita lucah isteri main dengan guru ajaran sesat,cerita lucah isteri orang waktu sembahyang,cerita lucah melayu benar dan gambar,cerita lucah non isteri orang,cerita lucu ngetot salah lubang,cerita lucu syiah,cerita ml lelaki syiah,cerita ml ngentot di depan anak kecil,cerita ml ter aneh di dunia,cerita nafsu pelik,cerita ngentot ajaran sesat,cerita ngentot istri orang saat d tiggal ibadah,cerita ngentot mama lagi sembayang,cerita ngesek d tempat ibadah,cerita org tai main puki,cerita paling lucah dalam dunia,cerita pendek agama sesat gambar,cerita perempuan melayu vs lelaki bukan islam,cerita seks isteri ikut ajaran sesat,cerita seks melayu berserta gambar,cerita seks pelik,cerita seks penganut syiah,cerita seks syiah melayu,Cerita seks-di embat aliran sesat,cerita sunah rosul ganas main nya,Cerita wanita dimalaysia yang terus sholat tarawih,cerita yahudi penipuan,cerita/gambar2 orang ngewe sunah rosul,Cewek aliran sia,cewek malaysia membelak pukinya,Cewek yahudi ngewe,cipap orang tatur,ciri 2ajaran atau siah di indonesia,ciri ciri ajaran syiah,ciri ciri ajaran syiah siapa pemimpinnya,ciri ciri ibadah syiah,ciri ciri oramg kafir atau orang yahudi,ciri ciri orang beribadah syiah,ciri ciri orang siyah,ciri ciri pakaian kaum syiah,ciri ciri penganut syiah di malaysia,ciri ciri sholat syiah,Ciri ciri syiah cara beribadah,ciri ciri syiah di pakistan,ciri ciri wajah orang yahudi,ciri ciri wajah syiah,ciri golongan syiah,ciri ibadah orang siyah,ciri ibadah syiah,ciri khas nama dr orang2 syiah,ciri mesjid syiah,ciri pakaian syiah,ciri pakaian wanita syiah,ciri solat syiah,ciri-ciri ajaran syiah di malaysia,ciri-ciri solat syiah,ciri2 lelaki syiah,Ciri2 manusia tepesong akidah,ciri2 sholat faham syiah,Ciri2 wahabi & cara ibadahnya,citer aku tengok org bersetubuh,conto contoh ritual sesat,conto ritual syiah,Contoh ajaran siah sekarang,contoh aliran dari syiah,contoh amalan syiah,contoh gambar kata salam dari mekka,contoh gambar wanita syiah telanjqng,contoh hadis yang bertentangan dengan al quran,contoh ibadah agama syiah,contoh kesesatan aliran syiah,Contoh orang memeluk islam syiah,Contoh orang penganut syiah,contoh perbuatan golongan syiah yg menyimpang,darah wanita dalam ajaran syiah,di dalam masjid orang syi\ah terdapat kubur,Di mana qiblat syi\ah,di negara manakah batu karbala,dimana kesesatan siah ropidoh itu?,dimana letaknya ajaran syiah sesat,doa orang syiah,donload video puki gadis lubang kecil,donlod vidio apa ada dalam puki wanita com,donlod vidio cewek arab ngentot,download cara sembahyang aliran syiah,download cara sembahyang syiah,download cara solat aliran sesat,Download foto aliran sesat,download kumpulan video ngentot 18 tahun keatas,download video ajaran sesat ibadah hanya pakai pakaian dam ajah,download video anak kecil baca doa sambil menangis,download video indonesia sma ngentot pantat,Download video kelakuan orang luar negri kencing sembarangan,download video ngentot anak sekolah,download vidio aliran sesat yg sembhyang diwajibkn telnjang,dowonload gambar manusia tobat sambil sujud,dp orang syiah,dwonlaod video lucu dan pelek,entot syiah,ewean dengan pak haji,faham syiah x,fahaman apakah paling sesat,fahaman pelik di dunia,Fahaman sholat,fahaman syiah apa itu,fahaman syiah di malaysia,fahaman syiah yg,Fakta aneh syiah,fakta kesesatan syiah versi malaysia,fakta nyleneh syiah,Fakta pelik syiah,fakta syiah dengan kelakuan aneh,fakta tersembunyi dalam shalatnya syiah,Fatwa 8 Ulama kafirkan syiah,fatwa nyeleneh syah,fatwa nyleneh ulama syiah,fatwa ulama syiah tentang ibadah,fhoto cara siah solat,FHOTO-FHOTO cara shalat islam syiah,fhoto2 gadis syiah,foto,foto agama syia,foto agenda siyah di suriah,foto ajaran agama sesat,foto ajaran syiah,foto aliran sesat ngentot,Foto aliran syiah di indonesia,foto aliran syiah sholat,foto anak cewek kecil ngentot,foto anak kecil lagi ewe,foto anak kecil ngento,foto anak seperti orang arab bugil,foto anak sma ngentot dngan negro,foto baju salat lah sebelum slahtkan,foto bangsa ras hitam sedang ngentot,foto benda sujud,foto berdoa di atas batu,foto bersetubuh yang baik dan benar,foto bugil anak SMA posisi engentot,foto bukti aliran syiah sesat,foto bukti munafiknya syiah,foto cara ajaran syiah memandikan jenazah,foto cara ngentot yg benar,foto cara sholat wahabi,foto cara solat yang betul dan salah,Foto cara syiah solat,foto cewek membelak kan puki ny,foto ciri orang syiah,foto cri orang SyiAh,foto cw anak sekolah di entot sampe berdarah,Foto dan gambar ibadah muslim,foto dari orang syiah,foto dari syiah,foto foti syiah,foto fotk syiah,foto foto ajaran syiah indonesia,foto foto cara ibadah yahudi,foto foto cara ngentot,foto foto cara orang syiah sholat,foto foto cara sholat syiah,foto foto cewe malaysia ml,foto foto cewek Arab ml dengan orang Indonesia,foto foto manisia sesat syiah,foto foto mayat syiah suriah iran,foto foto orang penganut si anying siah,foto foto orang sholat ada tulisanya,foto foto ritual syiah,foto foto syiah sesat,foto gambar imam 12,Foto gambar orang solat aliran sesat,foto gambar pasangan muda sedang sholat,Foto golongan islam,foto ibadah karbala orang syiah,Foto ibadah sambil bugil ajaran menyimpang,foto ibadah syiah,foto ibadah yg hisu,foto ibadahnya orang syah,foto ibadat shiah,foto ibu ibu malaysia ngentot bertudung antar ras,foto imam syiah nyepong,foto islam syiah lagi beribadah,foto kecil kecil ngentot,foto kehidupan penhikut syiah,foto kelakuan goblok syiah,foto kesesataan syi\ah,foto kesesatam wahabi,foto kesesayan syiah,Foto koleksi wanita syiah ngentot,foto la syia,foto lubang pantat pelacur wanita melayu,foto lucu negro ngentot,foto masjid siah,foto memalukan seks imam iran,foto ml tata,foto munafik ulama syiah,foto nasihat solat jumaat lucu melayu,foto negro ngentot anak kecil,foto ngentot cewek paling niat,foto ngentot cewek saat sholat,Foto ngentot gadis kecil sampe berdarah,foto ngentot menyimpang,Foto ngentot orang kresten sama orang islam,foto ngentot sama anak kecil,foto ngentot syiah,foto nggentot anak sekolah,foto oramg jahil sama orang bugil,foto orang agama syiah,foto orang luar anak kecil di entot,foto orang mati kena tetak,foto orang melakukan ngentot dengan anak kecil,foto orang melayu lagi foto2,foto orang siyah sembayang,foto orang sy,Foto Orang Syiah ibadah,foto orang wahabi,foto orang2 syiah,foto orangsyiah,foto oranh siah,foto org ngentot anak sekolah,foto org org taat,Foto orng smbhyang,foto pengikut syia,foto pepek syiah,Foto perempuan syiah iran,Foto poto Ulama ngewe,foto puki pelik,foto pukik org putih,foto ritual sek negro,foto ritual sesat syiah,foto sembahyang lah sebelum d sembahayangkan,foto sembayang islam shit,Foto sesat wajah para nabi,foto shalat syiah,foto sholat jaman kerajaan,foto sholat syiah,foto siyah ajaran sesat,foto solat syiah,foto syia sesat saat meniduri,foto syiah mencium gafis kecil,Foto syiah solat,foto syiah yang sesat menurut sunni ?,foto syish sesat,foto tata cara orang syiah salat,foto tata cara wanita syiah menghapus dosa,foto tempat2 beribadah agama sesat,Foto wahabi ngentot,foto wanita putih sholat di entot telanjang,Foto yahudi lagi sembayang,foto yahudi syiah,foto-foto ajaran sesat,Foto-foto bukti kesesatan ajaran Syiah,foto-foto imam besar syiah,foto-foto imam syiah,foto-foto islam sesat,foto-foto Syiah,foto-foto tentang syi\ah,foto2 cara sholat shyia dan suny,Foto2 kaum siah,foto2 kejailan orang islam,foto2 pemimpin syiah dan ajaranya,foto2 perangnya kaum shiah,Foto2 tentang ibadahnya yahudi,Foto2 tentang kaum syiah,fotoanaksmangentot,fpto nani utaran yg ada kata kata lucu,free download gambar tata cara sholat syiah,free download kitab suci orang syiah,free download video gerak solat sambil duduk di lantai,free gambar puki jenis jenis,g niat ngentot,Gadis kecil ngewe,gadis syiah gambar,gadis tidak mengetahui di foto,galeri gambar orang yahudi ibadah,gamba awek orang puteh dok bogel,gambaq pelik diindon,gambar aliran sesat,gambar aneh orang sholat,gambar aneh syiah,gambar awek orang puteh dok bogel,gambar batu yang lagi bersujud,gambar bedakan pepek orang keristen sama orang islam,gambar bedakan pepek orang kristen sama