≡ Menu

Kisah Jenazah Seorang Pelacur

Gambar Ular Terkam Mayat

“DIAlah yang memperlihatkan kepadamu tanda tanda kekuasaanNYA dan menurunkan untuknya rezeki dari langir. Dan tiadalah mendapat pengajaran kecuali orang orang yang kembali kepada ALLAH”  (Surah al-Mukmin, ayat 13.)

Ustaz Zainul Fata Hashim, 38, adalah khatib Masjid Rahman di Banyu Urib, Surabaya. Ketika usinya 14 tahun dia merantau ke Mekah untuk menuntut ilmu dengan ditemani abangnya, Hj.Yassin Hashim. Setelah 17 tahun menetap di Tanah suci dia kembali ke kampung halamannya pada 1997 dan mengajar di sekolah sekolah agama di kampung kelahirannya. Lantaran ingin berkongsi pengalaman menanrik ketika menetapa di Mekah, Ustaz Zainul diterbangkan khas dari Surabaya untuk temu bual ekslusif dengan wartawan Mastika, Norimanah Seman.

Perkuburan Ma’ala di Mekah yang terletak berhampiran makam Siti Khadijaah riuh rendah. Suara orang bercakap dalam nada cemas dan menjerit jerit menyebabkan tumpuan saya yang ketika itu sedang solat, terganggu. Suara abang saya, Hj. Yassin yang mengimami solat Asar juga tenggelam timbul. Terus terang saya katakan, saya tidak dapat bersolat dengan khusyuk. Suara orang bercakap dan menjerit jerit itu menggangu tumpuan. Selesai salam, saya terus ke tingkap yang menghadap ke kawasan perkuburan. Saya lihat penjaga kubur berdiri tercegat di tepi lubang, orang ramai yang mengiringi jenazah bertempiaran lari. Ada yg tertonggeng kerana tersepak batu, yg merangkak pun ada.

“Tolongggggggg, anak saya!” jerit seorang wanita apabila melihat anaknya berdiri hampir dengan liang kubur. Seorang lelaki sedang berlari sempat menyambar kanak kanak itu dan diserahkan kembali kepada emaknya.
“Apahal ribut ribut tu?” tanya abang yang tiba tiba sudah berdiri dibelakang saya. “Entah,” jawab saya. Lantas saya dan abang bergegas ke kawasan kuburan itu yg jaraknya hanya beberapa meter sahaja dr rumah sewa kami. Walaupun sudah tiga tahun menyewa rumah berhampiran kawasan perkuburan tetapi belum pernah saya lihat urusan pengkebumian jadi kelam kabut.

Saya berjalan menghampiri penjaga kubur, Ahmed berbangsa Afrika. Hanya dia seorang saja yg berani berdiri di situ sedangkann orang ramai yang mengiringi jenazah sudah lari bertempiaran. Mereka berdiri jauh di tepi pagar. Muka Ahmed kelihat cemas, matanya tajam memandang ke dalam liang.

“Apa masalahnya, ni?” tanya saya dalam bahasa Arab. Lelaki itu hanya menuding jarinya keliang lahad tanpa mampu berkata apa apa. Seekor ular besar dengan mulut ternganga luas hingga menampakkan taring tajam yang panjang kelihatan tersembul di pintu lubang kubur. Badannya sahaja sebesar pemeluk orang dewasa! Saya dan abang segera mengundur. Ahmed mengelak beberapa tapak apabila ular itu menjulurkan kepalanya seperti hendak menerkam jenazah yang dipikul oleh kawan kawannya. Setelah gagal untuk mencekup jenazah, ular yang bercampur aduk warnanya itu memasukkan semula kepalanya ke dalam lubang. Namun apabila kawan kawan Ahmed cuba melangkah, ular itu akan menerkam semula dengan mulut terngangga menampakkan lidah yang panjang. Saya memgucap panjang apabila mata ular itu yang merah bercahaya merenung tajam ke arah jenazah yang diletakkan di atas pengusung.

