≡ Menu

Kenapa Awak Tak Rogol Saya?

Kisah benar ini berlaku di US. Ia tentang seorang wanita dari Malaysia yang bekerja di US. Dia memakai tudung dan memiliki akhlak yang bagus.

Suatu malam perempuan ini dalam perjalanan balik ke rumah dari tempat kerjanya. Kebetulan dia mengambil jalan singkat untuk pulang. Jalan yang diambil pula agak tersorok dan tidak banyak orang yang lalu lalang pada masa itu.

Disebabkan hari yang agak sudah lewat, berjalan di jalan yang agak gelap sebegitu membuatkan dia agak gelisah dan rasa takut. Lebih-lebih lagi dia berjalan berseorangan.

Tiba-tiba dia nampak ada seorang lelaki (kulit putih Amerika) bersandar di dinding di tepi lorong itu. Dia sudah mula rasa takut dan tak sedap hati.

Apa yang dia boleh buat waktu tu adalah berdoa ke hadrat Allah memohon keselamatan atas dirinya. Dia baca ayat Kursi dengan penuh pengharapan agar Allah membantu dia disaat itu.

Masa dia melepasi tempat lelaki itu bersandar, dia sempat menoleh dan dapat mengecam muka lelaki itu. Nasib baik lelaki itu buat tidak endah dan perempuan ini selamat sampai ke rumahnya.

Keesokkan paginya, wanita ini terbaca dalam akhbar yang seorang perempuan telah dirogol oleh seorang lelaki yang tidak dikenali dekat lorong yang dia jalan semalam hanya 10 minit selepas dia melintasi lorong tersebut. Muslimah ini yakin benar lelaki kulit putih yang dia lihat semalam adalah perogol itu.

Atas rasa tanggungjawab dia terus ke balai polis dan buat aduan. Wanita ni dapat mengenal pasti suspek melalui kawad cam dan selepas siasatan dilakukan, polis dapat bukti bahawa lelaki tersebut adalah perogol yang dicari.

Tapi perempuan ini hairan juga kenapa lelaki tadi tak jadikan dia mangsa ketika dia melalui lorong tersebut walhal dia keseorangan di masa tu, tetapi lelaki tadi rogol perempuan yang lalu selepas dia.

Wanita ini nak tahu sangat sebabnya. Jadi dia minta kebenaran polis untuk bercakap dengan perogol tadi sebelum hukuman dijatuhkan (sebelum lelaki tadi di bawa ke tempat lain).

Dia pun tanya perogol itu..

“Why don’t you do anything to me on that night even though you know that I’m alone?” (Kenapa awak tak buat apa-apa kat saya malam tu walaupun awak tau saya seorang je masa tu?)

Perogol tu jawab:

“No, you are not alone. That night I saw two young man walking with you. One on your right side and the other one was by your left side. If you were alone of course you will be my victim.” (Tak, awak bukan berseorangan.

Malam tu saya nampak ada 2 orang lelaki berjalan dengan awak. Seorang sebelah kanan awak dan sorang lagi sebelah kiri awak. Kalaulah awak sorang2 malam tu, sudah pasti awak jadi mangsa saya..)

Wanita ni rasa amat terkejut bila dengar penjelasan perogol tu. Dia bersyukur ke hadrat Allah kerana memelihara dia malam itu, mungkin juga berkat ayat Kursi yang dia baca malam itu.

Renungan

Jika kita sebagai hambaNya menurut segala perintah dan meninggalkan segala laranganNya, Dia pastinya akan sentiasa dekat dengan kita dan memelihara kita.

Wanita tadi pertama-tamanya menutup aurat di US dan memang seorang yang menjaga batas-batas yang ditetapkan Islam. Mungkin dua orang lelaki yang menemani wanita itu adalah malaikat yang diutuskan Allah untuk menjaga hambaNya yang sentiasa ingat akan diriNya.