orang islam,gambar bendera siah dan ciri ciri aliran syiah,gambar bendera syiah,gambar bersetubuh gadis paling kecil,Gambar bogel /kesah benar,Gambar bogel lelaki melayu main dgn org putih d tandas,Gambar bogel orang thailang,gambar bogel pelacur di malaysia,gambar bogel siah,gambar cara beribadah orang orang syiah,gambar cara muslim lelaki berpakaian,gambar cara sholat orang syiah,gambar cara solat dengan betul,gambar cara solat wahabi,gambar cewe lagi sujud di hadapan allah,gambar cewek sholat lg sujut,gambar dajjal,gambar dan cara shalat agama siha,gambar dan ciri ciri Batu koblat,gambar dan ciri masjid syiah,gambar dan kata kats jahil,gambar dari syiah,gambar ewean gak pakai baju manusia,gambar fakta siyha bukan islam,gambar foto haji ape,gambar gadis arab muslim ngentot,gambar gadis malaysia dan singapura ngentot,gambar gadis melayu ngentot,Gambar gambar cara ngewe pantat,gambar gambar kesesatan syiah,gambar gambar lubang sahaja,gambar gambar wanita islam Britain,gambar gerakan sholat syiah,gambar hari siah,gambar ibadah orang syah,gambar imam syiah,gambar imim di iran,gambar islam sunni dan syiah,gambar islam syiah,gambar islam tidak diwajibkan perempuan shalat dimasjid,gambar jenaka orang malaysia,gambar kata lat islam,gambar kata sesat syiah,gambar kata syiah sesat,Gambar kawin dengan anak kecil dan cara ngentotnya,gambar kejelekan Dan kesesatan orang syiah,gambar kekalahan yahudi,Gambar kelompok syiah,gambar kenali islam,gambar kesesatan wahabi,gambar kiblat orang islam sedunia,gambar kuburan dimalysia,gambar lagi ewean orang muslim,Gambar lambang syah,gambar lawak orang tengah solat,gambar lawak terawih,Gambar lubang pantat si omom,gambar lubang puki melayu,gambar lubang puko budak 2 vom,gambar lucah ajaran sesat,gambar lucu nak pergi solat jummat,gambar lucu sholat jumat dipaksa istri,gambar lucu syiah kafir,gambar macam macam ngentot 69,gambar makam rasulullah,gambar mandi orang kristen,gambar manusia dari zaman hadapan,Gambar masjid syiah di teheran,Gambar masjld penganut syiah,gambar n foto org arab lg ngentot,gambar ngentot,gambar ngentot ala pakaian ke masjid,gambar ngentot aliran sesat,Gambar ngentot anak,gambar ngentot anak kecil,gambar ngentot diatas batu,gambar orang arab ibadah,gambar orang berdoa sambil menangis,Gambar orang bersetubuh menyimpang,gambar orang bodoh lawak,gambar orang lagi bertobat dan bersujut,gambar orang makan babi,gambar orang negara china pelik,gambar orang orang bangsa syiah,gambar orang sedang berdoa,gambar orang sedang sembahyang,gambar orang sembahyang terawih,gambar orang siah,gambar orang solat pelik,gambar orang syah,gambar orang syiah saat sholat,gambar orang syiah shalat,Gambar orang yahudi sembayang,gambar orang yang sedang didepan rumah,gambar orang yang sesat,gambar org negro sedang berdoa,gambar pakaian askar paling pelik,gambar pakaian bertulkan lucu,gambar paling sadis di malaysia,gambar paling sesat,gambar pantat indo,gambar pantat lg sujud,gambar pelek di kentot puki,Gambar pelik nya apa tu,gambar pelik tapi benar,Gambar pelik tapi benar pukik perempuan besar anjing,gambar pelik tapi lucu,gambar pengikut is,gambar pengikut syiah,gambar pepek ceweq indon sedang ngentot,gambar perang antara orang islam dan orang kafir berserta dengan kuda,gambar perempuan punya pepe ada bwrapa,gambar perlakuan setuboh,gambar poto pemimpin berdusta,gambar puki 18,gambar puki aneh,gambar puki arab setubuh saja,gambar puki besar,gambar puki jaman sekarang,gambar puki manusia,gambar puki melayu masa kini,Gambar puki negara mana yg paling banyak,gambar puki paling ganjil,GAMBAR PUKI SELURUH DUNIA,gambar rumah ajaran sesat ayafin,gambar rumah ibadah kaum syiah,gambar sedang sembayang kristen,gambar seks dengan orang arab,gambar sembahyang dan tulisan,gambar sembahyang syiah,gambar sholatnya sia`ah,gambar simbol benda lagi ngentot,gambar siyah,gambar solat nya orang syiah,gambar solat syiah,gambar syiah bodoh,gambar syiah karbala,gambar tanda syiah,gambar tanda2 cewe naik nafsu mau gentot dan pepekny gatel,gambar tangan beribadah orang kristen dan muslim,GAmbar Tata cara ngentot,gambar tata cara sholat islam sesat,Gambar tata cara sholat syiah,gambar tatacara sholat wanita,gambar tempat terbesar berkumpulan puak syiah,gambar tentang kesah tangang,gambar tokoh jenaka Indonesia,Gambar tokoh para ulama,gambar tokoh yahudi dan siyah,gambar tulisan khas puasa ada sembahyang x da,gambar ulama syiah,gambar ulama syiah dan wanita,Gambar untuk islam agama sesat,gambar untuk orang yg sesat,Gambar wallpaper paling lucah,gambar wallpaper syekh mekah,gambar wanita syiah ngentot,gambar wanita tengah bersujud,gambar yang menyimpang dari ajaran islam,gambar2 aneh kaum wahabi saudi,gambar2 foto orang sembahyang,gambar2 orang siah,gambar2 orang2 yang berzina,gambar2 puki bawa 18 tahun,Gambar2 shalat org2 syiah,gambaran dajjal,gambaran mayat di sembayangkan,gambarcara sembahyang posisi duduk,gambaribadah syhah,gambarngentotanakkecil,gambr bogel orng putih,Gambr orang sujut telanjang,gambr org smbyang jumaat,gembar puki anak orang putih,gerakan shlat syiah,gerakan sholat tarawihnya orang syiah,gerakan sholat yang menyimpang,gerakan sholatnya wanita syiah,gerakan solat aneh aliran apakah,gerakan solatnya orang syiah,gerakan tangan saat shalat agama syiah,gimana cara solat ajaran sesat,Gimana cara syiah beribadah,gimana shalat org syah itu,Gimana sholat orang syah,gmbar orang yg memeluk agama syiah,gmbar pukik,gmbar wajah dlm 1 gambar 8 wajh,gmbar wajh org ahli ibada dan org kafir,gmbr orang syiah,gmbr pengikut syiah,gmbr ritual aliran2 sesat,gmbr wnita yg tk solat,golongan syiah yg tdk anti sahabat,gsmbar pergi solet terawih,gsmbar2 posisi senggama yg di bolehkan menurut islam,Hadi cara solat,hadis syiah sesat,haiwan pelik,haji syiah karbala,houza tempat ibadah syiah,http//www aliran sholat bugil,hubungan yahudi dan arab sunni,hukum dalam islam melihat foto atau video lucu,hukum gambar dalam syiah,hukum menghadap kiblat bqgi orang sesat,hukum orang tanda tempat sembahyang,hukum shalat puasa yg tinggal di kutub menurut islam ahlul bait,hukuman orang siah menurut alquran,hukuman untuk orang penganut syiah,ibadah aliran sesat,ibadah aneh orang syiah,ibadah aneh syiah,ibadah dalam syiah,ibadah ibadah syiah yang,ibadah org yahudi,ibadah sekte syiah,ibadah sesat,Ibadah sholat syiah,ibadah syiah iran,ibadah umat syiah,ibadahnya orang,ibadahnya orang yahudi,ibadat syiah yang membunuh diri sendiri,ibdah syiah,ibu dan anak kecil ngentot tube com,ilmu islam cara betul bersetubuh,ilmu islam kesesatan syiah,ilmu sesat syiah,image aliran syiah,image lawak nampak puki,imam islam vs imam kristian,imam syiah iran mosque,iman solat shiah,imej kentot maduk dalam dalam,imej kubur orang yahudi,imej lucu najib,imej orang kena tetak,imej orang putih,Iran puak syiah,islam agama pelik,islam siah cara solatnya,islam tak pernah ajar sholat seperti ini yt,jahil rukuk lucu aneh,jama\ah aliran sesat trenggalek,jambar masjid yang ada waktu solatnya,jenis bangsa para nabi,jenis ibadat syiah,jenis sholat orang syiah,jenis syiah di syria,jenis2 pepek orang indo,jika iran sesat kenapa tak jadi sekutu yahudi,jika tak shalat kuburan pemimpin,jom kita ke masjid shalat jamaah dengan pak imam,kaabah di iran,kabbalah di Malaysia,kabbalah syiah,Kaifiyat sholat syiah,kalau kita sholat sendiri niat sholatnya tu pakai makmuman gak untuk wanita,KARBALA TEMPAT IBADAHNYA ORANG SYIAH,kaum melayu bersembahyang di masjid,Kaum siah,kaum suni yahudi,kaum syiah di malaysia,Kaum wanita syiah ibadah bugil,kaum yg pelik,ke arah mana orang syiah sholat,ke goblokan syiah,kebiasan orang syiah beribadah,kedudukan makmum perempuan,kehidupa gadis remaja iran syia,kehidupan islam syiah di malaysia,Kehidupan sek syiah,kehidupan syiah di pakistan,kehidupan wanita syiah di iran,keHidupan wanita syiah sebernarnya,kejadian aneh jenazah aliran syiah,kejam syiah goblok,kejamnya sunni perang dengan syiah tahun 2016,kejinya ajaran syiah,kekalahan syiah iran,Kelakuan bejat orang israel,kelakuan bodoh syiah,kelakuan lucu syiah,Kelakuan menyimpang orang paling aneh,Kelakuan orang hitam di mekah yuotube,kelakuan