“Ya Allah, janganlah mayat tu ditelah,” doa saya. Hati bertambah bimbang apabila melihat mulut ular itu terngangga luas boleh memuatkan sebuah motosikal. Serentak mereka mengundur untuk menyelamatkan diri. “Kalau kecil boleh juga saya kais dengan kayu. Tapi iiiiii ni besar, mulutnya saja sama besar dengan lubang kubur. Kalau saya masukkan juga jenazah itu bukan kebumi namanya tetapi campak ke rahang ular,” kata Ahmed, tercunggap cunggap.Orang ramai lari bertempiaran. Ada yang terjerit jerit akibat terlalu takut. Beberapa minit kemudian mereka terus menutup semula lubang kubur itu. Ahmed berjalan ke sebuah lagi kubur , lima meter saja jaraknya dari kubur tadi. Perlahan lahan dia menarik penutup nya yang diperbuat daripada batu.

Di Mekah kedaan kuburnya yang berlainan dengan di Malaysia. Disana lubang kubur sudah siap digali dan disimin dindingnya kecuali lantai. Dan disimin dindingnya kecuali lantai. Setelah jenazah di kebumikan ia ditutup semula. Pintunya diperbuat dari besi atau batu. Setahun kemudian kubur itu akan dibuka semula untuk diisi dengan jenazah baru. Biasanya satu liang boleh digunakan untuk enam jenazah. Namun ada juga boleh memuatkan hingga seratus. Jenazah baru hanya akan ditanam di dalam lubang itu jika jenazah yang ditanam setahunlalu sudah tiada ataupun hanya tinggal tulang. Tulang tulang itu akan dikuis ke tepi untuk memberi ruang pada jenazah baru.

Ahmad membuka lubang tersebut dengan berhati hati. Apabila terbuka sepenuhnya, segera dia melenting. Ular yg sama terpacul lagi ditengah tengah lubang kubur! Ahmed melompat ke belakang, kawan kawan nya lari lintang pukang. “Lain macam je ular ni, bang. Ular sawa bukan, tedung pun bukan, anaconda tidak mungkin. Ular apa ni bang” bisik saya pada abang. “Inilah agaknya ular al-Syujak al-Aqra seperti yg pernah nabi sebut sebut dalam sabdanya, yang akan menyiksa sesiapa yang meninggalkan solat dan melakukan maksiat,” kata abang. Aneh sekali, bagaimana ia boleh berada di dalam lubang kubur itu.

“Tutup balik,” Ahmed bersuara meminta tiga orang lagi rakanya membantu. Ahmed beralih pula ke kubur lain. Dia mengagak lubang itu sudah dua tahun tidak digali semula. Orang lain yg pada mulanya ramai tidak berani mendekati. Mereka hanya berdiri di tepi pagar tembok. Tinggallah kami berenam, Ahmed dan kawan kawannya, abang serta saya.

SYYYYYYYYYYY!! Bunyi desiran dari arah lubang pada pintu kubur yang terbuka sedikit. Ahmed dan rakan rakannya segera berhenti mengangkat penutup lubang kubur tersebut. Masing masing terdiam dan memasang telinga . Setelah beberapa minit menunggu tidak ada lagi bunyi yang kedengaran. “Ahhhh!! Bunyi pasir runtuh agaknya,” beritahu Ahmed sambil tersenyum cuba menyedapkan hati. Ahmed lantas mengajak kawan kawannya menyambung kerja. Perlahan lahan mereka membuka penutup lubang kubur hingga terbuka luas. “Alhamdulillah …” Ahmed bersyukur, tidak ada lagi ular besar yang menganga di muka lubang. Di bahagian dasar lubang hanya tinggal tengkorak dan beberapa tulang yang belum reput. Ahmed masuk ke dalam kubur untuk mengumpul tulang tulang itu dan diletakkan di sudut, kemudian naik semula untuk mengangkat jenazah wanita itu.