“…Barang siapa membaca ayat Kursi apabila berbaring di tempat tidurnya, Allah mewakilkan 2 orang Malaikat memeliharanya hingga subuh. Barang siapa yang membaca ayat al-Kursi ketika dalam kesempitan nescaya Allah berkenan memberi pertolongan kepadanya …” [Dari Abdullah bin ‘Amr r.a.]

Sebuah kisah benar yang sangat sangat menarik pada pandangan ku… semoga kite semua mendapat pengajaran dan ilmu yang bermanfat… sebagai hamba kita seharusnya percaya dengan kemampuan senjata orang mukmin iaitu DOA….

Semoga kita sentiasa dipeliara Allah dari kejahatan syaitan yang di rejam, InsyaAllah.

Wallahu’alam….

Oleh: Zakri Ali Rangkuti

Incoming search terms:
cara merogol,semua orang akan minta penjelasan selepas dia melintas jalan raya,cara rogol,cara merogol perempuan,Cara nak rogol,cara berogol,cara rogol perempuan,lelaki rogol perempuan di dalam bilik,cara cara nak rogol perempuan,cara merogol wanita,Cara cara merogol,cara cara merogol perempuan,cara cara rogol,cara nak rogol orang,cara untuk merogol,cara untuk merogol wanita,lelaki rogol perempuan,cara cara berogol,cara nak rogol perempuan,cara untuk rogol,cara lelaki merogol wanita,cara nak rogol wanita,cara rogol awek,semua orang akan minta penjelasan selepas,semua orang akan minta penjelasan selepas dia melintas jalan,semua orang akan minta penjelasan selepas dia melintas jalan raya jawapan,cara cara untuk merogol,cara cara main rogol,cara nak merogol,macam mana nak rogol,merogol perempuan,rogol perempuan,cara main rogol,berogol,gambar orang rogol,perempuan minta rogol,semua orang akan meminta penjelasan selepas dia melintas jalan raya,cara romen,cara cara main roman,cara lelaki merogol perempuan,cara main romen,cara nak main rogol,orang berogol,rogol awek,cara nak rogol lelaki,cara nk rogol,cara untuk berogol,cara-cara merogol,main rogol,cara buat lelaki merogol kita,cara cara bermain romen,cara lelaki rogol perempuan,cara merog,cara merogol lelaki,Cara nak berogol,Cara nak romen,semua orng akan minta penjelasan selepas melintas jalan raya,ayat rogol,ayat romen,ayat untuk rogol orang,cara membuat rogol,cara men rogol orang perempuan,cara merogol orang perempuan,cara nak main rogol dengan perempuan,cara perempuan rogol lelaki,cara rogol orang,cara-cara merogol istri orang lain,cara2 merogol,gambar cara cara main calat,gambar melogor,gambar org brogol,gambar rogol orang,jawapan teka teki semua orang akan minta penjelasan selepas dia melintas jalan,jom main roman,kisah benar kenapa awak tak rogol saya,lelaki rogol kerana wanita nak main rogol,macam mana nak bagi perempuan main rogol pada kita,macam mana nak rogor,main calat,minta rogol,nak rogol,orang berogol dlm blk,Orang rogor,semua orang akan meminta penjelasan selepas dia melintas jalan raya teka teki,semua orang akan minta penjelasan selepas melintas jalan raya,teka teki semua org akan minta penjelasan slps melintas jln,tips rogol,awek nak rogol,awek romin romin,ayat nak mintak gambar,bagai manakah cara merogol,Bagaimana hendak merogol wanita,bagaimana lelaki merogol wanita,bagaimana mahu rogol wanita,bagaimana nak main kocak,bagaimana nak rogol bini orang,bagaimanakah nak merogol,bagaimanakah rasa berogol,Bagaimanakah romen wanita,bawak balik awek n rogol,berogol cara main,cara - cara nak rogol,cara 2 nak rogol awek,cara bermain romen,Cara buat anak/merogol,cara cara bermain rogol,cara cara lelaki mahu rogol,cara cara lelaki rogol kita,cara cara main rom,cara cara main romen,cara cara merogol awek,cara cara merogol dengan lelaki,cara cara merogol wanita,Cara cara nak rogol perempuan korea,cara cara orang jepun berogol,cara cara orang roman,cara cara ramas kemaluan,cara cara rogol perempuan sampai dia puas,cara cara untuk membuat rogolan,Cara laki rogol perempuan,cara lelaki rogol gadis,cara lelaki romen pompuan,cara logor perampuan,cara main calat,cara main kocak,cara main roman,cara mau merogol,Cara mau rogol,cara melogor,cara memain rogol,cara membuat berogol,cara membuatkan wanita mahu berogol dengan kita,cara meminta rogol dengan sepupu,Cara memrogol org,cara mencabul wanita,cara mengetahui perempuan minta rogol,cara mero,cara merogol orang,cara merogol