syiah apa sama dengan yahudi,kelakuan syiah haji,kelebihan aliran syiah tentang ibadah,kelompok ciri ciri ibadah syiah,kenali org yahudi,kenapa cara beribadah syiah berbeda,kenapa download kaabah tak fungsi,kenapa ibadah syiah aneh,kenapa imam syiah dalam lubang,Kenapa Imam Syiah Punya Tanda Di Dahinya,Kenapa imam syiah rendah dr makmum,kenapa imam syiah shalat dalam lubang,kenapa kerbala disembah,kenapa ketika shalat jamaah imam syiah di dalam lubang,kenapa mazhab syiah solat 3 waktu,kenapa orang arab solat berlainan,kenapa orang syiah bodoh,kenapa orang syiah harus makan tai imam,kenapa quran tidak ajar cara sembahyang,kenapa syiah benci sahabat nabi,kenapa syiah k,Kenapa syiah klo sholat imamnya ϑi lubang,kenapa syiah sangat kejam,kenape ny antuk lat sirau,kens,kentot orang solat,kentot pantat kawan sendiri,Kentu cara orang pandai,kentu solat,kesahihan bugil,kesesatan ajaran islam syiah,kesesatan ibadah syiah,kesesatan kaabah,kesesatan syAh ketika sholat,kesesatan syaiah,Kesesatan syiah beserta gambar,kesesatan syiah dengan gambar,kesesatan syiah dlm sholat,kesesatan yahudi di makam nabi daud vidio,kiamat yg di tanda najib dan najab,kibat syiah menghadap karbala,kiblat kaum si\ah,kiblat syiah sholat,kiblatnya kaum syiah,kisah amalan syiah dan ajaran sesat,kisah aneh di malaysia,Kisah bejat pengikut syiah,Kisah bejatnya para imam syiah,kisah benar dan lucah,kisah benar sek melayu darah daging sendiri,kisah benar seks di Malaysia,kisah benar urus mayat tidak diterima bumi,Kisah cerita agama syiah,kisah Dan foto sholat tak kenal tempat,kisah kaum agama syah,kisah keji syiah diiran,kisah kiblat masjid Syiah,kisah kisah pelik tapi benar,Kisah lucah bini tolol,kisah lucah silam,kisah mayat orang syiah,kisah melayu bertudung syirik lucah,kisah nyata kehidupan di iran,Kisah nyata orang kawin sama kuda di dunia,kisah nyata syiah wanita,kisah paling pelik di dunia,kisah pelik dan lucu,kisah pelik tapi benar,kisah ulama dan ustaz di malaysia,kisah ulama syiah,koleksi perkara pelik,koleksifotopanasmalaysia,kristian sembahyang macam islam,kubur agama druze,kuburan kaum Syiah di karbala,kuburan pemimpin syi\ah,kumpulan foto anak kecil ngentot,kumpulan foto anak sekolah ngentot,kumpulan foto menyimpang kaum syah,kumpulan foto ngentot anak kecil ngentot,kumpulan gambar anak kecil ngentot,kumpulan gambar cara shalat wahabi,Kumpulan gambar haji dan ulama ngentot,kumpulan gambar jamaah syiah,kumpulan gambar kesesatan muhammad,kumpulan gambar ngentot dirumah ibadah,kumpulan gambar para syiah,kumpulan gambar para ulama syiah indonesia,kumpulan gambar syiah,kumpulan kisah unik dan asik,Kumpulan poto solat aliran sesat,kumpulan video ngentot anak Indonesia,kumpulan video ngentot anak sekolah,kumpulan wanita syiah indonesia,lambang agama syiah,Lambang ajaran wahabi dan syiah,LAMBANG SYIAH INDONESIA,lawak lucu versi malaysia,lawak orang sembahyang,Lelaki pakistan dibawa main kentot melayu,lelaki syiah pakai rantai hitam,lelaki yang menunjukkan kemaluan nya depan perempuan,Lihat poto cewek muslim yang ada di dunia,link video anak kecil ngentot,lobang aneh di arab,lubang puki perempuan pelacuran,lucu orang pergi solat jumaat,lucunya orang syiah,macam 2 ajaran seram syiah,macam aliran gerakan shalat,macam macam jenis batu syiah,macam macam taqiyah syiah,macam mana kah syia solat,macam mana liat puki wanita tabam,Macam mana orang berzina,macam shalat aneh,Macam2 sunah rosul,macamamana pukiwanita,makanan orang syiah,mana yang lebih utama ritual atau aqidah,masjid aneh di london tipuan saja,masjid burhani syiah,masjid siyah kaum sesat atau bukan,masjid syiah boleh zina,masjid syiah di madinah,mayat kaum syiah,mayat syiah dengan tanah karbala,mayat yang tidak menghadap ke kiblat,mazhab syiah,mazhab yang ajaran solatnya tangan di sisi,mcm gmbr orng bersetubuh,melayu bodoh tube,memakai rukuk muka bulat,mengapa imam syiah membuat lubang besar didepan shaf,mengenal orang syiah,mengenal pasti ajaran sesat syiah,mengenal syiah malaysia,muka orang tak solat,muslim melayu foto,muslim syiah macam mane,muslim yang solatnya pakai batu,muslima entot gambar,nama benda untuk alas sujud syiah,nama ibadah syiah di karbala,nama solat batu,negara suria dan cir khas nya,ngento orang israel,ngentot ajaran waktu kecil,ngentot anak kecil tube 8,Ngentot anak kecil/tube baru,ngentot anak negro,ngentot istri tokoh agama,ngentot orang israel,ngentot orang syiah iran,ngentot pepe hadis cina,ngentot pukik besar,ngentot waktu solat,ngetot selepas sembayang,ngewe imam masjid,Ngewe orang kapir,nikah ajaran syiah,nyata sejarah imam syiahsesat,orag syiah solat,orang kafir dan munafik mana kita nak bunuh dulu,Orang kafir di entot,orang pakistan ml dengan orang indo,orang sesat,orang shia,orang sholat itu di poto buleh tida,ORANG SOLAT SAMBIL NGEWE,orang syah sembahyang,orang syiah lagi ngentot,orang syiah makan kotoran imam,orang syiah sholat pakai batu,orang syiah solat cara pelik,orang yang melakukan sholat aneh,Orang yang nak musnahkan agama islam,orang yang ngentot di depan al quran,pakaian paling lucah di dunia,pakaian syiah,pakaian ulama syiah,pakistan sembah makam,pambawaan kaum syiah photo,pantat berasap,Para tokoh agama yg mengajarkan kesesatan ibadah,pelik dan kelakar youtube,pelik ketika solat,pelik tapi nyata,peliknya syiah,pemimpin syiah malaysia,penerangan lengkap syiah,pengajaran syiah,pengajaran tentang syiah,penganut cara bikin,penganut syiah membuat gambar nabi,penjaga mayat ewe mayat,Pepe solah,pepek dan pelek gerak,pepek orang israel,Pepek solah,PEPEK SYI*AH,Perangai shiah,perbalahan tentang solat tarawih,perbandingan antara agama versi melayu,perbedaan shalat islam sunni dan syiah,perbedaan shalatnya orang syiah dengan sholatnya orang islam,perbedaan tata cara sholat orang indonesia dan orang arab,perbedaan tata cara sholat sia dan sunni,perbuatan syiah di malaysia,perbuayan sesat siah,perempuan syiah sujud ketika smbahyang,perkuburan ajaran sesat,perkuburan orang syiah,perlakuan kejam saat sholat,photo cara sambayang,photo cewek iran ngentot com,photo gambar ulama ganjil,photo jenis puki wanita melayu,photo masa bersembayamg syah,photo pangkah pantat,photo sek orang keristen,Photo sholat ngentot,Photo Siah ngentot,photo syah waktu sembahayang,photo syah waktu sembahyang,Photo Syiah lagi ngentod,photo syiah sholat,photoWanita berpakaian nyleneh,Pimpinan syiah perempuan,pokok puki,posisi foto yang menyatakan orang yahudi,poto cik batu,Poto cw alim aliran siah,Poto cw aliran siah,poto dan cerite ngentot bini orang melayu,poto ewe di dalam masdid,poto gentot ape berdarah banyak,poto golongan kaum syiah,poto ibadah islam syi\ah,poto ibu lagi solat di entot sujud,poto imam yahudi,poto kejam nya syiah,poto mayat orang siyah,poto ngentot anak sma,poto orang indonesia bersetubuh,poto orang sholat di indonesia,Poto orng islam,poto poto orang ikut ajaran sesat,poto poto orang ngentot yg di poto dari jauh,poto poto orng gi sujud,Poto puki anak melayu,poto ritual ibadahnya kaum syiah,poto sesat siah,Poto Shiah dan cara ibadah ritual,poto syiah solat,poto Tera c a saat lagi ngentot sama Cucun,poto2 orang menangis saat ibadah,poto2 para ulama sedang melaksanakan ibadah shalat,pto siah,puak shiah,puak suni,puak sunnah dan syiah,puak syiah menyembah apa,PUAK WAHABI,puak2 syiah,pukek parampuan malayu yg paling besar com,puki islam,puki jadi inbonesia,puki lubang malayu,puki malaysia,puki mekah,puki melayu,puki orang arab,puki perem pua emerika,puki sesat,ragam bacaan soalat yang dilakukan rasul allah,ramai syiah kat thai,remaja solat telanjang,ritual agama sesat,ritual dan ibadah ajaran syiah,ritual ibadah sesat yang lebih kepada zina,ritual nyelenih syiah,ritual pelik orang islam,ritual sesat yahudi,ritual syiah jahiliah,ritual syiah sesat foto,Ritual syiah yang menyimpang,ritual syiah yg nyeleneh youtube,ritual syirik pelik,rukuk orang syiah,sahabat nabi yg paling banyak ibadahnya,Sambahyang bener,sebab solat batu karbala,sebenarnya syiah,sejarah batu karbala,Sejarah imam syiah yang sesat,sejarah sholat aneh,sejarah sholat malaysia,sejarah sholat tarawih menurut ajaran syiah atau pengikut ahlilbait,sejarah