Perlahan lahan Ahmed dan tiga kawan kawannya megusung jenazah wanita tersebut ke tepi lubang. Saya hanya memerhati sahaja mereka melakukan kerja. “Berhenti!!!!” tiba tiba Ahmed menjerit. Dua orang kawannya yg memikul jenazah terkejut. Nyaris nyaris jenazah tercampak. Segera jenazah dibawa keluar dan diletakkan diatas pasir. Mereka hanya tercegat memerhati. Ahmed menggeleng geleng kepala, tidak percaya dengan apa yang berlaku. Orang ramai bercempera sekali lagi.

“Subhanallah ….. ular lagi,” terpacul dari mulut saya. “Kamu pasti ular itu tidak ada disitu, tadi?” tanya abang. Ahmed termenung memerhatikan rahang ular yang terbuka luas. Di wajahnya ternampak keletihan. Dia pun sudah hilang punca untuk menjawab peryanyaan saya tadi. “Subhanallah,” hanya itu sahaja yang terkeluar dari mulutnya sambil menoleh ke arah saya. Ahmed menggaru garu kepala, tak tahu apa yang perlu dibuat. Menurutnya, tidak ada lubang pun di dinding liang yang boleh dilalui oleh ular sewaktu dia mengumpulkan tulang tadi.

“Mungkin tanah haram tak mahu terima jasadnya,” kata abang. Ahmed mengangguk dan bersetuju dengan kata kata abang. “Kalau begitu mengapa tak dikebumikan saja di Jeddah?” saran saya kepada Ahmed. “Seharusnya begitu, mungkin ada yang tak kena,” kata abang. Jeddah? Ya, hanya Jeddah sahaja tanah halal yang paling hampir. Ahmed, saya dan abang menaiki satu kereta untuk bersama sama mengiringi jenazah ke Jeddah. Dalam samar sama hari yang sudah merangkak senja jenazah itu dikebumikan. Alhamdulillah! Semuanya dapat disempurnakan dengan selamat.

Dalam perjalanan pulang ke Mekah, tiada lain yang kami bualkan kecuali kejadian itu. Saya benar benar insaf dan gerun akan kekuasaan Allah. “Salah satu keistimewaan umat Muhammad ialah seksaan atas dosa dosa mereka akan ditangguhkan sehingga akhirat. Namun tidak mustahil ALLAH akan membalasnya sewaktu didunia. Itu tidak lain sebagai ingatan pada yang masih hidup,” tegas abang. Kata kata itu membuat saya berfikir kembali rahsia di sebalik kejadian yang baru kami alami. Kepada kenalan rapat arwah perempuan itu saya tanyakan asal usulnya. Menurut mereka wanita itu berasal dari Mesir, bertugas sebagai jururawat di Hospital Aziziah. Ia memang seorang yang rajin, taat, cantik dan lunak suaranya apabila melayan pesakit. Namun apabila malam menjelma, pakaian seragam jururawat ditanggalkan. Maka terserlah lah kecantikannya yang meruntun hati setiap lelaki yang memandang.

Bibirnya, mata, rambut ikal mayang, berkenig lebat dan berhidung mancung menjadi bonus untuk memikat hartawan. Dengan kelebihannya dia sering menggunakan nya untuk mendapatkan pendapatan yang lumayan. Daripada cerita kawan kawannya yang saya temui, si gadis manis berusia 25 tahun itu menjadi ‘perawat jiwa’ kelas atasan. Setiap malam dia menerima jemputan daripada saudagar kaya yang menawarkan bayaran tinggi. Selama bertahun tahun kerjanya tidak ada siapa yang mengetahui.

