≡ Menu

Makhluk Ganjil Gergasi Ditemui Tentera Laut Iran

Makhluk Ganjil Gergasi 1

Makhluk Ganjil Gergasi Ditemui Di Perairan Arabian Gulf

Makhluk ganjil gergasi ini ditemui oleh tentera laut Iran di Perairan Arabian Gulf. Cuba anda lihat sendiri, makhluk apakah ini?. Mesti sukar untuk anda menekanya.

Walau bagaimana sekalipun bentuknya, pelik atau tidak, ia tetap makhluk ciptaan Allah s.w.t. Itulah kebesaran Nya, Allah Maha Pencipta.

Makhluk Ganjil Gergasi 2

Makhluk Ganjil Gergasi 3

Makhluk Ganjil Gergasi 4

Makhluk apakah ini?

Incoming search terms:
makhluk gergasi,mahluk ganjil,makluk ganjil,makhluk aneh ciptaan tuhan,gergasi,kisah gergasi laut,Makluk pelik,mahluk ge,makhluk aneh gergasi,makhluk ganjil di iran,sotong kurita gergasi ditemui mati,makhluk gergasi lautan,makhluk gergasi yang aneh,benda pelik ciptaan allah,mahkluk gergasi yg aneh,benda pelik yg dijumpai di dunia,buaya gergasi,cerita misteri makhluk gergasi,gambar kurita gergasi,gambar mahluk gergasi,gergasi bawah laut,gergasi laut,haiwan laut gergasi gambar,kisah makhluk gergasi,kisah tentera berjumpa benda aneh,tebu gergasi
{ 26 comments… add one }
  • anas August 6, 2013, 12:39 pm

    Itu bangkai paus yg dah reput. Cer google “Globster”.

  • niefeng August 6, 2013, 1:42 pm

    Ini Namanya Ikan Pari Gergasi Yang Dah Lama Mati & Dah Mula Membusuk…
    *tengok tengok la hypptv, jgn asyik Mimpi bersama Astro jerrrrr

  • Fareez August 6, 2013, 2:17 pm

    Ekor macam buaya

  • izat August 6, 2013, 4:29 pm

    nie mst kaiju’ pacific rim kn..haha

    • Fauzy November 21, 2013, 10:35 pm

      Setuju bro. haha

  • Ali August 6, 2013, 4:35 pm

    ni boya pakai toceng….hahahah…

  • jamal August 6, 2013, 4:36 pm

    x baik penghujung ramadhan ni, kita ngumpat ciptaan Allah…

  • budin August 6, 2013, 4:38 pm

    yg ni pon x tau ke… inilah dinamakan sotong kurita gajah… cuba taip kat google banyak ja…benda alah niii….

  • budin August 6, 2013, 5:34 pm

    sotong kurita la…cuba google…adoi..bodoh betul la

  • lawakbodo August 6, 2013, 5:42 pm

    hahahahah….memang bangang lah budin “cuba taip kat google banyak ja…benda alah niii….” hahahaha….nak kata bengap nnti marah pulak…

  • jeff August 6, 2013, 5:44 pm

    Buaya yg melalui mutasi akibat bahan radioaktif. Iran syiah kan ada senjata nuklear..

  • lalulalang August 6, 2013, 5:51 pm

    Gajah laut nihhh.. jinak makhluk ni. Suka makan tebu laut…adik beradik raksasa dalam pacific rim….

  • anna August 6, 2013, 6:17 pm

    perbincangan yang lebih ilmiah

  • zakrina August 6, 2013, 6:43 pm

    ‘Dahsyat’nya jwapan budin!!!SOTONG KURITA GAJAH!!mata x guna ke abg budin oiitt??kan ada satu je ‘sesungut’ dia..dahla nmpak mcm ekor croc….xtau la apa dh jdi dgn mata abg budin…XD

  • zack August 7, 2013, 6:02 am

    ultraman bunuh….ultraman bunuh…emm….ultraman bunuh…

  • john August 7, 2013, 12:51 pm
  • Jakun August 7, 2013, 4:28 pm

    Mana satu aku nak pcaya ni..sotong kurita gajah ke,spot rim la,paus punya bangkai la,pesawat u.f.o la.apa laa..tu tisu dinasor

  • ape nak heran August 10, 2013, 9:30 am

    ape nak heran. ALLAH maha berkuasa. lau ada raksasa yg belakon kt pacific rim tu pun xyah heranla. aptb

    • shamsuddin thani August 10, 2013, 1:48 pm

      ini ada lah se ekor octopus gergasi munkin sebarat 800kg berat nya yang sedang menelan se ekor buaya air masin. bukan makhluk ganjil.

  • Buah Kiwi August 10, 2013, 11:33 am

    ekor kat blakang tu mcam ekor ikan pari lah…

  • yazid August 13, 2013, 1:26 pm

    macam2 lah korang ni

  • majezan August 13, 2013, 3:24 pm

    Ikan paus yg dah mereput.
    Yang macam ekor buaya tu ialah tulang belakang paus tu
    Apa yang ganjilnya tu?

  • abah_kau August 19, 2013, 11:27 am

    alhamdulillah…
    masyarakat kita semakin celik hati dan celik it…
    kalau tidak akan dijadikan modal cerita anak derhaka,
    makhluk sumpahan allah dan macam2
    lagi cerita berantai yang akan mendakwa
    macam2 benda berkaitan khurafat dalam islam…
    alhamdulillah…..

  • AlimSN September 4, 2013, 8:07 pm

    Subhanallah…Maha Besar Allah, banyak yang kita masih tak tahu…

  • Rina September 25, 2013, 10:27 am

    Ini binatang apa ya ? apa ada perkembangan beritanya, saya jadi penasaran…
    Rina recently posted..How To Create And Build XML Sitemap / RSS Feed Files For WebsiteMy Profile

  • rouhani November 19, 2013, 7:06 am

    If you are going for best contents like I do, just visit
    this website everyday because it provides feature contents, thanks
    rouhani recently posted..rouhaniMy Profile

Leave a Comment

CommentLuv badge