syiah dan cara peribadatannya,seks bersama puki besar di dunia,seks syiah video,seks wanita kaum syiah bugil,Sembah kepala syiah iran,Sembahyang agama yahudi,sembahyang ajaran sesat,sembahyang atas batu,sembahyang ber jama ah makmum bet imam kepada imam lalu imam ber imam kepada siapa,sembahyang islam syiah,sembahyang siaah,sembahyang syiah,sembahyang syiah kepala di pukul,sembahyang syiah pelik,sembahyang teraweh di iran,sembahyang yahudi youtube,sembahyangsyuah,sembayang cara syiah,sembayang puki,senarai nama fahaman syiah di malaysia,seorang wanita lg gepek apa boleh solat,sesat nya syiah iran,sesatnya ajaran syiah you tube,shalat dengan alas batu hitam,shalat di dalam lubang,shalat imam yahudi dalam lubang,shalat islam syiah,shalat oran syiah,shalat syiah aneh,shalat syiah sesat,shalat yahudi dan wahabi,shia agama sesat,shia yang tidak sesat,Shiah gambar,sholat ajaran sesat,sholat apa saja yg dilakukan syiah,sholat pakai batu untuk sujud,sholat sambil makan cara syiah,sholat sunnah apa saja dalam ajaran syiah,sholat sunnah yang diamalkan ajaran syiah,sholat syi,sholat syiah ada batu di sujud,sholat syiah sesat,sholat syiah#,Sholatnya aliran syiah,sholatnya golongan syiah,Sholatnya syiah,sholt sunah apa saja dalam ajaran syiah,siah bodoh,siapa apa yang disembah syiah,siapa gambar imam syiah,siapa oramg orang sesat,simbol simbol kesesatan syiah,siyah ngesek,sjaran syiah di malaisia,smbhyang orng yahudi dn syiah,solat ajaran sesat,solat ala siah,solat di mekah,solat guna batu,solat jumaat dalam syia,solat kaum syiah,solat nys siah,solat orang siah,solat wahabi,solat witir golongan syiah,sujud o,suku bangsa syiah,suni yahudi,sunnah ketika melihat benda pelik,sunni sufi dan syiah foto caranya beribadah,sunni syiah dimalaysia,syiaah solat,syiah adalah pengikut dajjal,syiah agama sesat,syiah ajaran sesat,syiah aneh,syiah aneh tapi nyata,syiah benar,syiah berdoa pada waktu,syiah cara sembahyang,syiah contoh,syiah dan solat mereka,syiah di iran,syiah ibadah nama batunya,syiah in iran,syiah in singapore,syiah iran kejam,syiah islam cara solat,syiah islam di malaysia,syiah islam sebenar,syiah kabbalah,syiah kum for sholat,syiah logo,syiah malaysia youtube,syiah memutuskan puasa,syiah menyembah Ali dan singa,syiah menyembah kuburan,syiah menyembah tai,Syiah orang bodoh dan pembohong,syiah penyembah manusia,syiah sebemarmya tidak sesat,syiah sebenar,syiah sembah siapa,syiah sembahyang dalam lubang,syiah sembahyang mengadap makam,syiah sembahyang pada pandangan sunni,syiah sesat di malaysia,syiah sesat foto,syiah sesat solat seperti nasrani,syiah shalat,syiah sholat ada batu,syiah sholat di kuburan,syiah sholat kaki,syiah solat batu,syiah solat di mekah,syiah solat sembah batu,syiah syria kejam youtube,syiah tak solat jumaat,syiah wanita karbala,syiah yahudi tube,syiah yang laknat,Syiah yang paling kejam,syiah yang sesat dan menyesatkan,syian iran sholat foto,ta2 cara ibdah syiah,tanda dahi menurut syiah ajaran,tanda kekalahan syiah,tanda pangkah di dahi,tanda solat bertengtangan arah,tanda tanda penganut sunni,tanda2 amalan syiah di malaysia,tata ajaran syiah,tata cara bersetubuh kristen,tata cara doa syiah,tata cara ibadah agama syiah,tata cara ibadah orang syiah,tata cara ibadah sholat aliran syiah,tata cara ibadah yahudi dan syiah,tata cara ibadah yazidi,tata cara ibadat orang syiah,Tata Cara ngentot umat muslim,tata cara orang islam si\ah dalam menjalankan ibadah sholat,tata cara puasa kaum syiah,tata cara ritual syiah,tata cara serta doa shalat syiah,tata cara shalat penganut syiah,tata cara sholat ajaran syiah,tata cara sholat aliran syiah,tata cara sholat fahaman syiah,tata cara sholat kaum,tata cara sholat muslim syiah,tata cara sholat nya Syiah,tata cara sholat orang syiah,tata cara sholat syaih,tata cara sholat wanita shiaa,tata cara siah solat,Tata Cara siy\ah ber ibadah/sholat,tata cara solat aliran wahabi,tata cari orang mati syiah,tatacara ibadah syah,tatacara sholat aliran syiah,tatacara sholat sunny,tempat ibadah aliran sesat,Tempat ibadah islam syah,tempat ibadah islam syiah,tempat ibadah kaum syiah,Tempat ibadah orang syi\ah,tempat ibadah syiah,tempat ibadah syi\ah,tempat ibdah sy,tempat ritual beribadah umat syiah,tempat suci syiah,tentang agama siah dan shalat nya,tentang allah versi melayu,terlalu banyak kesesatan syiah dalam amalan dan akidah kalau nak dihurai satu per satu,Tiga laki2 mlayu sembahyang Di masjid,tngok gmbr thn yahudi,tngok yahudi smbahyang,trim janggut,Tuntunan shalat menurut aliran syiah Iran,u tube puak syiah,ucapan salam utk ahli kubur syiah,ulama syiah hina bejat,ulamak2 bugil,umat islam sholat wajib paling banyak di negara,update status buat ibadah malaysia,ust melawat syiah,ustazah singapura ajar ajaran sesat,vdio cara sholat syiah di iran,video ajaran sesat,video aliran sesat di teranggalek sembahyang telanjang,video anak kecil ngentot thailand,video anak SMA indonesia ngentot bareng guru,video bersetubuh orang melayu,Video Cara sholat syiah mazhab Zaidiyah,video cara syiah urus jenazah,video cewek berpurda,video gadis sekolah jepun di ajar bersetubuh,video imam sesat lagi menyesatkan,video lucah melayu paling ganas di youtube,video lucah tapi lucu,video ngentot anak 18th,video ngentot anak kecil,video ngentot anak sekolah,video ngentot anak sma youtube,video ngentot bini oran,video ngentot sama anak,video ngetot diatas bendera,video oramg bersetubuh,video orang luar negeri bersetubuh,video pantat indon melayu,video pelawak malaysia seh pa,video pengikut syiah berjimak di pejabat,video seks anak sekolah nafsu baru,video sembahyang terawih pelik,video sesat ajaran syiah,video sholat wanita sesat,video syiah cium kaki,video syiah seks istri orang,Vidio anak kecil ngewe cw dewasa,vidio anak kecil ngewe orang dewasa,vidio anak sma ngewe,vidio ciri ciri orang syiah solat,vidio manusia kapir,vidio ngentot anak balita,vidio ngentot anak kecil,vidio ngentot anak syah,vidio ngewe di tempat ibadah,vidio ngewe sama anak kecil,Vidio orang solat sambil goyang,vidio orang syiah com,vidio sma ngentot,vidio sma ngentot 69,vidio solat syiah,vidio wanita aneh yang sedang solat,vidio youtobe ngentot anak kecil,vidio youtube anak sma ngentot,wahabi,wahabi solat lapik batu,wahai syiah bagaimana cara solatmu,wajah rasulullah oleh syiah,wajah sebenarnya syiah,wajah siyah,wajah syiah wanita indonesia,Wajah wajah iran dan yahudi,waktu syiah solat,wallpaper dalam diam ada orang letak nama kita dlm doa,wallpaper gambar kata akidah,wallpaper lelaki sujud kepada perempuan,wallpaper syiah vs sunni,wanita aliran syiah ngentot,wanita putih sholat di entot telanjang,wanita syiah bersenggama,wanita wahabi sholat,wanita wanita islam syiah palng banyak di negara mana,www cara beribadah syi\ah com,www cara ibadah orang syiah,www cara mengetahui syiah,www cara ngentot menurut islam,www cara siyah shalat,www cara solat islam wahabi,www foto cara bersujud nya org yahudi,www foto foto istri orang arab yahudi,www foto haji ape,www foto kepala terputus di arab,www foto ngentot indonesia vs arab,www foto syiah,www gabar bogel orang putih com,Www gambar lawak si najib com,www gambar ngentot arap com,www gambar syiah di indonesia,www kezadian suriah apa karna ahli sunah sama siah com,www kumpulan cerita ngentot kepala negara com,Www melayu pantat kecil com,www orang melyu ml oerang indon,www poto muka kurang makan,www siah agama menyesatkan com,www sipat solat nabi persi siah,www syiah,www syiah org,www syiah sesat,Www syiahmalaysia com,www ummat syiah sholat pada waktu apa saja,www video ewe sambil solat,www vidio ngentot anak sma china com,yahudi di malaysia,yahudi sesat,yahudi shiaah=wahabi,yahudi syiah ngesek,yang disembah syiah,yg disembah kaum syiah,Yg paling sedap puki nya orang mana ?,You tube ngentot anak kecil,you tube org ngentot telanjang bulat,you tube video lucu di warung makan melayu,youtube cara sholat syiah,Youtube main pantat sendiri,youtube ngentot iran,youtube puasa orang syiah,youtube syiah bodoh,youtube syiah solat,youtube tonton vidio ngentot anak sma,yt cara ngentot indo
{ 78 comments… add one }
  • lalulalang August 10, 2013, 9:58 am