Namun hari tidak selalu panas, kadang kadang hujan ditengah hari. Di tengah kemashuran namanya meniti di bibir para hartawan, wanita itu diserang penyakit misteri. Tidak ada ubat moden yang mampu menyembuhkannya. Tiga bulan dia terlantar di wad tempatnya berkerja. Yang menginsafkan setiap kali kawan kawan setugas datang menziarahi, dia kan bercerita segala kegiatannya selama ini. Peristiwa itu sesungguhnya menginsafkan betapa siksa kubur itu jangan dipermainkan, sebagaimana hadis yang di riwayatkan oleh Ibnu Abbas, katanya: ketika Rasulullah s.a.w melalui dua buah kubur beginda bersabda:

“Ingatlah, sesungguhnya dua mayat ini sedang diseksa, tapi bukan kerana melakukan dosa besar. Seorang diseksa kerana dahulunya dia suka membuat fitnah dan seorang lagi kerana tidak membersihkan dirinya daripada air kencing.”

Itu baru dosa kecil yang nabi sebutkan, sudah mendapat seksa kubur yang cukup azab. Inikan pula dosa yang besar seperti berzina, melacur, tentunya lebih azab lagi.

Sumber : Mastika April 2004

Incoming search terms:
azab pelacur,azab seorang pelacur,azab PSK,azab wanita pelacur,azab bagi pelacur,siksa kubur pelacur,Siksa kubur seorang pelacur,siksa kubur bagi pelacur,gambar siksa neraka bagi pelacur,cerita seksa neraka,dosa seorang pelacur,mastika terbaru,azab bagi seorang pelacur,hidayah pelacur,siksa neraka bagi pelacur,Dosa menjadi pelacur,hidayah seorang pelacur,siksa kubur wanita pelacur,azab bagi psk,foto siksa kubur pelacur,hukuman bagi seorang pelacur,kisah nyata azab seorang pelacur,orang kena azab,Adzab pelacur,psk kena azab,siksa bagi pelacur,azab kubur pelacur,cerita azab seorang pelacur,hukuman pelacur di neraka,jablay kena azab,kisah mastika,kisah nyata majalah hidayah,lonte insaf,Majalah mastika,ajab jabLay,ajab wanita pelacur,azab bagi wanita penghibur,cerita hidayah seorang pelacur,cerita majalah hidayah,dosa bagi pelacur,gambar kisah nyata dunia akhirat,hukuman bagi wanita pelacur,hukuman buat cewe jablay,hukuman di aherat bagi wanita jalang,hukuman psk di akhirat,kisah benar seorang pelacur,kisah nyata azab pelacur,Kisah nyata siksa kubur pelacur,Kisah pelacur dapat hidayah,siksa kubur psk,adzab psk,ajab bagi pelacur,aJab psk,azab bagi wanita pelacu,azab berzina pelacur,Azab buat psk,azab di dunia bagi wanita pelacur,azab jenazah,azab menjadi pelacur,Azab seorang jablay,Azab seorang pelacur jalanan nyata,azab seorang psk,azabpelacur,buku mastika 2016,cerita azab majalah hidayah,CERITA HIDAYAH /ORANG YANG MENDAPAT AZAB DARI ALLAH DI DUNIA DAN AKHIRAT,cerita hidayah pelacur,cerita mastika pelacur,cerita mastika terkini,Cerita pelacur insyaf,dosa jablay,dosa jadi pelacur,dosa seorang jablay,foto aneh Mastika,foto azab bagi pelacur,gambar azab jenazah anak hurhaka,gambar mayat neraka,gambar pelacur,gambar siksa neraka wanita pelacur,hukuman di neraka pelacur,Hukuman mati pelacur,hukuman neraka untuk pelacur,kisah azab pelacur,kisah azab si pelacur,kisah hidup pelacur atasan,kisah manusia memjadi Janlai,kisah nyata adzab wanita penghibur,kisah nyata azap kubur,Kisah nyata siksa kubur seorang pelacur,Kisah pelacur