perempuan yang terbaik,cara merogol terbaik,cara meromen awek,cara meromen perempuan,cara minta romen,cara mintadi romen,cara nak dirogol,cara nak kocak,cara nak rogok,Cara nak rogok orang,cara nak rogol isteri,cara nak rogol perempuan melayu,cara nak rogol pompuan,cara nk main roman,cara nk orang rogol kite,cara nk rogol awek,cara orang rogol awek,cara orang romen,cara perempuan minta di romen,cara rogok wanita,cara rogol isteri,Cara rogol mudah,cara rogol orang perempuan,cara rogol yg srdap,cara rogor,cara rogor lelaki,cara untuk bermain rogol,cara untuk main rogol,cara untuk memikat wanita dan rogol,cara untuk merogol awek,cara untuk rogol dengan org indonesia,cara untuk rogol wanita,cara-cara membuat rogol,cara-cara merogol pompuan,cara-cara nak suruh lelaki rogol,cara-cara untuk merogol wanita,cara2 hendak merogol orang,cara2 orng nk rogol wanita yg kurus com,cara2 rogol,cara2 untuk berogol,Cara2 untuk merogol wanita,Cara2mainroman,caracarabuatrogol,cara² nk rogol,cara² rogol,care perkose wanite,cerita awak di rogol anak,dimana tempat kita rogol,dirogol lelaki korea,dirogol lepas/raya,gamba orang main rogor,gambar berogol,Gambar buat rogol,Gambar cara buat romen,gambar cara cara mahu merogol,gambar cara cara rogol,gambar cara lelaki dan perempuan di rogogol,gambar cara merogol org perempuan org inggeris,gambar cara merogol wanita,gambar cara2 rogol,gambar kocak korea dan rogol,gambar lelaki korea berogol,gambar lelakinak rogol wanita,gambar orang baru romen,gambar orang berogol,gambar orang merogol,gambar org mau di rogol,gambar org rogol,gambar panduan rogol,gambar percintaan rogolan,gambar perempuan roman perempuan,Gambar wanita minta rogol dan buat vedio,gangbang isteri,ilmu rogol,imej cara merogol,imej orang romen,jawapan teka teki semua orang akan meminta penjelasan selepas melintas jalan raya,jawapan teka teki semua orang mintak penjelasan selepas melintas jalan raya,kenapa awak tak rogol saya semalam,kenapa awak tidak rogol saya,Kenapa merogol,kenapa orang merogol,kenapa tak rogol saya,kenape romen purupuan,kisah berogol,kisah gadis rogol lelaki,Kisah lelaki cara meminta wanita,korea romen,lang kah nak merogol,langkah untuk merogol,langkah-langkah merogol,lelaki roman wanita,lelaki senag rogol permpuan malayu,macam mana bagi perempuan mau dirogol,macam mana berogol,macam mana mahu rogor perepuwan,macam mana nak rogol ga,macam mana nak rogol isteri,macam mana nak rogol permpuan,macam mana nak romen,macam mana org rogol,macam mane nak rogol,macamana nak rogol lelaki gambar,main rogol rogol,mana nak minta main,mantera nak rogol orang,mcm mana nk rogol prrempuan,melogor ada org,Membuat rogol,merogol,nak rogol anak,orang berogal,orang berogol di dalam bilik,orang berogor,orang merogol di jalan raya,orang minta rogol dalam bilik,Orang nak merojol,orang perogol masuk rumah untuk berogol,perempuan rogol laki,perempuan rogol rogol lelaki,perempuanrogolperempuan,rogol bini orang dalam gelap,Rogol cara korea,rogol dan gangbang bini orang,rogol orang perempuan dalam bilik,rogol pompuan korea,romen awek jepun,romen jom,romen perempuan laki,semua orang akan meminta penjelasan apabila melintas jalan raya,semua orang akan minta dia penjelasan selepas melintas jalan,semua orang akan minta dia penjelasan selepas melintas jalan jawapan,semua orang akan minta penjelasan,semua orang akan minta penjelasan selepas melintas jalan raya jawapan,semua orang minta penjelasan selepas dia melintas jalan raya,Semua org akan meminta penjelasan selepas dia melintas jalan raya ?,taktik merogol,teka teki semua orang akan minta penjelasan selepas melintas,teka teki semua orang akan mintak penjelasan selepas melintas jalan raya,teka teki semua orang minta penjelasan selepas dia melintas jalan,tempat orang merogol,tip tidak merogol,Tips macam mana nak rogol,Tips main romen,tips mintak gambar awek,Tips nak merogol,video cara cara main rogol,video rogol tu perempuan tu mahu apa saja tentang rogol,video untuk merogol orang perempuan,wanita meminta di rogol oleh sahabat wanita,wanita merogol,www cara rogol,www orang nak merojol
{ 3 comments… add one }
  • syahroel August 11, 2012, 8:55 am