    apa punya bagang la puak2 syiah ni, memang bagang tahap gaban lah, lawak tengok diaorg solat.. Nape tak korek dlm 7 kaki.. Habis solat, terus kambus tok imam tu…

  • bodohsyiah August 10, 2013, 10:00 am

    bodoh, lucu, tambah2 ulamak syiah tu, x padan ngn ulamak, syokkk jaaa dok cium tangan org kafirrr…bahalol sunguh, ulamak dalam semak…

  • khalif August 10, 2013, 10:08 am

    y paling lawak, imam solat, mcm dlm lubang kubur, ps tu y paling bodoh ulama mrka gatai x sudah2, y paling rase nk penampo y nyembang dlm sembahyang

  • ibnu August 10, 2013, 10:19 am

    Tok Imam awal2 dah masuk kubur…

  • yazid ali August 10, 2013, 10:41 am

    kalau kita jumpa kat malaysia ada orang solat dalam lubang mcm tu, pakat ramai2 kambus terusss….tngok majlis agama Islam nak buat keluar fatwa apa..

  • mherlin lhalluess August 10, 2013, 10:44 am

    macem2 caren tau smbhyang,,,,tau wah aran,,,

  • haziq August 10, 2013, 11:21 am

    lucu memang lucu,, ada kah mcm tu,, ndak kah terlintas difikaran mereka,, awal2 dah nak masuk kubur imam nya,,, lepas tu tak lama g pengikut dia ,, hah ambik tu..

  • idd August 10, 2013, 12:32 pm

    nila namenya dh mula kembali ke zaman jahiliyah, di mana ajaran yg betul disimpang oleh golongan manusia yg sesat… dunia akhir zaman

  • abgAjie August 10, 2013, 4:36 pm

    Yang gambar Ahmad Niejad peluk Yahudi tu yahudi yang menentang Zionis la bro..yahudi ada jugakyang baik. ko cer tengok name tag yahudi tu pangkah bendera israel. apa pun,Syiah tu tetap sesat jugak..

    • fahmi August 10, 2013, 5:35 pm

      astaqfirullah…perkataan yahudi, Allah ulang dalam alquran punya lah banyak, dalam fatiah tiap2 hari dok baca dalam solat, mana golongan yang dimurkai Allah dan yang mana golongan yang sesat, tapi masih x dapat kita menilainya, semoga Allah menjaga akhidah kita semua. jangan terpedaya dengan tipudaya Yahudi, semua itu RETORIK & PEMBOHONGAN semata2.

      • ain January 1, 2014, 6:25 am

        sye sokong komen fahmi…

      • Muhammad January 11, 2014, 6:13 am

        This is the proper ISLAM DI INDONESIA TERBESAR DI DUNIA Qalbunsalima’s Blog blog for annyoe who wants to attempt out out roughly this content. You asking so some its most effortful to fence with you (not that I real would want…HaHa). You definitely put a new stunting on a theme thats been scripted almost for period. Good lug, just outstanding!

  • Mr.Capi August 10, 2013, 5:13 pm

    Pantaulah anak-anak kita yg menghadiri kuliah agama yg tertutup dan kenali guru-guru mereka.
    cara guru-guru mereka berpakaian dan perkara-perkara yg telah diajarkan kpd anak-anak kita.
    lagipun tidak salah jika kita mengenali guru-guru yg mengajar anak-anak kita. itu hak kita sebagai penjaga.

  • mien August 10, 2013, 6:58 pm

    Sat2 .. gambaq yang nombot 3 tuh , ada lelaki yang x sujud , adakah beliau pemimpin hamas ? rupanya seakan-akan sama .. Ismail Haniyeh ? betulkan kalau saya tersilap ..

  • Mhazim sobri August 10, 2013, 9:03 pm

    orang gile sahaja yang mengikut syiah……………bodoh betul

  • hajar August 10, 2013, 10:29 pm
  • muhammad naim August 10, 2013, 11:00 pm

    Penularan syiah di Malaysia makin hebat dan berani..

    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/08/ustaz-muhammad-nazmi-karim-sebulan.html
    muhammad naim recently posted..Ramai Membujang Kerana Hantaran MahalMy Profile

    • 5-sal August 11, 2013, 6:19 pm

      siasat dulu betul ke semua ni…takut semua benda ni kerja yahudi…yang dari zaman-berzaman nak memecah belahkan islam….