insyaf,Kisah pelacur kena azab,Kisah rahasia illahi seorang psk meninggal dunia,mastika majalah online,mastika siti jalang,mayat kena azab,placur dpat hidayah,poto gambaran wanita jadi pelacur di neraka,siksa bg wanita pelacur,siksa kubur bagi seorang pelacur,siksa kubur jablay,siksa kubur seorang wanita pelacur,siksa neraka bagi wanita penghibur,siksa pelcur di dalam kubur,siksaan bagi pelacur,siksaan bagi wanita pelacur,sinopsis azab seorang pelacur,video azab seorang pelacur,ajab allah bagi psk,ajab buat pelacur,ajab pelacur di dunia,ajab pelajur,ajab pelcur,Ajab se orang jablay,ajab seoranh pelacur,Alkisah gadis pelacur di siksa dalam kuburan,ap ajab wanita pelacur,apa azab bagi pelacur menurut islam,apa azab bagi seorang germo di dunia,Apa azab bagi seorang pelacur,apa hukuman menjdi seorg pelacur,apkah psk sudah trkena azab di dunia??,Asab dalam kubur,Asab pelacur Di dunia,asab seorang pelacur,Azab akhirat untuk seorang pelacur,azab alloh bagi pelacur,azab bagi jablay,azab bagi orang jablay,Azab bagi wanita panggilan pelacur,Azab buat wanita pelacur,azab bwt org yg suka jablay,azab cewek lg pelacur,azab germo,azab kisah gigolo,azab kp wanita penghibur,azab kubu wanita placur,azab kubur bagi pelacur,azab kubur bagi pelacur zina,Azab kubur bagi wanita pelacur,Azab kubur seorang pelacur,azab orang pelacur,azab orang yg jadi pelacur,azab para pelacur dalam islam,azab pelacur di kubur,azab pelacur/lonte,azab penyakit seorang pelacur,azab psk (jablay),azab sangpelacur,azab seoarang pelacur,azab seorang jable,azab seorang pelacur cerita,azab seprang pelacur,azab siksa kubur bagi pelacur,Azab terhadap psk,azab terhadap wanita psk,azab wanita bayaran di siksa kubur,Azab wanita jablay,azab wanita penggunjing dan pembuat fitnah didunia,azab wanita penghibur dan maksiat,azab wanita penghibur lelaki,azab wanita penghibur malam,azab wartawan penyebar fitnah,azap arang pelacur,azap menjadi psk,azap seorang pelacur,bagaimana azab seorang pelacur,bagaimana dosa seorang pelacur,Bagaimana dosa wanita lonte,balasan cewek pelacur,balasan di akhirat pelacur,balasan dosa bagi sang pelacur,balasan pelacur akhirat,balasan pelacur di akhirat,balasan psk di neraka,buku cerita hidayah thn 2004,cerita adzab allah kepada seorang pelacur,Cerita anak dr pelacur,cerita azab bagi seorang pelacur dan gambarnya,Cerita azab kubur orang berdosa,cerita azab kubur pelacur,cerita benar alam kubur,Cerita bgg jadi jablay,Cerita dewasa azab psk,cerita hidayah psk tewas,cerita hidayahpelacur,cerita iktibar pelacur,cerita ilahi wanita pelacur,cerita kisah majalah hidayah,cerita kisah nyata dari majalah hidayah,cerita kisah nyata gigolo yang insaf,Cerita Kisah nyata kematian seorang pelacur,Cerita majalah hidayah ttg azab illahi,cerita mastika com,cerita mastika terbaru,cerita misteri dari majalah mastika,cerita nyata psk di azab,Cerita pelacur terkena azab,cerita pelacur yg insyaf,Cerita Placur dalam Kubur,cerita psk insaf,cerita psk insyaf,Cerita psk mati kena azab kisah nyata,cerita saat pelacur meninggal dunia,Cerita Seks,Cerita seorang pelacur dianiyaya,cerita siksa akhirat,cerita