    Dalam bahasa Indonesia.
    Dulu setiap keluar rumah saya selalu membaca ayat kursi, Baru berhenti setelah masuk rumah. Satu hari di stasiun kota, jakarta. Saya mau naik mikrolet, tidak tahu kenapa saja jijik melihat satu mikrolet (kendaraan penumpang muat 12 orang). Tetapi saya tetap naik mikrolet itu. Dikaca didepan sopir saya melihat ada poster ayat kursi beserta terjemahan. Batin saya terus membaca ayat kursi sementara mata terus mengamati arti ayat kursi yang tertulis di poster. Menjelang stasiun tanjung periuk, Waktu belum ada pembatas jalan untuk kendaraan dari arah yang berlawanan. Tiba-tiba mikrolet berpindah ke jalur lain untuk menghindar supaya tidak bersenggolan dengan kendaraan lain. Dari depan muncul truk dengan kecepatan tinggi. semua orang terkeju dan berteriak. Herannya saya tetap tenang sama sekali tidak terkejut. Saya melihat seperti slow motion, orang-orang yang terguncang dalam mikrolet. Saya melihat jarak antara badan mikrolet dengan truk hanya beberapa cm. Mikrolet berhenti, semua orang turun. Sopir yang usianya lebih tua mendatangi saya berbicara minta maaf seolah dia takut disalahkan. Saya tidak tahu apa yang dilihat dalam diri saya. Saya juga tahu kenapa, kebiasaan itu lupa begitu saja. Seingat saya, pada waktu itu apapun kegiatan siang hari, sore hari badan selalu segar. Mau mengulangi dengan disiplin seperti dulu, tampaknya selalu gagal. Ada sesuatu yang saya tidak tahu. Believe it or not.

  • nurmisnan August 11, 2012, 10:31 am

    Memang banyak kelebihan membaca ayat2 Quran.. Ruginya manusia itu tidak mengambil kesempatan + mengamalkannya.
    nurmisnan recently posted..Top link referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanoraMy Profile

Leave a Comment

CommentLuv badge