      • Ibnu August 11, 2013, 8:44 pm

        cubalah baca sikit pandagan2 ulamak2 dunia seperti syekh yusuf Qardhawi mengenai syiah, apa yg syiah lakukan kepada umat Islam di siria dan apa hubungn pemimpin2 Syiah dengan Yahudi, dan bayak lagi kesesatan2 yang mereka lakukan. Kalau dah tak yakin sangan buka web JAKIM atau e-fatwa, apa pandangan dan fatwa mengenai syiah, Astaqfirullah, moga2 Allah memberi kefahaman kepada yang masih tidak faham….aminnn…

        • ain January 1, 2014, 6:29 am

          sokong ibnu.. aamiin..

  • muda August 11, 2013, 6:36 pm

    tlong selamat akidah umat islam di malaysia……ikutlah ajaran islam yg sebenar

  • hendri suhatman August 12, 2013, 12:31 am

    Kalian kalian yang telah mngaku diri kalian paling benar,JIKA SAYA BERTANYA PADA KALIAN,APAKAH ADA LISENSI ATAU TANDA BAGI KALIAN ,BAHWA YANG KALIAN SAMPAIKAN ITU BENAR?APA BUKTI DARI UCAPAN KALIAN ITU TENTANG KEBENARAN?JIKA TIDAK ADA JANGAN LAH KALIAN MENGATAKAN ORANG SESAT ATAU MENGKAFIRKAN ORANg,JIKA KALIAN INGIN MENYAMPAIKAN,SAMPAIKAN SAJA KEBENARAN ITU TAPI JANGAN MENGKAFIRKAN ORANG,SEBAB KALIAN PUN BELUM TENTU BENAR,DAN SAMPAI KAPAN PUN KALIAN TAKKAN PERNAH PUNYA PIAGAM KEBENARAN ITU,KARENA DARI ITU KALIAN HANYA BISA MENYAMPAIKAN,TAPI TAKKAN PERNAH BISA MENUDING ORANG………..goblok………..

    • antisyiah August 12, 2013, 8:34 am

      khas kpd hendri suhatman,

      andalah yg goblok dan kufur lg fasik kepala otak sewel krn apa yg dipaparkan bersalahan dgn solat yg Rasulullah SAW ajarkan, apa lg yg mahu dipertikai? bukti2 apa lg wahai munafik? tak kafir apa lagi? kalau yg sudah jelas inipun kau tidak mahu menyatakan sbg sesat dan kafir maka kaulah yg kafir krn mempertahankan perkara dan manusia kafir.

    • syiah munafik September 12, 2013, 12:59 pm

      Adakah kamu syiah?

      memang jelas amalan syiah bertentangan dengan ajaran dan cara nabi beribadah. Ajaran siapakah yang syiah ikut untuk semua amalan mereka, adakah dari imam 12 yang mereka sembah itu? Sedangkan Allah telah utuskan para nabi kepada umat manusia mengajar tentang ajaran islam dan tertulis dalam al-quran. Kenapa perlu ikut ajaran yang bercanggah oleh imam dan ulamak syiah tersebut sedangkan nabi lebih mulia dari mereka. Walaupun nabi utusan Allah dan muia disisi Allah, tapi umat islam wajib hanya menyembah Allah sahaja, takkah kamu sedar wahai syiah!
      al-quran dan Rasulullah saw pun tidak menghina dan membenci para sahabat, tapi kenapa golongan syiah benci dan merendahkan para sahabat nabi.

      Syiah ini seperti ajaran dicipta oleh golongan munafik, segalanya penuh kepura-puraan dan bertentangan dengan al-quran.

    • al ikhwan October 29, 2013, 5:53 am

      pandai je ko kate org goblok.. ingat dy pandai sngat la ye??? ko kata ‘jangan kafirkan org’. pastu dalam syiah yang maki hamun, mencaci, mghina para sahabat rasulullah tu ap???

      cakap x serupa bikin. ketiak betul la…. (=___=”)

  • nik August 12, 2013, 10:56 am

    Nak betulkan fakta sikit

    Yg part yahudi tu, bukan pemimpin2 israel, tapi golongan yahudi2 yg anti zionis

    • salam August 12, 2013, 12:29 pm

      bila masa dalam part tu sebut pemimpin2 Israel, tengok betul2, yg disebutkan pemimpin2 Yahudi, tak kira lah pemimpin2 golongan Yahudi yg anti zionis ke, yg pro zionis ke, apa yg umat Islam perlu tahu mereka puak2 syiah ni bersahabat baik dngn yahudi, sedangkan umat Islam ( Ahli Sunnah) mereka bunuh dan bermusuhan. berjaga2lah dengn puak yahudi dan syiah, mereka ni penuh dngn tipudaya,pembohongan dan kepura2an.

    • abdullah September 22, 2013, 3:06 pm

      gambar itu bermaksud syiah ini bersekongkol dengan tabliq yahudi faham ke

  • din August 12, 2013, 12:39 pm

    tok imam pirate anak buah lanun . bodoh punya syiah

  • Umar August 13, 2013, 12:57 am

    tu pun ramai melayu yang kurang didikan agama masuk syiah. bodoh betul melayu. aku mula sangsi dengan kegagalan pas, mungkin next pru aku akan pangkah bn.

    • ya August 13, 2013, 10:44 am

      saya akan pangkah pas nnt…bn penipu besar, ckp syiah menyeleweng tp muhyiddin ke iran hr tu.. tb3 suku & utusex pon ckp mujahiddin sbg pengganas sedangkan mujahiddin yg membela org islam syria….janji Allah itu pasti…kita tunggu kjp lg tentera islam akan tawan syria….musnahkan syiah sesat..

    • ruziah August 13, 2013, 10:59 am

      setuju umar ramai melayu kurang didikan agama masuk syiah menunjukkan kegagalan kerajaan membenteras syiah sesat…oleh itu aku akan pangkah pas utk pru seterusnya…be end mmg parti cari mkn pro yahudi & syiah…muhyiddin br balik melawat iran minggu lepas, bravo be end…hebat umngok bertaqiyyah…kononnya syiah ajaran menyeleweng tp dlm masa sama tb3 suku &utusex label mujahiddin sbg pengganas sedangkan mujahiddin yg membela rakyat islam suriah…kembangkan otakmu wahai umar yg kurang berakal…

      • hantars August 14, 2013, 2:01 pm

        haha..die p atas tiket status die… xda la plak die kata die p sbb die syiah..ngko memandai jer… udah2 la tu..hj hadi pun kata org syiah pun leh join pas..sbb apa?xda hal sbb pas adelah pertubuhan politik kat sini……ruziah..ko yg penuh ngan akal pun perlu upgrade ” intel i7″..

      • adief August 16, 2013, 5:05 pm

        ruziah idola ko mat sabun tu ape kurang nye..ekekeke

  • panglima August 13, 2013, 9:03 am

    pendokong yahudi dan pengikut dajjal

  • nita August 13, 2013, 10:48 am

    betul tu perangi umngok parti utk melayu bodoh spt umar ;-)

  • Hakimah August 13, 2013, 2:50 pm

    Masya-Allah. Semoga kita diberi perlindungan oleh Allah SWT daripada ajaran Syiah,, Banyak sangat dah terpesong tu dari ajaran ISLAM yang sebenarnya…

  • zulk afle August 15, 2013, 4:14 am

    jika ditinjau dari sejarah perkembangan Islam bahwa golongan syiah itu adalah salahsatu dari puluhan agenda yahudi untuk menghacurkan agama Islam itu sendiri.agenda ini telah dirangka cipta dari sejak zaman pemerintahan Khalifah AlRasyiden dimana ianya dijunjung lalu menular keras ke daerah utara jazira Arab.agenda ini juga mudah diterima oleh pemaustautin didaerah itu demi berlatabelakangkan rencatan perkembangan politik serta faktor hubungan antara dua ras parsi dan yahudi . pengiftirafan secara total dari dunia Islam bahwa syiah ini bukanlah dari firqahnya adalah amat-amat perlu sekali sebagai penunjuk sempadan kepada fahaman dan ajaran Islam itu sendiri, demi kemurnian dan fitnah dewasa kini .

  • zeu August 15, 2013, 11:41 am

    syiah@shitee ni memang shit.

  • HARI INI KAMI MENANGIS... August 18, 2013, 1:23 pm

    Patut la ramai org putih panggil orang Arab terrorist…

    Ntah2 yg terrorist tu puak syiah….. abih yg bukan syiah tu jadi mangsa… mana adil!!! Habis la….