siksa dan derita,cerita siksa kubur cewek cantik,cerita tentang azab bg wanita pelacur,cerita tentang lonte batu besi,cerpen tentang siksa kubur seorang pelacur,crita brgmbr kisa mnjadi lnte,crita gambar psk,Crt hidayah buat pelacur,crta azab plcur saat mti fto,Crta azab seorg plcr,derita seorang pelacur yg disiksa,dosa bagi wanita pelacur,dosa bagi wanita prlacur com,Dosa bagi wanita psk,dosa dan siksa bagi orang pelacur,dosa jablai,Dosa jd wanita pelacur,Fenomena liang kubur cewek jablay,foto azab pelacur,foto azab seorang pelacur,foto berkalimat untuk membuat jablay insyaf,Foto dari dosa seorang pelacur,foto kisah nyata msjalah hidayah,foto pelacor batu,foto pelacur meninggal,foto pelacur yg di siksa di neraka,foto pelacur/lonte kena penyakit aneh,foto psk dialam kubur,foto siksa neraka pelacur,Fotosiksakubur,gamar siksa orang lacur,gambar ajab seorang pelacur,Gambar azab jablay,gambar azab nrraka wanita pelacur,gambar azab pelacur,gambar dan kehidupan seorang pelacur,gambar foto siksa orang pelacur dan penzina,Gambar gambar pelacur meninggal dunia,gambar gambar siksa neraka bagi orang pelacur,gambar jablay d buku,gambar jablay masuk neraka,gambar kuburan yang berdosa besar,gambar mayat berdosa,gambar mayat kena azab kubur,gambar mayat ketika hidup nya jadi jablay,Gambar mayat lonte,gambar neraka untuk pelacur,Gambar orang hangus kena siksa kubur,gambar orang kena seksa dalam kubur,gambar org pelacur,gambar pelacur yang di siksa,gambar pelacur yang disiksa di neraka,gambar penyakit aneh yang yang di derita pelacur,gambar siksa kubur wanita lonte,gambar siksa neraka bagi perempuan pelacur,gambar siksa neraka bagi wanita,gambar siksa neraka buat pelacur,gambaran kena azab di neraka,gambaran serta gambar dalam kubur,gambaran siksa api neraka para pelacur,gambaran siksa kubur wanita,gambaran siksaan memek setelah di akhirat,gambaran wanita pelacur di neraka,Gambarsiksa kubur,ganjaran bagi pelacur,ganjaran bagi pelacur diakhirat,ganjaran PSK di neraka,gbr siksan bg i pela cur,gmbar azab psk,hidatah azab pelacur,hidayah azab seorang pelacur,Hidayah kisah nyata azab dunia psk,hidup sorg pelacur,hokuman pelacur di neraka,hukum bagi seorang pelacur,Hukum bgi seorng pelacur,hukum di akirat bagi pelacur,hukum jenasah seorang psk,hukum para psk di akhirat,hukuman bagi para psk d akhirat,Hukuman bagi para wanita pelacur,hukuman bagi pelacur di,Hukuman bagi pelacur saat di dunia,hukuman bagi psk diakhirat,hukuman bagi psk jablay,hukuman bagi seorang pelacur di akherat,hukuman bgi psk di akhirat,Hukuman cewe pelacur,hukuman cewek pelacur,hukuman dan siksaan wanita pelacur,hukuman di akherat bagi cewe cabe atau pelacur,Hukuman di akhirat kepada pelacur,Hukuman di akhirat seorang wanita malam,hukuman di neraka bagi para pelacur,hukuman germo diakherat,Hukuman lonte dineraka,hukuman neraka bagi umat islam perempuan pelacur,hukuman neraka seorang pelacur,Hukuman pelacur,hukuman pelacur diakhirat,hukuman untuk jablay,hukuman wanita pelacur,hukuman Wanita pelacur di akhirat,imbalan diakhirat bagi pelacur,insyafnya seorang pelacur,insyafnya wanita jablai,jablai insyaf,jablay insyap,jablay mekah,jablay meninggal dunia siksa kubur,jasad kena siksa kubur,jenazah azab,Kematian lonte dlam islam,kematian pelacur,kena azab mayat psk,Kisa pelacur dineraka,kisah akhirat,kisah azab bg wanita pelacur,kisah azab di dalam kubur,Kisah azab kubur bagi pelacur,kisah azab PSK didunia,kisah azab wanita pelacur,kisah benar dari mastika,kisah benar insaf seorang gadis,kisah benar tentang kematian seseorang,kisah cerita nyata misteri majalah mastika,Kisah cerita pelacur yg meninggal,kisah cewek pelacur yg insaf,kisah dan gambar seorang pelacur,kisah dari mastika,kisah hidayah seorg pelacur,kisah hukum akhirat,kisah iktibar dari kematian,kisah kisah nyata azab seorang wanita penghibur,kisah lonte insaf,kisah manusia yang terkena azab kubur,kisah mastika 2013,kisah mastika terbaru,kisah meninggal nya seorang pelacur,kisah meninggalnya seorang pelacue,kisah mesteri d hospital,Kisah nyata ajab wanita pelacur,kisah nyata ajap seorag pelacur pls gambar,Kisah nyata azab allah terhadap wanita psk,kisah nyata azab dunia psk,kisah nyata azab kematian germo psk dan gigolo,kisah nyata azab para germo dan psk,kisah nyata azab seorang germo,kisah nyata dapat rahasia ilahi bagi Psk,kisah nyata hidayah azab allah pelacur,kisah nyata hukuman pelacur,kisah nyata jablay dan matinya,kisah nyata kematian seorang pelacur,kisah nyata lonte insaf,Kisah nyata psk yg mendapat hidayah,kisah nyata seorang jablai kena ajab com,kisah nyata seorang pelacur kena azab,kisah nyata seorang penggunjing,kisah nyata seorang WTS,kisah pelacur dan tisue,kisah pelacur dapat hodayah,kisah pelacur diazab,Kisah pelacur insaf,kisah pelacur mati bertugas,Kisah pelacur yg insap dan gambar nya,kisah placur insap,kisah seorang pelacur kena azab,kisah seorang ulamak yang kena siksa kubur,Kisah seseorng kena azab semsa hidupny jht,kisah siksa kubur wanita penghibur atau pelacur,kisah siksa nerakaseorang pelacur,Kisah siksa perempuan yang menjadi pelacur,kisah siksaan pelacur,Kisah tentng kehidupan seorng pelacur n gigolo,kisah terjerumusnya seorang pelacur,Kisah2 para psk yg insaf,kisaklh nytA mAtinya pelacur,Kubur pelacur,lonte di akerat,lonte di akhirat,lonte di kuburan,majalah hidayah com,majalah mastika online,manusia yang kena azap,mastika,mastika 2016,mastika kisah misteri,Mastika kisah nyata,mati bejima dengan pelacur azab apa,mati nya pelacur,mati pelacur,mati seorang pelacur,matinya seorang pelacur,Matinya seorang psk,mayat jablay,mayat kena seksa,mayat org berzina dpt siksa dlm kubur,mayat pelacur,mayat siska kubur,menurut islam bagaimana jika psk tewas dibunuh siksa kuburnya,misteri alam kubur ustaz,Mistri kuburan lonte,muka org yg kena seksa kubur,nasib mayat seorang pelacur,neraka dan pelacur,neraka para pelacur,neraka untuk pelacur,orng pelacur,para pelacur yg medapat hidayah,pelacur d akhirat,pelacur dunia,pelacur ketika siksa kubur,pelacur mati,pelacur siksa kubur,pengalaman dengan pelacur,pengalaman jadi pelacur kat sekolah,pepek pelacur kena Ajab,photo azap bagi placur,placur jbalay,Poto lubang memek jablay yg kna ajab,poto pelacur di siksa