  • humairah August 19, 2013, 10:47 pm

    Klu di perhatikan kedudukn imam tu lebih rendah drpd makmum seolah2 menyuruh makmum sujud dan ruku’ kt dia(imam) ..astgfirullahalazim

  • wan August 20, 2013, 7:14 pm

    ishhhh2..
    wan recently posted..Peminjam PTPTN ingkar disenarai dalam CCRISMy Profile

  • Rina August 25, 2013, 9:37 am

    Mereka sudah benar2 berada di luar jalur keIslaman, semoga Allah SWT memberikan akidah dan hidayah pada kaum Syiah agar kembali ke jalan Allah SWT
    Rina recently posted..Best List of Free Download Responsive Premium Blogger TemplatesMy Profile

  • syiah munafik September 12, 2013, 1:35 pm

    Sepatutnya syiah tak dikaitkan dengan islam. Syiah boleh dianggap agama lain atau dikenali dengan agama syiah. Islam tetap satu selagi berpegang pada ajaran islam yang telah diwahyukan kepada Rasulullah.
    Perkataan golongan islam syiah itu hanya untuk memperdayakan kita dengan perkataan ‘islam’ sedangan ajaran dan amalan jauh berbeza. Sepatutnya kita masukkan mereka dalam golongan bukan islam.
    Kerana agama lain kita tidak sebut sebagai islam kerana berbeza kepercayaan dan amalan. Sebelum ramai terpedaya, baik kita letakkan mereka sebagai bukan islam.

    • semalu December 27, 2013, 12:53 pm

      betul..setuju sangat2

  • al ikhwan October 29, 2013, 5:35 am

    ya allah… ramai nya org komen.. macm2 pndapat ada… yg masuk bab politik pon ada.. x pa lah… masing2 ada pendapat sndiri, tapi yg pentg kita tau syiah itu sesat… sangat2 nyata kebatilannya. moga Allah melindungi dangn kuatkan akidah kita daripada tepesong.. dengan izin Allah

  • bunga citra November 12, 2013, 12:07 am

    kenapa mcm uh . bodohnya la . dah tahu . syiah ni kejam . mengamalkan kekerasan . tp org melayu tetap leh terpedaya . bangang orang yg mcm nie . tak pike ! tak dak otak .

  • durrah December 8, 2013, 4:30 pm

    Syiah samalh sprti wahabi, cetusan asal dri Yahudi utk pecah belah umat islam. Ramai org Islam di M’sia kerna keturunan, jadi rasa dah ckup dgn ‘keislaman’ yg sedia ada. Bimbang tengok generasi muda kita kini, mereka adlh target utama Yahudi utk d rosakkn. Ya Allah dtgknlh segra seorg pembela, pemimpin utk satukn islam seluruhnya.

  • syiah pukimak January 3, 2014, 10:40 pm

    Syiah itu puki….Sekian terima kasih.

  • www.anukuat.com March 21, 2014, 10:59 am

    memang betul2 sesat ni…

  • apapun July 22, 2014, 10:48 am

    di zaman Rasulullah puak syiah ini memang wujud namun tersasar jauh di zaman revolusi iran.. bermakna ada baiknya jika ada sultan iran yang memerintah ketika itu Sultan Mohammad Reza Pahlavi . Maka itu Sultan Melayu harus kita taat setia..

  • Muhammad Shukri July 25, 2014, 10:47 pm

    Assalamualaikum semua,

    X semua orang Syiah itu kafir. Dalam mazhab Syiah, ada yg masih islam dan ada mazhab yg dh murtad. Yg islam tu kaedah fiqh mereka salah n x sah kalau kita mjd makmum dlm solat. Tp mereka ni masih islam. Diaorg ni mcm org islam sunni yg x solat, berzina dan xpuasa.. tp kita xblh kata mereka ni kafir

  • Muhammad Shukri July 25, 2014, 10:50 pm

    Mcm rosmah bini najib @ bini mahathir dia x bertudung tp adakah di kira kafir..

  • ramlimuhd September 5, 2014, 2:07 am

    apa la punya syiah ni.. memalukan je guna nama islam je.. btol2 sesat

  • Cari Ilmu November 10, 2014, 4:55 pm

    chop.. chop.., korg ni jgn nak tuduh org sembarangan, kena ada ilmu dan pengesahan ttg ilmu yg dipelajari.
    Sentiasa muhasabah diri, adakah kita pasti tatacara kita wat ibadah benar berasaskan ilmu atau kita main ikut je? adakah amalan n cara hidup kita merupakan Islam yg benar n tidak sesat? n satu persoalan yg bleh disimpulkan, kita menyatakan kita ikut sunni, tp adakah kita pasti kita ni benar2 seorang sunni? Perkara ini umpama kita mengaku kita Islam, kita mengaku umat Nabi Muhammad SAW, tp buktinya cara hidup kita adakah sama spt perakuan kita itu?

  • AbuQasem Syah December 7, 2014, 10:22 pm

    Kalo Syiah kencing berdiri, Sunni pula kencingnya berlari.
    Kalo Syiah Dajjal mata satu, Sunni pula Dajjal buta kematu.
    Kalo Syiah tersesat melarat, Sunni pula syirik Kapir Laknat.
    Kalo tersesat bisa lagi tobat kembali semula kepangkal jalan.
    Kalo Kapir Syirik tiada maafan keNeraka Barhod dihumban.
    Ratu Adil Sejati perhatikan Zulqarnaen penyiksa hukuman..

  • horay December 10, 2014, 8:51 pm

    Nabi muhammad sawa.. aku tinggal kepada kalian 2 perkara.. al quran dan ahlul bait ku..
    Hahaha.. mana mai sunnah ku.. kalu hampa tera try cari.. kitab muwatta imam malik ja ada tulis kata sunnah ku.. tp x termasuk 6 sitah utama sunnah wj..
    muslim.. nasai.. musnad ahmad hanbal.. lg 2 sitah utama semua tulis ahlul baitku..

  • Nur Aisah Binti Hasan December 14, 2014, 7:40 pm

    Kat negara kita pon ada salam berlainan jantina yang dibolehkan. Itu syiah ke ? Hihihi

    • Cik nani October 27, 2015, 7:51 am

      Hai cik..sebenarnya klu kita belajar keempat2 mazhab..kita tahu secara keseluruhan bagaimana mazhab keempat2 itu..kita boleh pilih mazhab mna kita nk buat..tp klu kita sekadar tahu ‘lelaki dan wanita haram bersentuhan” itu adalah mazhab syafie..kerana kita di Malaysia mengikut mazhab syafie yg mna mazhab yg paling menjaga adab dan caranya..tp klu kita ni jahil..kita akn kata itu haram..sbb kita pon tak belajar sepenuhnya ke4 mazhab itu..maksud sy senang..
      Ada seorang ustaz yg cakap “dia tak batal wudhu apabila tersentuh tangan isteri”
      Sbb apa?sbb dia bljr secara menyeluruh keempat2 mazhab itu..tp kita sebagai rakyat malaysia..dan kita rata2 hanya tahu mazhab syafie sahaja,wajiblah kita ikut mazhab syafie shja kerana kita kurang ilmu..takut2 klu perlakuan kita disalah erti..