di neraka,Poto pelacur yg di siksa di neraka menurut,poto psk insap,poto siksa orang placur,psk cantik kena azab,Psk di mekah,PSK Hukuman di neraka,psk yang insaf,rupa orang kana seksa,se orang pelacur di siksa di neraka,seorang pelacur kena azab,siksa apa yg pantas untuk seorang pelacur,siksa api neraka bagi pelacur,siksa bagi pelacur di akhirat,siksa bagi psk,siksa buat pelacur di neraka,siksa kubur apa untuk pelacur,siksa kubur bagi psk,Siksa kubur dosa pelacur,Siksa kubur jablai,siksa kubur para lonte,siksa kubur para pelacur,siksa kubur psk yang tak pernah sholat,Siksa kubur untuk para pelacur,siksa kubur wanita hiburan,siksa kubut seorang pelacur,siksa neraka bagi psk,siksa neraka bagi seorang pelacur,siksa neraka di memek,Siksa neraka jadi pelacur,siksa neraka orang perempuan pelacur,Siksa neraka perempuan lonte,Siksa neraka prepuan lonte,Siksa neraka seorang jablay,siksa neraka seorang pelacur,Siksa neraka untuk pelacur,siksa para pelacur di neraka,siksa pelacur,siksa untuk wanita pelacur,Siksaan alam kubur jablay,Siksaan bagi cewek pelacur di akherat,siksaan bagi placur,Siksaan bagi sangpelacur,siksaan buat pelacur,Siksaan di akhirat jika menjadi lonte,Siksaan kubur untuk pelavur,siksaan kubur wanita pelacur,siksaan neraka bagi psk,siksaan orang jablay,siksaan orang orang pelacur,siksaan para jablay,siksaan untuk placur,siksaan untuk seorang pelacur d akhirat,sisak an cewe pelacur,sisksa bagi pelacur,suara suara nyata dari alam kubur yang sedang di siksa dan potonya,video azab pelacur,video azab perempuan malam,Video balasan seorang pelacur di ahirat,video jbly di siksa d dlm kubur,video perempuan lonte kena azab kubur,video psk yg d siksa,video wanita d asab,vidio ajab dlm kbur,vidio keranda terbang,vidio kisa nyata pelacur di dunia di siksa di neraka,vidio neraka,vidio neraka bagi pelacur,vidio pelacur insap,vidio pelacur meninggal,vidio siksa kubur seorang pelacur,voto galeri siksa neraka psk,wanita lonte kena azab,wanita pelacur kenak azab,www foto psk makkah,www kisah siksa dan derita,www kisahjenazah com,www liat wajah pelacur di alam mahsar,Www majalah hidayah com,www majalah mastika,www mastika com,www siksa kubur pelacur com
{ 4 comments… add one }
  • Zulkiflee March 20, 2013, 9:41 am

    Apalah kesudahan jenazah wanita yang bernama Azizah tersebut?

  • Asmuni April 18, 2013, 2:55 pm

    Jika kamu berbuat baik,mk kbaikan it untk drmu sndri.Dan jk kamu berbuat jht,mk{krugian kjhatn} it untk drmu sndri.{QS.Al-Isro’:7}

  • hamba August 3, 2013, 7:02 am

    pastikan cerita benar bukan cerita jadian supaya tidak sama menjadi penyebar fitnah

  • besi h beam January 21, 2016, 8:59 am

    ulasan keren soal besi kontruksi ini sangat keren banget.
    keren sekali dan penting. semua mereka yang pakai ataupun sedang mencari informasi
    berkaitan besi konstruksi wajib tau tulisan ini.

    kunjungi juga web saya ya sis ada artikel manarik yg bisa jadi berguna bagi siapa saja user butuh
    infromasi kian pol sekitar besi beton thank you
    besi h beam recently posted..besi h beamMy Profile

Leave a Comment

CommentLuv badge