      • mr k November 24, 2015, 2:39 am

        Jenoh malekat pikio ko mazhab mane satu.. nak tanda dosa pahala.. wkwkwkwwkw

  • erika December 29, 2014, 1:22 pm

    kita mesti berilmu jangan hanya ikut ustaz yg belajar 4 tahun dlm bidang tertentu yg jauh dari sejarah kalau kita tahu sejarah sebenarnya kita tidak akan sanggup untuk mengatakan syiah itu kafir kerana deklarasi di Amman Jordan tahun 2004 telah mengisytiharkan syiah adalah islam sama seperti mazhab yang lain. Deklarasi tersebut telah dihadiri oleh 84 buah negara islam termasuk Malaysia. Sebab itulah tiada negara yang memerangi syiah melainkan Malaysia. SEBENARNYA Mazhab Syafii telah ditutbuhkan l/k 100 tahun selepas Imam Syafii meninggal dimana dalam kitab al Umm karangan Imam Syafii sendiri 1/114 menyatakan bahawa sujud seseorang yang sembahyang itu kalau tidak mencecah tanah adalah tidak sah tidak boleh berlapik dengan pakaian seperti serban dll . Qiam dalam bahasa arab bermaksud berdiri lurus dan Imam Syafii menyatakan hendaklah berdiri lurus. Seterusnya Imam Syafii belajar dari Imam Malik dan Imam Malik pula belajar dari Imam Jaafar Sadiq( yg mana seluruh ulamak sunni mengakui kehebatan ilmu dan akhlakya kecuali WAHABI) begitu juga Imam Hanafi dan mereka berdua menyangjungi kedudukan Imam Jaafar sadiq yang tinggi ilmunya dengan berkata tidak ada ilmu jika mereka tidak berguru dengan Imam Jaafar
    Sebab itulah ulama sunni tidak berani untuk bertutur seperti kita yang jahil kerana mereka ada alasan dalam kitab hadis sunni sendiri. BUKTINYA cuba kita tengok berapa kali perdebatan di antara sunni syiah berlangsung dan kesemuanya kekalahan di pihak sunni contohnya “PESHAWAR NIGHT” DIMANA selepas 10 hari perdebatan berlangsung kesepuluh wakil ulama sunni mengaku kalah dan menerima Syiah sebagai Mazhab ikutannya. Kajilah dalam-dalam ilmu agama terutamanya kenapa keluarga nabi dihancurkan sehancur-hancurnya oleh Muawiyah yang tamak kuasa. Sedangkan Nabi Saw bersabda dalam kitab bukhari Muslim dll kitab sunni bahawa,Ahlul bait aku( Fatimah Ali, Hassan dan Husin adalah sebahagian dari aku sesiapa yang menyakiti ,memusuhi dan membenci mereka adalah juga menyakiti, memusuhi dan membenci aku dan sesiapa yang berbuat begitu kepadaku juga berbuat kepada Allah dan akan masuk neraka.
    perbalahan dengan Syiah adalah anjuran Yahudi dan Wahabi yang menggunakan teori kaum muda yang ganas dan mentafsir al Qur’an mengikut hawa nafsu terutamanya AYAT MUTASYABIHAT yang menghalalkan darah sesama islam demi kononnya untuk membentuk negara islam yang sebenarnya bertentangan dengan ajaran Rasulullah SAW. KETAHUILAH Syiah telah ditekan sejak zaman selepas rasulullah sehingga mereka diheret dengan kuda dan di rantai, dipaksa berjalan kaki ke istana Yazid dengan usungan kepala-kepala pengikut Saidina Husain termasuk kepala saidina Husain sendiri. Bayangkan kepala manusia yang dicintai oleh Rasulullah sebagaimana sabdanya Hussain dariku dan aku dari Hussain sesiapa yang mencintaiku hendaklah mencintainya. Akhirnya golongan syiah ini terpaksa melarikan diri sebahagian Iran, Iraq dll.
    Ketahuilah dalam kutub sittah MERUPAKAN KITAB HADIS UTAMA RUJUKAN SUNNI, iaitu Bukhari Muslim Annasai, Ibnu Majah Abu Daud dan Tarmizi ada meriwayatkan selepas aku akan ada 12 orang Imam Khulafa al rasyidin al mahdiyyiin dan yang terakhir sekali adalah Imam Mahdi(Penyelamat akhir Zaman) Kalau anda tidak percaya akan munculnya Imam Mahdi usah baca,
    DALAM kutub sittah telah meriwayatkan ” aku tinggalkan kepada 2 perkara yang berat yang kalau kamu berpegang teguh kepadanya kamu tidak akan sesat selamanya iaitu Al-Qur an dan AHlul Baitku( carilah siapa ahlil Bait ini) Sementara Hadis aku tinggalkan 2 perkara iaitu Al Qur an dan Sunnahku tidak ada dalam kutub sittah tersebut hanya ada dalah Muwatta Imam Malik yang mana dicatakan didalam hadis tersebut sanadnya terputus dan daif kedudukannya. FIKIRLAH kenapa seleruh negara samada di Masjid madrasah sekolah atau Universiti tetap menggunakan hadis yang amat lemah ini sedangkan hadis yang satu lagi adalah sahih lagi mutawatir tidak pernah disebut maka dimanakan kita kerana menuntut ilmu itu fardu. Mereka yang jahil akan mudah diperkotak katikkan oleh musuh Islam iaitu Yahudi yang mana ramai penulis-penulis Blog Melayu adalah upahan mereka. Jadi Syiah yang haram membunuh kecuali dalam peperangan dan sentiasa dibom di sanan sini direka cipta dikambinghitamkan menjadi penjahat penjahat No 1 Dunia YA ALLAH BETAPA SUSAHNYA HAMBAMU INI UNTUK MEMBERITAHU KEBENARAN KEPADA MANUSIA, TOLONGLAH AKU YANG LEMAH INI, AKU TAHU KEMUNGKINAN AKU AKAN DIANIANYAI OLEH WAHAABI KERANA MENEGAKKAN KEBENARAN YG MEREKA RENCANAKAN SEPERTI MENARIK RAMBUT DARI TEPUNG , RAMBUT TIDAK PUTUS DAN TEPUNG TIDAK TUMPAH……………………. ALLAHU AKBAR YA ALLAH YA RASULULLAH SAW SELAMATKANLAH DUNIA INI DARI FITNAH BESAR INI YANG MANA KEBANYAKAN RAKYAT MALAYSIA TERTIPU YANG AKHIRNYA AKAN MENYERTAI ISIL YG GANAS LAGI ZALIM YG DULUNYA MEMAKAI NAMA AL QAIDA YG DIDOKONG OLEH YAHUDI DAN WAHABI ARAB SAUDI. WALLAHUA’LAM WASSALAAMUALAIKUM WARAHMATULLAH

    • Maharaja Yamashita April 13, 2016, 7:02 am

      Memandangkan tuan erika dah ada bau2 Syiah, tolong beri sedikit pencerahan… Bagaimana dengan ulamak2 syiah yang makan tahi imam2 @ ayatullah2 mereka saban tahun?

  • Rifdi pondok March 12, 2015, 10:19 am

    Astarfirrulah…. cmni rupenye syiah…hrp2 kte jauhilah dgn syiah ni… ameen…

  • muhammad adil haziq April 13, 2015, 2:24 pm

    Ya allah ya tuhan…aku bersaksi tiada tuhan yang layak disembah melainkan allah. Dan aku naik saksi bahawa muhammad itu adalah pesuruh allah…korang ni syiah…memang sesat lagi nyata…kasihan….rasulullah ajar pada umat2 nya..dah betul..lurus kepada allah swt yang maha pencipta…tapi syiah??? Apa yang korang sujud?? Siapakah tuhan kamu?? Siapakah utusan terakhir kamu?? orang kafir tu dah terang terangan adalah musuh korang terutamanya YAHUDI. Diorang tak nak umat islam sujud lurus pada allah yang maha besar. Itu memang dah misi diorang nak hancurkan umat islam sejati.. Subhanallah….kasihan betul aku tengok syiah2 ni semua..moga mudah2an allah memberikan hidayah pada diorang…..

  • faiz July 18, 2015, 8:14 pm

    woy hendri tolol. udah tau ini ajaran menyimpang dqri ajaran nabi. masih lu bela hahh ???? dasar gak punya otak

  • anonim August 21, 2015, 5:01 pm

    Perlu saya jelaskan, sebelum arab spring mucul tidak ada berita orang sunni mengkafirkan shia. Kenapa karena shia bukan aliran sesat.

    Sama seperti sunni, shia juga punya oknun yang membuat fitna and fassad. Kenapa kita harus dipusingkan dengan ulah oknum, kenapa kita tidak langsung mencari kebenaran saja? Kenapa kita harus mempercayai artikel yang engga jelas kebenarannya.

    Bagi kalian yang haus kebenaran, saya punya solusi, kalian tidak perlu datang ke iran, kalian tinggal download irangate tv di google app. Dan lihatlah

  • arisa October 26, 2015, 4:09 pm

    salam semua ana sungguh kasihan kepada puak2 sunni yang telah terlalu lama di tipu olih puak puak abu bakar,umar,osman,yazed,muawiyah laknatullah ni,tidak kah kamu lihat allah azawaljalla telah melantik nabi dari kalanggan manusia yg suci yang tak pernah sekali pun menyembah barhala,bagitu lah juga nabi muhammad telah melantik 12 imam yang semua nya dari darah daging nya yang suci untuk menyambung tugas dakwah nya,bukan dari kalangan manusia seperti nama yang di atas yang pernah melakukan dosa besar seperti membunuh anak perempuan,berzina meminum arak,berjudi, merogol dan segala macam maksiat,selepas itu bertobat dan anggap sudah layak nak bawa islam yg suci,tapi diri penuh dengan dosa dosa lagi,cepat lah kalian berubah sebelum terlambat,kiamat sudah hampir.

  • Erwin October 30, 2015, 11:27 pm

    Wkwkwkwkwkwk…. Perhatikan gambar dan pahami … Apa kah sudah betul seperti itu yang di ajarkan nabi kita.. … Sudah jelas kita mengagungkan ALLAH SWT. bukan Batu yang mereka Sembah saat sholat… … Lucu sekali gambar diatas…. Mungkin mereka lelah lol ,hahahahh

    • karbala November 24, 2015, 2:36 am

      Lohhrr.. yg hang sembah sejadah made in china tu boleh laa pulakk..

  • Faiz January 23, 2016, 4:44 pm

    Adakah ini perlakuan islam? Mengutuk, mengata agama lain? Dimanakah aman nya Islam dlam kutukan agama dan kepercayaan lain? I won’t convert this way!

  • Jieyan blues April 9, 2016, 8:36 am

    ini ajaran sesat betul”
    mudah mudahan allah ampun kan dosa diorang,
    sesungguh nya dia yg maha esa
    kita hnya la hamba nya yg hina yg tak dri buat silap,

Leave a Comment

CommentLuv badge